Solaris Trollino 12 (100 - 2023)
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6560
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Am aruncat o privire si aici cu parc de vara, cu o imensa bataie de joc, 83 de vehicule la strada, avem cam asa:
61 - 11
63 - 9
73 - 14
86 - 1
90 - 9
93 - 20
95 - 3
97 - 16
61 - 11
63 - 9
73 - 14
86 - 1
90 - 9
93 - 20
95 - 3
97 - 16
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6560
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Si aici pe prima zi de canicula din multele saptamani ce vor urma, 85 in traseu, 15 tin de cald la gard...
61 - 14 - linia deservita doar de troleibuze, cred ca noutate pentru o zi lucratoare
63 - 9
73 - 13
86 - 1
90 - 9
93 - 20
95 - 3
97 - 16
61 - 14 - linia deservita doar de troleibuze, cred ca noutate pentru o zi lucratoare
63 - 9
73 - 13
86 - 1
90 - 9
93 - 20
95 - 3
97 - 16
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6560
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
In ultima vreme sunt mari probleme cu sistemele de informare de pe Solaris, si de la partea de soft, se sting si dau informatii eronate, dar si de la hard, mai ales pe zona de displayuri interioare cu erori.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6560
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
5457 prin 86. Din octombrie BN a impartit intre 95 si 86 surplusul de Solaris din 93 si 97, in special din cauza disparitiei mai multor Ikarus pe parsursul acestui an.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6560
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
In general cele cu probleme circula pe linii unde nu au nevoie de autonomie la Vatra si BN avand pe 95 si 86, ca Bujoreni si Berceni le tin in depou pana la remediere, desi ar putea sa le scoata si ei pe alte linii...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6560
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
5451 a fost mult si prin 95, nu stiu daca s-a rezolvat, dar avea geamul de la afisaj spart de multe luni.
Au probleme si acum cu bateriile, ambele. 5490 a avut acumulatorii schimbati de doua ori... 5451 la fel... ambele circula de obicei in 86...
Solaris pe 70. 
-
Silviu
- Utilizator avansat
- Mesaje: 225
- Membru din: Sâm Feb 17, 2024 7:48 pm
- Localitate: Bucuresti / Titan
Faptul că au avut probleme cu bateriile, nu înseamnă că acest lucru e din cauză că troleibuzele merg pe autonomie și pe anumite portiuni pe sub rețea sau la retragere. Ele sunt concepute astfel, să circule si pe baterii. Avand în vedere că nu au nici 2 ani și au probleme, nu cred că e normal să aibe astfel de defecțiuni.
Atunci când vom avea troleibuzele Yutong, ce vom mai spune, ele merg pe baterii tot timpul, indiferent că sunt conectate la rețea sau merg pe autonomie!
Atunci când vom avea troleibuzele Yutong, ce vom mai spune, ele merg pe baterii tot timpul, indiferent că sunt conectate la rețea sau merg pe autonomie!
Nu neaparat de asta, dar nici motoarele nu au fost concepute pentru tensiunea de la noi. Motoarele produse de Medcom au fost concepute pentru tensiune de pana in 600 - 650 V, in timp ce la noi in retea depaseste 850 V, uneori chiar ajunge si la 1000 V. Problema e ca nici mentenanta nu e wow la ele, si nici ca se iau masuri pentru folosirea inutila a autonomiei...FabiM scrie: ↑Mie Noi 26, 2025 7:51 amSă continuie să se retragă pe autonomie sau să circule în regim “autobuz” în weekend. E cheia succesului.![]()
Solaris pe 70. 