Solaris Trollino 12 (100 - 2023)

Discuții și informații despre troleibuzele STB SA și achiziții viitoare
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 6560
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mar Iul 01, 2025 9:00 am

Am aruncat o privire si aici cu parc de vara, cu o imensa bataie de joc, 83 de vehicule la strada, avem cam asa:

61 - 11
63 - 9
73 - 14
86 - 1
90 - 9
93 - 20
95 - 3
97 - 16
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 6560
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Vin Iul 04, 2025 8:58 am

Si aici pe prima zi de canicula din multele saptamani ce vor urma, 85 in traseu, 15 tin de cald la gard...

61 - 14 - linia deservita doar de troleibuze, cred ca noutate pentru o zi lucratoare
63 - 9
73 - 13
86 - 1
90 - 9
93 - 20
95 - 3
97 - 16
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Vlad M.
Utilizator nou
Mesaje: 12
Membru din: Lun Ian 27, 2025 6:02 pm

Mie Noi 05, 2025 2:51 pm

5475 era azi pe linia 97 cu afișajele exterioare setate pe linia 86 fără vreun fel de foaie în bord :shock:
Cele din interior arătau bine linia 97
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 6560
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Joi Noi 06, 2025 8:31 am

In ultima vreme sunt mari probleme cu sistemele de informare de pe Solaris, si de la partea de soft, se sting si dau informatii eronate, dar si de la hard, mai ales pe zona de displayuri interioare cu erori.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Albert
Utilizator avansat
Mesaje: 250
Membru din: Dum Mai 08, 2022 2:35 pm

Joi Noi 06, 2025 10:01 am

Thoreb e varză peste tot. Indiferent de tipul de vehicul. Mai degrabă te miri când merge decât când nu merge.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 6560
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Vin Noi 21, 2025 11:27 pm

5457 prin 86. Din octombrie BN a impartit intre 95 si 86 surplusul de Solaris din 93 si 97, in special din cauza disparitiei mai multor Ikarus pe parsursul acestui an.

DSC_4242.jpg
DSC_4242.jpg (244.75 KiB) Vizualizat de 483 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
REDX
Utilizator avansat
Mesaje: 121
Membru din: Mar Mai 24, 2022 9:08 pm

Sâm Noi 22, 2025 1:34 am

5457, o bună perioadă de timp, a avut probleme cu bateriile, de aceea era titular pe 86.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 6560
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Sâm Noi 22, 2025 8:17 am

In general cele cu probleme circula pe linii unde nu au nevoie de autonomie la Vatra si BN avand pe 95 si 86, ca Bujoreni si Berceni le tin in depou pana la remediere, desi ar putea sa le scoata si ei pe alte linii...
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Silviu
Utilizator avansat
Mesaje: 225
Membru din: Sâm Feb 17, 2024 7:48 pm
Localitate: Bucuresti / Titan

Sâm Noi 22, 2025 5:52 pm

5451 si 5490 au avut o perioadă in care au circulat pe 86. Însă nu știu dacă aveau probleme cu bateriile.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 6560
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Sâm Noi 22, 2025 6:53 pm

5451 a fost mult si prin 95, nu stiu daca s-a rezolvat, dar avea geamul de la afisaj spart de multe luni.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
REDX
Utilizator avansat
Mesaje: 121
Membru din: Mar Mai 24, 2022 9:08 pm

Sâm Noi 22, 2025 9:39 pm

Și 5402 de la Bujoreni are parbrizul crăpat și circulă în continuare.
Cristi
Utilizator avansat
Mesaje: 642
Membru din: Vin Oct 27, 2023 6:40 pm
Localitate: Bucuresti

Mar Noi 25, 2025 7:16 am

Silviu scrie:
Sâm Noi 22, 2025 5:52 pm
5451 si 5490 au avut o perioadă in care au circulat pe 86. Însă nu știu dacă aveau probleme cu bateriile.
Au probleme si acum cu bateriile, ambele. 5490 a avut acumulatorii schimbati de doua ori... 5451 la fel... ambele circula de obicei in 86...
Solaris pe 70. 8-)
Cristi
Utilizator avansat
Mesaje: 642
Membru din: Vin Oct 27, 2023 6:40 pm
Localitate: Bucuresti

Mar Noi 25, 2025 7:18 am

REDX scrie:
Sâm Noi 22, 2025 9:39 pm
Și 5402 de la Bujoreni are parbrizul crăpat și circulă în continuare.
Pentru ca nu au cum sa le tina in garaj, si asa ca de abia au ce scoate la traseu. Poate o sa se mai regleze situatia in timp...
Solaris pe 70. 8-)
FabiM
Utilizator nou
Mesaje: 3
Membru din: Vin Mai 06, 2022 10:54 am

Mie Noi 26, 2025 7:51 am

Cristi scrie:
Mar Noi 25, 2025 7:16 am
Silviu scrie:
Sâm Noi 22, 2025 5:52 pm
5451 si 5490 au avut o perioadă in care au circulat pe 86. Însă nu știu dacă aveau probleme cu bateriile.
Au probleme si acum cu bateriile, ambele. 5490 a avut acumulatorii schimbati de doua ori... 5451 la fel... ambele circula de obicei in 86...
Să continuie să se retragă pe autonomie sau să circule în regim “autobuz” în weekend. E cheia succesului. :ugeek:
Silviu
Utilizator avansat
Mesaje: 225
Membru din: Sâm Feb 17, 2024 7:48 pm
Localitate: Bucuresti / Titan

Mie Noi 26, 2025 10:50 am

Faptul că au avut probleme cu bateriile, nu înseamnă că acest lucru e din cauză că troleibuzele merg pe autonomie și pe anumite portiuni pe sub rețea sau la retragere. Ele sunt concepute astfel, să circule si pe baterii. Avand în vedere că nu au nici 2 ani și au probleme, nu cred că e normal să aibe astfel de defecțiuni.
Atunci când vom avea troleibuzele Yutong, ce vom mai spune, ele merg pe baterii tot timpul, indiferent că sunt conectate la rețea sau merg pe autonomie!
Cristi
Utilizator avansat
Mesaje: 642
Membru din: Vin Oct 27, 2023 6:40 pm
Localitate: Bucuresti

Mie Noi 26, 2025 9:35 pm

FabiM scrie:
Mie Noi 26, 2025 7:51 am
Cristi scrie:
Mar Noi 25, 2025 7:16 am
Silviu scrie:
Sâm Noi 22, 2025 5:52 pm
5451 si 5490 au avut o perioadă in care au circulat pe 86. Însă nu știu dacă aveau probleme cu bateriile.
Au probleme si acum cu bateriile, ambele. 5490 a avut acumulatorii schimbati de doua ori... 5451 la fel... ambele circula de obicei in 86...
Să continuie să se retragă pe autonomie sau să circule în regim “autobuz” în weekend. E cheia succesului. :ugeek:
Nu neaparat de asta, dar nici motoarele nu au fost concepute pentru tensiunea de la noi. Motoarele produse de Medcom au fost concepute pentru tensiune de pana in 600 - 650 V, in timp ce la noi in retea depaseste 850 V, uneori chiar ajunge si la 1000 V. Problema e ca nici mentenanta nu e wow la ele, si nici ca se iau masuri pentru folosirea inutila a autonomiei...
Solaris pe 70. 8-)
Scrie răspuns

Înapoi la “Troleibuzele STB SA”