Bun venit în cafeneaua virtuală Mobilitate.eu!

Cafeneaua virtuală Mobilitate.eu care în viitorul nu foarte depărtat va deveni realitate și reportajele Mobilitate.eu
Scrie răspuns
Lucian
Partener forum
Mesaje: 3127
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Joi Noi 06, 2025 9:43 pm

Femeia ar fi rămas fără picioare...horror
https://stirileprotv.ro/stiri/actualita ... vQ_piuq5Ow
Lucian
Partener forum
Mesaje: 3127
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Vin Noi 07, 2025 9:19 pm

Din păcate se pare că se mai practica așa ceva...
https://news.fanatik.ro/sofer-de-autoci ... sRHsm8IP0w
Lucian
Partener forum
Mesaje: 3127
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Sâm Noi 08, 2025 3:37 pm

Lucian
Partener forum
Mesaje: 3127
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Lun Noi 10, 2025 6:23 pm

Un candidat la capitală spune printre altele,că liniile 1, 10, 41 pot fi conectate pentru a crea un sistem circular.
Cum s ar putea face asta? Sau cel mai probabil,mutarea capătului inelarului la viitorul terminal de la Domnești...

https://spotmedia.ro/stiri/opinii-si-an ... dente-inte
Ice
Utilizator avansat
Mesaje: 506
Membru din: Mar Mai 03, 2022 10:22 pm
Localitate: Sector 4

Lun Noi 10, 2025 7:16 pm

Asta e propaganda electorala. Interconectarea lui 1/10 cu 41 ar presupune prea multa logistica nejustificata parerea mea. Si inelarul si 41 sunt bune cum sunt acum, avand deja publicul tinta, iar o astfel de linie mamut e neproductiva, dupa cum s-a demonstrat deja in trecut si cu alte trasee, adica fostele 5 si 16.
Avatar utilizator
punmeister
Utilizator avansat
Mesaje: 697
Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
Localitate: Aviatiei City

Mar Noi 11, 2025 1:29 pm

Ce a propus Drula cu ranga din 2021 este o aberatie. O onanie mentala.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 6535
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mar Noi 11, 2025 1:47 pm

Drula nu stie cum arata un tramvai. Nu va mai luati dupa aberatiile lui. Am mai vazut la fel de la primarul 22 de troleibuze 🤣🤣🤣

images-3.jpeg
images-3.jpeg (60.08 KiB) Vizualizat de 728 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Partener forum
Mesaje: 3127
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Mie Noi 12, 2025 10:05 pm

Tocmai ce a fost anunțată terminarea documentatei pentru viitorul pasaj de pe Olteniței și că lucrările vor începe în 2026.
De către primarul sectorului 4,Băluță...
Silviu
Utilizator avansat
Mesaje: 223
Membru din: Sâm Feb 17, 2024 7:48 pm
Localitate: Bucuresti / Titan

Mie Noi 12, 2025 10:34 pm

Mi se pare normal, pentru că Baluță este și va ramane la sectorul 4!
Ice
Utilizator avansat
Mesaje: 506
Membru din: Mar Mai 03, 2022 10:22 pm
Localitate: Sector 4

Joi Noi 13, 2025 8:46 am

Da, acelasi scenariu ca si cu cel de Grand Arena, il termina si imediat se apuca de urmatorul.
Lucian
Partener forum
Mesaje: 3127
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Joi Noi 13, 2025 10:34 pm

Mă uitam la o filmare și s ar putea monta o paleta la Râmnicu Sărat in afara stației pe sensul spre Dristorului pentru a nu lăsa linia de pe Liviu Rebreanu fara tramvaie...până la Faur.
Să avem un 49 între Râmnicu Sarat-Faur pe perioada lucrărilor de modernizare,dar singura problema ar fi, că pe unde vor face accesul și retragerile...siamezele.
P.S: Linia pe o distanță de câțiva metri în afara stației este modernizata.

Ice
Utilizator avansat
Mesaje: 506
Membru din: Mar Mai 03, 2022 10:22 pm
Localitate: Sector 4

Vin Noi 14, 2025 3:06 pm

Sa ne mutam aici zic :)
Lucian scrie:
Vin Noi 14, 2025 12:27 pm
Da,cred că sunt autobuzele care s au menținut cel mai bine. Au început să arate bine și celelalte din lotul vechi,parcă merge mai bine curățenia și igiena in ele. Mai sunt probleme,la modul,acum recent s a întâmplat în care am mers cu un 323 de la Șincai până la Unirii pentru celebrul 123,că nu venea 19,și erau "3 drogați" in acel 323,unul culcat pe scaunele din spate,ultimele scaune,altul era culcat pe lung pe jos între scaune și un altul pe scaunele din dreapta ușa....Aici,mai trebuie lucrat și nu înțeleg de ce nu se cheamă locala, în astfel de cazuri și se preferă să se meargă cu ei și de ai plimba că poate coboară Intr un final...Bineînțeles,era pe seara toată treaba in jurul orei 21 30...
Scuze,daca m am întins mai mult cu explicațiile...
Legat de curatenia din autobuze da, se vede o oarecare imbunatatire si in cele din lotul vechi, se igienizeaza mai cu simt de raspundere.
Cat despre indivizii din 323, genul asta il poti regasi oriunde, si poate mai des pe linii care chipurile traverseaza zone considerate mai ok, am avut experiente de genul, in 381, si chiar si in inelar, 2 zile consecutiv 2 indivizi diferiti.
Dar in acelasi timp, traversand tot Ferentariul cu 220 chiar si la ore mai inaintate, nu am vazut nici o fata dubioasa. Nu stiu daca doar nu m-am intersectat cu asa ceva sau s-a mai civilizat populatia prin zona.
Lucian
Partener forum
Mesaje: 3127
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Vin Noi 14, 2025 3:19 pm

in 323 am vazut des,deci nu este cam ceva izolat la ce fel de oameni se regasesc in aceasta linie, Acestia vin de la Zetari/Soseaua Giurgiului/Luica. in inelar e problema la Obor,de acolo urca cei mai multi din ce am apucat sa vad personal,si mai sunt si am vazut asta si in 19 ca urcau des,mai ales de la statia Laborator,unde i Racariul in zona/Kauflandul. Nu cu multe zile in urma,era unul "mort"de beat,culcat pe linie in zona Kauflandului, si nu stiu cum D zeu a ajuns pe linie de garduri,ca am vazut cum l au ridicat prietenii vatmani de acolo,si l au pus sa se tina de gardurile din statia de la Laborator.Acum,nu stiu cat a rezistat si pe acolo pentru ca plecasem intre timp...
Lucian
Partener forum
Mesaje: 3127
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Vin Noi 14, 2025 4:18 pm

3 ani pentru cel de la Lujerului și 2 ani pentru cel de la Obor? Nu e cam mult ?
Lucian
Partener forum
Mesaje: 3127
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Sâm Noi 15, 2025 12:44 pm

Daca tot l au suplimentat pe 23,nu înțeleg de ce se încăpățânează cei de sus,sa nu l ducă pe 27 pe la Vitan/Mihai Bravu. Asta după ce l au aranjat pe 19,pentru că după ce i au limitat traseul până la Vitan,nu prea mai exista interes pentru el deoarece cei care veneau de la Eroii Revoluției și în general care l foloseau pe 19,mergeau cu el pentru Dristor/Titan. De la Vitan încolo devenea frecventabil...Personal,am văzut multi nemulțumiți și slava Domnului sunt călători pe segmentul Vitan/Mihai Bravu,care bociferau că trebuie să coboare la Dristor și să traverseze intersecția pentru a ajunge mai departe în zone ca titan. Sper,ca cu închiderea de pe Mărășești sa fie reorganizate altfel traseele și nu aberația de a te învârti...Dudești/Vitan.
Octav
Utilizator nou
Mesaje: 30
Membru din: Dum Iul 20, 2025 1:21 pm

Sâm Noi 15, 2025 2:36 pm

Scurtarea liniei 19 mi se pare o aberație. Au lăsat porțiunea Eroii Revoluției - Octavian Goga fără o legătură directă cu cartirul Titan. Era o opțiune mult mai bună să suspende 27, 23 suplimentat și 19 lăsat așa cum este, sau 27 comasat cu 49. Cu aceste modificări și 19 și 23 asigurau cartierul Titan, în loc să avem 2 linii care duc în Titan pe porțiunea 11 Iunie - Octavian Goga și niciuna pe cea a liniei 19.
Lucian
Partener forum
Mesaje: 3127
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Sâm Noi 15, 2025 7:50 pm

S ar părea că s a început ridicarea de mașini de pe linia de pe Dristorului. Vedem,daca are treabă cu viitorul șantier sau vor mai fi surprize la modul sa vedem că întoarce 49...pe acolo.

https://www.facebook.com/share/p/1ats6mEKFh/
Lucian
Partener forum
Mesaje: 3127
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Dum Noi 16, 2025 9:16 pm

Pe Unirii este nenorocire. Am mai spus o si cu alte dați...mai ales in zilele de weekend.
104 vine tot mai prost mai ales în weekend,
În ultima vreme 123 ia cam toată aglomerația de pe Unirii,semn că 104 nu a mai trecut demult prin zona.
Dacă înainte se nimerea sa fie in medie 7-8 călători,maxim 10 călători,acum o medie de 15-20 de călători/statie. Am mers des,în ultima vreme și spre Opera și era destul de aglomerat 123 și în sens invers spre cartierul Vitan,este la fel nenorocire de aglomerat. Partea buna că a mai primit un tur in weekend,dar mai este loc de cel puțin 1-2 ture.
P.S : Pe Dudești sunt nu știu ce lucrări de termoficare,după semaforul de la depoul Dudești spre Posta Vitan este cam totul spart prin zona,care duce la îngreunarea circulației ,plus că tot în zona policlinicii Vitan linia de tramvaie pare că cedează tot mai mult,atunci când tramvaiul trece prin zona,ai impresia că se rupe in mai multe părți !!!
Scrie răspuns

Înapoi la “Cafeneaua și reportajele Mobilitate.eu”