Bun venit în cafeneaua virtuală Mobilitate.eu!
Domnul primar vrea sa mearga pana in panzele albe cu pasajele astea. Treaba e ca daca le executa in 6 luni asa cum promite, si sunt facute pe modelul Hatieganu, bulevard care a devenit numai valuri in primele 2 luni de la finalizare, mai bine se lasa pagubas.
Da,păreri împărțite,personal eu sunt pentru aceste pasaje. Cu siguranță am mai spus,personal stau prin zona și este nenorocire ce este în aceste două intersecții. Toată treaba este că ar fi balamuc pe perioada lucrărilor dar după cel mai probabil ar ajuta traficul din cele două mari intersecții,mai ales.Cat despre Hațieganu,bine că s a făcut decât deloc și ai varianta de a ocoli zone aglomerate,că drumul se poate reface și din mers acolo unde mai sunt probleme,total de acord. Ceva gen cum face și cel de la 6,creează alternative de trafic chiar daca sunt străzi mai secundare,etc.
Vesnica problema la romani. "bine macar ca s-a facut" ....faptul ca -sau dus milioane din banii nostri pe o lucrarea de tot rahatul nu mai conteaza.
2. Vrea pasaje peste tot doar pentru MASINI. deja a omorat complet viitoare linia de tramvai pe inel cu pasajul de la Aparatori (+ Doamna Ghica),
2. Vrea pasaje peste tot doar pentru MASINI. deja a omorat complet viitoare linia de tramvai pe inel cu pasajul de la Aparatori (+ Doamna Ghica),
Pasaj la Petricani
https://observatornews.ro/eveniment/a-f ... 32250.html
https://observatornews.ro/eveniment/a-f ... 32250.html
Hatieganu e un exemplu de scopul scuza mijloacele. Da, a preluat o parte semnificativa din traficul care vine din sud si merge spre estul / nordul orasului, dar in acelasi timp executia lasa de dorit iar despre reparatii nu este vorba, eu trec pe acolo saptamanal si nu am vazut nici o miscare niciodata in privinta asta.
Poate pasajele din sectorul 3 daca vor fi facute vor aduce ceva imbunatatiri in trafic, desi personal nu sunt foarte convins, problema doar fiind mutata in urmatoarea intersectie. Dupa cum zice si colegul, astea sunt magnet de trafic.
Cat despre pasajul de la Aparatori, va fi o abominatie ca si cel de la Grand Arena, unde mai mult trafic este sub pod decat peste.
Poate pasajele din sectorul 3 daca vor fi facute vor aduce ceva imbunatatiri in trafic, desi personal nu sunt foarte convins, problema doar fiind mutata in urmatoarea intersectie. Dupa cum zice si colegul, astea sunt magnet de trafic.
Cat despre pasajul de la Aparatori, va fi o abominatie ca si cel de la Grand Arena, unde mai mult trafic este sub pod decat peste.
In funcție și de ce lucrări vor mai începe dar personal a și face un traseu inelar cu 19 și 23. Și în funcție și de cat mai tine treabă și cu capătul de la Basarabia pentru 49. Daca vine 49 celelalte din spate 23 și 27 cam circula goale până la Dristor/Posta Vitan. Traseu inelar pentru 19 și 23 la modul dus pe Șincai pentru 19 și dus pe Mărășești pentru 23 și la întoarcere invers. La fel și pe Vitan versus Dudești,singurul loc de întâlnire pentru amândouă, fiind de la Dristor spre capătul de la Faur. Deci fara oprire la Zețari...Și mai bine bagi mai multe tramvaie pe un astfel de traseu decât pe trasee care se dublează pe 99% din traseu.
Chiar aștept păreri chiar și dacă sunt contra celor descrise de mine...
Chiar aștept păreri chiar și dacă sunt contra celor descrise de mine...
Pai in ideea dispariției și lui 49 pentru că vor trebui vagoane. Fiind inelar am propus varianta întoarcerii celor două linii la Faur,dar daca este nevoie și fiind traseul și lung,s ar putea face oprire și la Zețari,după care (re)intrării pe inel și continuării traseului.Dar depinde foarte mult acest lucru și s ar putea face și în funcție de ce lucrări mai încep...cel puțin până în primăvară.
Acum am inteles. In cazul asta nu sunt convins ca ar fi o idee prea grozava. Nu neaparat din cauza lui 49 care oricum va disparea cand incep lucrarile pe Camil Ressu sau pe tronsonul de 1 Decembrie intre Faur si Basarabia. Dar prin prisma faptului ca o cursa pe oricare din 19/23 va dura foarte mult. Iar stationarea la Zetari pentru acest inelar nu are sens, pentru ca fix asta se intampla acum cu liniile in forma actualaLucian scrie: ↑Vin Sep 26, 2025 12:11 pmPai in ideea dispariției și lui 49 pentru că vor trebui vagoane. Fiind inelar am propus varianta întoarcerii celor două linii la Faur,dar daca este nevoie și fiind traseul și lung,s ar putea face oprire și la Zețari,după care (re)intrării pe inel și continuării traseului.Dar depinde foarte mult acest lucru și s ar putea face și în funcție de ce lucrări mai încep...cel puțin până în primăvară.

Important că se lucrează pe marile șantiere de modernizări de linii de tramvaie
https://clubferoviar.ro/modernizarea-li ... ThzZzlGdxg
https://clubferoviar.ro/modernizarea-li ... ThzZzlGdxg
Se pare că de astăzi,123 ul a mai primit încă un tur in weekend...a ajuns la 10 ture. Încep să aibă efect cele scrise pe aici și adresele făcute pe la TPBI. In orice caz, se impunea suplimentarea,venea prost în weekend și era foarte aglomerat.
De azi,avem un tur de Dudești in 23. Probabil,sa fie din 19 fiind doar 5 fata de 6. Problema este alta,după părerea mea și anume 19 le,ar trebui sa mai primească 1-2 ture,pentru că nu se compara cu traseul lui 49 unde tramvaiele acolo zburda,singura zona cu probleme fiind statia de pe Camil Ressu,dintre Râmnicu Sărat/Dristorului.
Și cred că și traseul este mai lung...
Și cred că și traseul este mai lung...
Diferentele care apar intre totalul vehiculelor din parc si cele care apar pe harta, nu ar trebui sa fie aceeasi valoare indiferent daca vehiculul este pe traseu sau nu?
De asemeni, V3A-2S-93, apar ca fiind 0 in depou, desi 4043 e defect de cel putin 2 luni. La fel si in cazul E3-urilor, nu e clar de unde vine acea valoare de 493, iar in plus nu sunt categorisite in nici un fel cele duse la Giulesti.
Aplicația are următoarea logică:
-Coloana “Total in parc” reprezintă total baza de date, adică toate vehiculele din parc
-Coloana “Pe harta acum” sunt vehiculele cu GPS activ, adică pornite efectiv
-Coloana “În traseu” reprezintă vehiculele care circulă pe trasee din cele care care au GPS activ
-Coloana “În depou” reprezintă vehiculele care se află în perimetrul depourilor din cele care au GPS activ
Restul până la total nu au GPS activ, nu au mai fost active de mult timp pe harta, de asta 4043 nu apare.
-Coloana “Total in parc” reprezintă total baza de date, adică toate vehiculele din parc
-Coloana “Pe harta acum” sunt vehiculele cu GPS activ, adică pornite efectiv
-Coloana “În traseu” reprezintă vehiculele care circulă pe trasee din cele care care au GPS activ
-Coloana “În depou” reprezintă vehiculele care se află în perimetrul depourilor din cele care au GPS activ
Restul până la total nu au GPS activ, nu au mai fost active de mult timp pe harta, de asta 4043 nu apare.
Da,și era prin 23 mai devreme. Cu atâtea vagoane rămase de pe urma șantierelor începute,se apelează la el și nu este macar rezerva pentru 49. Asta ca și în cazul lui 19 unde sunt mai mult vagoane de Giurgiu decât cele de Titan...
Am inteles acum. MultumescAlbert scrie: ↑Mie Oct 01, 2025 12:18 pmAplicația are următoarea logică:
-Coloana “Total in parc” reprezintă total baza de date, adică toate vehiculele din parc
-Coloana “Pe harta acum” sunt vehiculele cu GPS activ, adică pornite efectiv
-Coloana “În traseu” reprezintă vehiculele care circulă pe trasee din cele care care au GPS activ
-Coloana “În depou” reprezintă vehiculele care se află în perimetrul depourilor din cele care au GPS activ
Restul până la total nu au GPS activ, nu au mai fost active de mult timp pe harta, de asta 4043 nu apare.
