Ikarus 415T (200 - 1997/2001)
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Achiziționate în două serii începând cu anul 1997, troleibuzele Ikarus 415T încă rezistă în capitală, urmând să fie retrase total din circulație odată cu noile achiziții.
Au fost două loturi, după cum urmează:
- 5100 - 5199
- 5201 - 5300
Repartizarea inițiala a fost a întregii serii 5100-5199 la depoul Vatra Luminoasa, iar seria 5201 - 5300 la depoul Bujoreni.
Sunt caroserii produse de uzinele Ikarus din Ungaria, echipate și finalizate la Astra Arad.
Au fost două loturi, după cum urmează:
- 5100 - 5199
- 5201 - 5300
Repartizarea inițiala a fost a întregii serii 5100-5199 la depoul Vatra Luminoasa, iar seria 5201 - 5300 la depoul Bujoreni.
Sunt caroserii produse de uzinele Ikarus din Ungaria, echipate și finalizate la Astra Arad.
- LucaTB
- Utilizator nou
- Mesaje: 71
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 9:01 pm
- Localitate: București, România
5135 încă poate fi găsit pe străzile capitalei. Este ultimul troleibuz Ikarus de școală și este într-o stare destul de bună. În opinia mea, este un troleibuz demn de păstrat pentru eventualul muzeu.
- Fişiere ataşate
-
- 5135 - ȘCOALĂ - 02.05.2022.jpg (129.67 KiB) Vizualizat de 8614 ori
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Mai ales cu noua campanie de angajari vor fi utilizate la maxim toate vehiculele de scoala. De asemenea acestea sunt cele mai bune din parcul STB, fiind utilizate exclusiv intern.
Cu mențiunea că începând cu anul 2007 acestea au fost distribuite și depourilor Bucureștii-Noi și Nițu Vasile, iar din prima serie casările au început din anul 2011 (5101, 5121, 5165, 5175 și 5192 find vândute și valorificare ca fier vechi în anul 2012) urmând a urma încă o parte prin anul 2018.Marian Andrei scrie: ↑Mie Mai 04, 2022 8:26 amAchiziționate în două serii începând cu anul 1997, troleibuzele Ikarus 415T încă rezistă în capitală, urmând să fie retrase total din circulație odată cu noile achiziții.
Au fost două loturi, după cum urmează:
- 5100 - 5199
- 5201 - 5300
Repartizarea inițiala a fost a întregii serii 5100-5199 la depoul Vatra Luminoasa, iar seria 5201 - 5300 la depoul Bujoreni.
La ora actuală sunt destule retrase, inclusiv din a doua serie, multe find mutate în parcul rece al autobazei Alexandria și nu cred că vor mai fi reparate vreodată.
-
- Utilizator avansat
- Mesaje: 129
- Membru din: Sâm Iun 04, 2022 5:13 pm
- Localitate: București
- Contact:
Ok, mi s a parut. Imi pare rau pentru confuzie, intradevar, 5167 este in depoul Vatra Luminoasa in schema verde, in urmatoarele zile ar trebui sa l vedem in traseu.
MetroGO-Romania
TRANSPORTURI. MISCARE URBANA.
TRANSPORTURI. MISCARE URBANA.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
5167 a ajuns la depoul Berceni unde va face ITPul, urmand ca in maxim o saptamana sa revina la depoul Vatra Luminoasa la traseu.
E chiar fain. În același timp e și puțin interesant că din același lot de troleibuze, unele au fost casate în 2011-2012 & 2018-2019, iar altele au apucat un RK în 2021-2022.
Deși sunt troleibuze high-floor, în lipsă de altceva sunt bune și Ikarus, că singurul low-floor retras de mulți ani este doar 7460 care dpmdv nu cred că va mai circula vreodată de nici-un fel. Nu știu dacă sunt planuri de RK măcar pentru unele troleibuze din parcul rece al autobazei Alexandria, deși am o vagă impresie că și să aduni piesă cu piesă de la fiecare nu cred că va mai rezulta nici măcar unul funcțional.
Deși sunt troleibuze high-floor, în lipsă de altceva sunt bune și Ikarus, că singurul low-floor retras de mulți ani este doar 7460 care dpmdv nu cred că va mai circula vreodată de nici-un fel. Nu știu dacă sunt planuri de RK măcar pentru unele troleibuze din parcul rece al autobazei Alexandria, deși am o vagă impresie că și să aduni piesă cu piesă de la fiecare nu cred că va mai rezulta nici măcar unul funcțional.
Cred,că tot Marian spunea ceva de genul ca de la 1 august ar trebui sa l vedem in traseu,daca nu greșesc.Mi se pare o prostie si enorm sa l tii aproape o luna prin depou la Vatra,in condițiile in care ai deficit mare de troleibuze si abia ai cu ce scoate parcul.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Ultima data luase ITPul si astepta asigurarea.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Bujoreni va primi in special Irisbus de la Vatra.
Nu e o regulă ca mașina să se întoarcă musai la depoul de proveniență. Iar Bujoreni din câte văd vrea să scape de Ikarus, și să rămână doar cu Citelis.
Totuși, câte 415T-uri mai sunt active și câte sunt retrase definitiv sau temporar? În Alexandria toate sunt retrase definitiv și (eventual) sunt întocmite dosarele de casare sau există câteva alese pentru RK, deși nu cred?
Totuși, câte 415T-uri mai sunt active și câte sunt retrase definitiv sau temporar? În Alexandria toate sunt retrase definitiv și (eventual) sunt întocmite dosarele de casare sau există câteva alese pentru RK, deși nu cred?