Bun venit în cafeneaua virtuală Mobilitate.eu!
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5826
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Asta ca o completare la insolventa Van Hool, ca de la ei sunt autobuzele care au ars.
Cel mai probabil,la următoarea ședință se va aproba și mărirea. Asta în timp ce tot mai multe țări și capitale europene fac ca transportul în comun sa fie și sa devină...gratis. Pentru a lupta cu poluarea,traficul...
https://www.dailybusiness.ro/stiri-inte ... FSXjPtCSbQ
https://www.dailybusiness.ro/stiri-inte ... FSXjPtCSbQ
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 658
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Problema este ca preturile se apropie tare de tot de cele vestice. Doar ca acolo ai:
- Flote 100% LF, cu aer condiționat, accesibilitate PMR, etc.
- Benzi unice BUS(+TRAM)
- Retele de tramvai 100% moderne, fara dracia de OR
Cam greu de inghitit calatoria de 5 lei cand inca ai ultimele gunoaie de Tatra, V3A, Ikarus si Citaro fara AC care impreuna fac mai bine de o treime din flota totala, lipsa de benzi unice, in continuare multe bucati de retea pe OR samd.
- Flote 100% LF, cu aer condiționat, accesibilitate PMR, etc.
- Benzi unice BUS(+TRAM)
- Retele de tramvai 100% moderne, fara dracia de OR
Cam greu de inghitit calatoria de 5 lei cand inca ai ultimele gunoaie de Tatra, V3A, Ikarus si Citaro fara AC care impreuna fac mai bine de o treime din flota totala, lipsa de benzi unice, in continuare multe bucati de retea pe OR samd.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5826
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Sa zic ca la flota este acceptabil, nu ne putem compara cu altii, dar marea problema pentru mine este lipsa benzilor unice si a predictibilitatii.
Problema e ca noi nici nu intretinem ce avem. Zilele astea am vazut cel putin 4 imperio de pe 25 care au aceleasi simptome ca cele de pe 1/10.
Nu m-ar deranja sa platesc mai mult daca as stii ca se duc banii respectivi in intretinerea sinelor si a parcului.
Nu m-ar deranja sa platesc mai mult daca as stii ca se duc banii respectivi in intretinerea sinelor si a parcului.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5826
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Pentru ca din cei de aici mai urmariti si paginile de Facebook ale platformei, astazi acestea au fost suspendate temporar din cauza unei erori a Facebook, eroare care este deja raportata, dar dupa cum se stie, cei de la Meta au de regula intarzieri in rezolvarea problemelor de acest tip, deci ma astept minim cateva zile paginile sa fie suspendate. Oricum, si dupa revenire, activitatea de acolo va fi mai redusa, plan pe care il aveam pentru anul acesta, de trecere in special catre platforma si pagina de stiri, cu renuntarea treptata la Facebook in special. Incepe sa nu mai merite timpul pierdut acolo, calitatea oamenilor si a comentariilor a inceput sa fie din ce in ce mai redusa.
Raman active paginile de Instagram si Youtube, dar dupa cum am zis, principalele canale de informare vor ramane forumul si pagina principala.
https://www.instagram.com/mobilitate.eu/
https://www.youtube.com/@Romaniavideogallery
Raman active paginile de Instagram si Youtube, dar dupa cum am zis, principalele canale de informare vor ramane forumul si pagina principala.
https://www.instagram.com/mobilitate.eu/
https://www.youtube.com/@Romaniavideogallery
Cică,linia 5 este aproape gata,cel mai probabil până în martie-aprilie se va deschide circulația și aici. Alt aspect important ar fi că ar fi gata și documentația pentru achiziția de noi tramvaie...se așteaptă finanțarea(am auzit asta spunând și cu alte intervenții).Cu siguranță,vom vedeam ceva mișcări în perioada imediat următoare,mai ales că vin și alegerile... Șantiere,mai multe deschise și așa mai departe. Vedem...
https://www.facebook.com/share/r/19WjBAynuj/
https://www.facebook.com/share/r/19WjBAynuj/
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5826
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Santiere nu cred ca se vor deschide prea multe, tot sunt probleme cu finantarile mai ales, anul asta poate sa vedem liniile din zona Gara de Nord - Mihalache demarate, poate si prin Lacul Tei.
Licitatia pentru 250 de tramvaie daca se lanseaza in forma dorita are sanse aproape nule sa se incheie, nu intelege nimeni ca va muri in contestatii, asta daca nu va muri inca din SEAP, ca mi-e greu sa cred ca vor face o documentatie perfecta....
Licitatia pentru 250 de tramvaie daca se lanseaza in forma dorita are sanse aproape nule sa se incheie, nu intelege nimeni ca va muri in contestatii, asta daca nu va muri inca din SEAP, ca mi-e greu sa cred ca vor face o documentatie perfecta....
Gradul de îndatorare al primăriei nu este așa de ridicat,este și aprobat împrumutul deci nu cred că vor fi probleme. Doar sa intre banii in cont...Oricum,fara acești bani sau și din aceștia nu vad cu ce s ar lua alte tramvaie,plus pentru co-finantari, Că pe baza bugetului primariei,abia au de plombat o stradă...
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 658
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Nu e foarte greu atata vreme cat feelingul meu de la consultatii este sa se dea un alt tun pentru Astra. Mai ales ca la platforma lor de GTx si cat de scalabila este, se pot obtine niste discounturi imense la o asemenea comanda.Marian Andrei scrie: ↑Mie Ian 08, 2025 11:08 pmSantiere nu cred ca se vor deschide prea multe, tot sunt probleme cu finantarile mai ales, anul asta poate sa vedem liniile din zona Gara de Nord - Mihalache demarate, poate si prin Lacul Tei.
Licitatia pentru 250 de tramvaie daca se lanseaza in forma dorita are sanse aproape nule sa se incheie, nu intelege nimeni ca va muri in contestatii, asta daca nu va muri inca din SEAP, ca mi-e greu sa cred ca vor face o documentatie perfecta....
La o comanda de 100x27m, 100x36m si 50x45m, Astra ar avea de produs 950 de module total identice, lucru ce optimizeaza enorm costurile. Desi o problema pentru ei o sa fie Durmazlar care pot oferta tramvaiul de la Resita cu modificarile de rigoare pentru Bucuresti.
Nu a fost distrus pe linia de pe Șincai,că tot erau unii vehemenți că nu au ce căuta astfel de tramvaie Intr o astfel de linie,și a fost distrus pe o linie oarecum modernizată.
https://vm.tiktok.com/ZNeKP8Kg9/
https://vm.tiktok.com/ZNeKP8Kg9/
Voi stiti cum danseaza tramvaiele pe acolo??? Asta vara cand am mers cu un Imperio pe 32 imi era frica sa nu se atinga tramvaiul de pe sens opus din cauza balansului. Toata linia lui 32 are nevoie urgenta de lucrari de intretinere.
Despre 32 se poate spune ca e modernizat in sensul ca nu mai exista OR pe acel tronson, dar deja sunt aproximativ 22 de ani de cand a fost dat in folosinta in forma asta. Si cu lucrari de intretinere 0, eu personal nu imi aduc aminte sa fi fost suspendata vreodata linia o perioada de timp pentru lucrari de mentenanta pe modelul 41.
Pai de ce ? Ni s a spus sau cel puțin eu știu din diverse răspunsuri primite că nu pot circula tramvaiele și pe timpul nopții că au loc tot felul de lucrări de mentenanță !?! Care lucrari? În afară de niste cârpeli și asta tot la niste linii precum cea de la Șincai și lucrări care se fac și în timpul zilei...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5826
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Pe linia 32 inafara de curba de la Piata Unirii care a fost schimbata de cateva ori, nu s-au facut alte lucrari, doar burare acum ceva ani. Problema nu este ca se uzeaza tramvaiele excesiv cum se intampla pe liniile nemodernizate, sau din cauza patinajului pe liniile 1/10, ci calea de rulare care este uzata excesiv. Ultima deraiere este pur si simplu una din multele care vor urma in zona aia din cauza sinei uzate aproape pe toata distanta Piata Chirigiu - Piata Unirii. Pe acel tronson sina este atat de uzata incat bandajul mai merge pur si simplu pe ce a mai ramas din canal si sub greutatea vagonului poate ceda oricand, s-a mai intamplat, iar in cazul lui 4022 este aceeasi cauza. Pe linia 32 trebuie schimbata de urgenta toata sina intre Piata Chirigiu si Piata Unirii, asta daca nu deraiaza unul pe coborare sa se faca puzzle pana in Piata Unirii.
Iar ca mentenanta, la ora actuala singura linie unde se intervine constant, este 41, si acolo este uneori insuficient, dar macar ne ferim de deraieri si reducerea vitezei de deplasare. De asemenea pe Bulevardul Timisoara s-a intervenit in ultimul an, pentru reparatii in zona trecerilor la nivel unde sina se lasase.
Un exemplu vizibil al uzurii de care vorbesc.
Iar ca mentenanta, la ora actuala singura linie unde se intervine constant, este 41, si acolo este uneori insuficient, dar macar ne ferim de deraieri si reducerea vitezei de deplasare. De asemenea pe Bulevardul Timisoara s-a intervenit in ultimul an, pentru reparatii in zona trecerilor la nivel unde sina se lasase.
Un exemplu vizibil al uzurii de care vorbesc.
Doamne ferește...de vreo nenorocire cu vreun tramvai care sa se duca pe burta până la Unirii. Problema ar fi că zona este și îngustă și dacă s ar duce vreun Imperio ar "rade" tot in zona. Personal,nu înțeleg de ce nu se închide circulația auto de la Unirii până sus la Chirigiu și lăsat doar transportul în comun sa circule in zona. Desigur,și doar cele de urgente și intervenții sa mai aibă accesul ...
Piste de biciclete ...
https://newsbucuresti.ro/pmb-a-atribuit ... p8sCxKMMNw
https://newsbucuresti.ro/pmb-a-atribuit ... p8sCxKMMNw
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 658
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Hello!