ZTE Granton 12m Full Electric (100 - 2023)
Nu mai veniți cu idei nepotrivite doar de dragul de a mai scrie niște mesaje noi. În loc să încărcați topic-urile aiurea, visând că ZTE-urile ,,zboară", gândiți de 2 ori înainte să spuneți ceva, dacă vreți musai să vă dați cu părerea
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Din nou, cine mai incepe iar cu discutii despre repartizari si trasee depasind ideile si propunerile normale, pleaca. Deja sunt nemultumit de unele discutii fara sens.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Pai tot in aceleasi, doar ca pot iesi mai multe la traseu, sa fie cate sunt si in zile lucratoare.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Azi au ajuns si prin Pajura...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Au tot fost variante, ultima auzita este cu suplimentarea lor in Bujoreni si statii noi in Giurgiului.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Statiile de incarcare nu au legatura cu substatiile, fiind legate direct la reteaua de putere.
La BN nu prea ar avea unde sa circule, in 381 sigur nu vor intra, iar alte linii din proiect nu sunt in zona. La BN vor mai fi aduse troleibuze din loturile viitoare, in mod normal autobuzele electrice ar trebui sa fie orientate spre autobaze.
La BN nu prea ar avea unde sa circule, in 381 sigur nu vor intra, iar alte linii din proiect nu sunt in zona. La BN vor mai fi aduse troleibuze din loturile viitoare, in mod normal autobuzele electrice ar trebui sa fie orientate spre autobaze.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
De vreo saptamana sunt majoritare pe linia 95 la sch1. Si se preteaza foarte bine pe trasee de genul.
.
.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Au depasit si ele un an de exploatare, in principal pe liniile 330, 335, 311, 368, 385, 137. Mai apar destul de des prin 95 in zile lucratoare. 40 de autobuze nu au circulat niciodata pana recent, fiind alte cateva din seria 728x scoase de depoul Bujoreni pe masura creșterii parcului si a imobilizarii temporare a altor autobuze.
Fata de prima impresie mi se par niste autobuze decente, dar nu prea isi au locul pe majoritatea liniilor unde circula, s-ar preta mai bine pe linii mai scurte, chiar locale de genul 106, 221, 136 si chiar 95, unde au fost zile full ZTE prin toamna si s-au descurcat bine, mai ales ca sunt destul de inghesuite la interior. In rest ramane sa vedem cum se vor descurca si in viitor.
Fata de prima impresie mi se par niste autobuze decente, dar nu prea isi au locul pe majoritatea liniilor unde circula, s-ar preta mai bine pe linii mai scurte, chiar locale de genul 106, 221, 136 si chiar 95, unde au fost zile full ZTE prin toamna si s-au descurcat bine, mai ales ca sunt destul de inghesuite la interior. In rest ramane sa vedem cum se vor descurca si in viitor.
Nici pentru 385 nu prea sunt. Pleacă plin de la Hanul lui Manuc/Izvor mai ales cu metroul,iar după părerea mea,ar trebui scurtat traseul acestuia până în zona Unirii și să nu mai facă acel ocol până la Sfânta Vineri. Sunt multe linii,care ajung la Sfanta Vineri acum,iar cei care vor sa ajungă acolo,au destule variante. O idee ar fi să întoarcă la horoscop cu 205 ul și linia de aeroport. Cred,că ar fi suficient până acolo...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
La Unirii este un haos al mobilitatii oricum, nu are rost sa dezvoltam prea mult, dar sa speram ca odata cu toate lucrarile la plansee si linii de tramvai, in urmatorii ani, accesibilitatea in zona se va imbunatati.
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 172
- Membru din: Sâm Feb 17, 2024 7:48 pm
- Localitate: Bucuresti / Titan
Cred că pot face față destul de bine și pe linia 79! În locul celor 5 autobuze diesel pot fi 5 ZTE.Marian Andrei scrie: ↑Mie Ian 08, 2025 11:06 pm
Fata de prima impresie mi se par niste autobuze decente, dar nu prea isi au locul pe majoritatea liniilor unde circula, s-ar preta mai bine pe linii mai scurte, chiar locale de genul 106, 221, 136 si chiar 95, unde au fost zile full ZTE prin toamna si s-au descurcat bine, mai ales ca sunt destul de inghesuite la interior. In rest ramane sa vedem cum se vor descurca si in viitor.
DSC_3614.jpg
Pe 95 pot circula la fel de bine în locul celor diesel, intercalate cu Ikarus și anume, 4 ZTE si 3 Ikarusuri de L până V iar in weekend 2 și 2!
Solarisurile ar putea fi folosite pe liniile cu autonomie!
7279 transferat recent de la Bujoreni la Autobaza Nordului. O veste buna este ca cele 49 de autobuze care trebuiau sa ramana initial la Bujoreni, vor lua drumul autobazelor, am inteles ca fiecare autobaza, exceptand Floreasca, vor primi fiecare cate 7 autobuze, iar statiile de incarcare vor fi montate de asemenea in autobazele respective.
- Fişiere ataşate
-
- 96f945fb-4f67-4990-b137-e3cf57b26b33.jpeg (280.13 KiB) Vizualizat de 371 ori
-
- 200b4429-09bb-4a6d-b36a-fe0f511f7e2d.jpeg (482.39 KiB) Vizualizat de 371 ori
Solaris pe 70.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Pai stai ca nu mai inteleg, deci Bujoreni ramane fara electrice in totalitate? Ca 7200-7250 sunt la Floreasca, iar Bujoreni utiliza vreo 10 pentru liniile lor.
Da, Bujoreni ramane fara electrice in totalitate.Marian Andrei scrie: ↑Joi Ian 23, 2025 3:36 pmPai stai ca nu mai inteleg, deci Bujoreni ramane fara electrice in totalitate? Ca 7200-7250 sunt la Floreasca, iar Bujoreni utiliza vreo 10 pentru liniile lor.
Solaris pe 70.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Am aflat mai multe detalii, raman la Bujoreni autobuze electrice, restul urmand sa fie trimise catre mai multe autobaze, unde se instaleaza statii de incarcare de mica putere, cum este si cea din Bujoreni, pentru a fi utilizate toate 100 autobuze. Urmeaza sa mai fie actualizata infrastructura de incarcare si in autobaza Floreasca pentru cresterea capacitatii acolo.
Este o masura temporara, doar pentru a fi utilizate toate 100 autobuzele, ramanand proiectul de instalare a statiilor de putere in Berceni, Vatra Luminoasa, Bujoreni si Bucurestii Noi, proiect pentru care momentan nu sunt bani.
Ideea cu instalarea retelei de incarcare la National Arena a fost abandonata definitiv, deci incheiem discutia despre ea.
Este o masura temporara, doar pentru a fi utilizate toate 100 autobuzele, ramanand proiectul de instalare a statiilor de putere in Berceni, Vatra Luminoasa, Bujoreni si Bucurestii Noi, proiect pentru care momentan nu sunt bani.
Ideea cu instalarea retelei de incarcare la National Arena a fost abandonata definitiv, deci incheiem discutia despre ea.
Sunt bune și alea decât nimic,dar daca sunt de mica putere în autobaze...când se incarca? Deci,cel care iese la 5 dimineața,până se incarcă...nu mai iese până a doua zi de dimineață. Și apoi,ar trebui duse autobuzele acolo unde este nevoie și să le înlocuiască pe cele din vechiul lot de Mercedes,nu Otokare și Hibride. Mă gândesc...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Vor fi in general la ture mici, cum sunt si in prezent o mare parte din cele existente. Si pe linii unde sa nu fie solicitate prea mult.