Bun venit în cafeneaua virtuală Mobilitate.eu!

Cafeneaua virtuală Mobilitate.eu care în viitorul nu foarte depărtat va deveni realitate și reportajele Mobilitate.eu
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 6562
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mie Noi 26, 2025 9:33 am

Sa te bucuri ca nu mai sunt Tatra, ca altfel ne trezeam cu cine stie ce improvizatie sinistra a STB la parc :lol:
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Aron28
Utilizator nou
Mesaje: 23
Membru din: Mie Dec 06, 2023 10:31 am

Mie Noi 26, 2025 9:51 am

Asa este...presimt cel putin 2 Imperio "slefuite" in primele 2-3 luni din cauza incidentelor cu traficul, deci tot la tatra o sa ajungem
Lucian
Partener forum
Mesaje: 3144
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Mie Noi 26, 2025 10:35 am

Aron28 scrie:
Mie Noi 26, 2025 9:22 am
Fara: copertine, afisaje electronice, garduri separare, trasare delimitare benzi (in special in zona refugiilor) pe carosabil.... Cum Dumnezeu poate sa fie recptionata asa lucrare si sa ii dea drumul? :shock:
Gardurile cel mai probabil se vor monta in timp,nopțile. Treaba cu delimitatul de benzi și aici până la deschidere,se poate face treabă asta in 1-2 nopți...până la circulația efectiva a tramvaielor de săptămâna viitoare. Totul este de cum se mișcă... Celelalte in timp și alea că și așa multe din ele,nu sunt sosite macar dar altminteri până vor fi montate,etc...
Vlad M.
Utilizator nou
Mesaje: 13
Membru din: Lun Ian 27, 2025 6:02 pm

Mie Noi 26, 2025 10:51 am

Bănuiesc că dacă păstrează fostul traseu al lui 5 nu bagă Imperio, nu?
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 6562
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mie Noi 26, 2025 11:20 am

In mod normal daca merge pe traseul clasic, nu au ce cauta Imperio. Dar la ce ambitii am mai vazut pe la autoritatati, nu m ar mira sa vedem Imperio pe OR.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Ice
Utilizator avansat
Mesaje: 510
Membru din: Mar Mai 03, 2022 10:22 pm
Localitate: Sector 4

Mie Noi 26, 2025 11:27 am

Pai avem cazul lui 7 care merge pe OR intre Carol si Patriarhie, deci precedent exista.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 6562
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mie Noi 26, 2025 11:33 am

Nu e OR pe tronsonul ala, e linie CF cu dale veche de la Filaret la Carol.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Partener forum
Mesaje: 3144
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Mie Noi 26, 2025 11:55 am

Personal,sunt curios daca deschiderea asta va fi la pachet cu o alta deschidere de șantier.Cu Imperio,cel mai probabil se vor lua ochii la probe cu ele, urmând ca sa vedem,cel mult chopere sau din LF uri. Că un 5, dus pe Stefan cel Mare,cum se mai spunea pe aici,ar însemna să intrerupi circulația tramvaielor atât pe Pache,cât și de la Tunari încolo sa nu ai tramvaie.Si asta ar însemna alte linii navete până încep și se deschid și pe acolo șantierele.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 6562
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mie Noi 26, 2025 12:36 pm

Eu am tot zis, pe 5 ar trebui trimise toate Bucur LF, cu ce ai faci de 10 ture. Mai ales ca se pun clime pe ele acum.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
TudorSt
Utilizator avansat
Mesaje: 300
Membru din: Dum Mai 15, 2022 12:15 pm

Mie Noi 26, 2025 1:35 pm

Imperio merg pe OR zilnic, atât pe devieri cat și pe acces și retragere. Credeți ca ar mai conta dacă ar merge și pe 5 pe OR? Raul deja e făcut.
Lucian
Partener forum
Mesaje: 3144
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Mie Noi 26, 2025 4:55 pm

Lucian
Partener forum
Mesaje: 3144
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Mie Noi 26, 2025 5:13 pm

Se pot apuca de linia de tramvaie care ar urma să treacă pe la Unirii

https://www.fanatik.ro/daniel-baluta-an ... uN4fGhwfqQ
Lucian
Partener forum
Mesaje: 3144
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Mie Noi 26, 2025 10:38 pm

Lucian
Partener forum
Mesaje: 3144
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Joi Noi 27, 2025 1:28 pm

Pe Mihalache nu vom vedea lucrări începute...anul acesta. Se pare.
https://clubferoviar.ro/tramvai-pe-bule ... G6xvBCFYEQ
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 6562
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Joi Noi 27, 2025 1:50 pm

Da, se asteapta proiectarea retelei de gaze. Cam asta e motivul pentru care se intarzie toate proiectele anuntate pentru anul asta. Probabim ne vom duce spre 2028 cu finalizarea tuturor.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Partener forum
Mesaje: 3144
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Vin Noi 28, 2025 6:01 pm

De marți...se reia circulația pe linia 5
Ice
Utilizator avansat
Mesaje: 510
Membru din: Mar Mai 03, 2022 10:22 pm
Localitate: Sector 4

Vin Noi 28, 2025 10:51 pm

Deci este oficial ca de marti avem 5-ul in circulatie din nou?
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 6562
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Sâm Noi 29, 2025 12:28 am

Inca nu este 100% sigur.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Albert
Utilizator avansat
Mesaje: 251
Membru din: Dum Mai 08, 2022 2:35 pm

Dum Noi 30, 2025 1:35 pm

În clipul de la sindicat, văd că spun ca noua variantă de V3A va ieși cu uși batante drepte ca la Imperio. Și a mai zis ceva și de reproiectarea instalației electrice la V3A astfel încât să poată fi scurtat sau lungit tramvaiul. Ai să ne dai ceva detalii, @Marian?

Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 6562
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Dum Noi 30, 2025 6:14 pm

Pai proiectarea pentru usile pe model nou este in lucru inca din 2022, chiar am scris de atunci viewtopic.php?p=2782#p2782
Iar modificarea instalatiei electrice este foarte facil de facut in conditiile in care odata cu invertoarele si echiparea asincrona ai un volum mult mai mic de cablaje. Insa nu stiu cat de mult ar fi utilizata, sa il faci V2A clar nu, dar ar fi interesanta si o varianta V4A, care era luata in calcul de prin 2006 cand au inceput modernizarea CH PPC. Vedem, insa mai bine ar lucra la un flux de aprovizionare pentru a scoate constant vagoane, nu ca acum de se blocheaza mereu cu lunile in diferite achizitii.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
TudorSt
Utilizator avansat
Mesaje: 300
Membru din: Dum Mai 15, 2022 12:15 pm

Dum Noi 30, 2025 6:29 pm

Ca sa faci V4A, cred ca trebuie sa umbli si pe la motorizare, sa aduci motoare mai puternice. Sau sa faci 3 boghiuri din 5 motoare.
Avatar utilizator
punmeister
Utilizator avansat
Mesaje: 699
Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
Localitate: Aviatiei City

Lun Dec 01, 2025 5:12 pm

Si fac pariu pe orice ca vatmanul era mai preocupat cu brainrotul de pe tiktok decat sa beleasca ochii la cale.

Incre-fucking-dibil.
Lucian
Partener forum
Mesaje: 3144
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Lun Dec 01, 2025 5:25 pm

Exact,cel mai probabil a apărut ceva in fața celui cu Imperio iar cel din spate s a înfipt în el.
Oricum horror modul cum se pun frane la cele Imperio,și mai zgomotoase dar și parcă te aruncă mai ceva că la un clasic v3a in tramvai. Mă așteptam să fie mai lina frânarea la cele noi și abia sa o simți când pune o frana. Nu știu de ce...
Avatar utilizator
punmeister
Utilizator avansat
Mesaje: 699
Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
Localitate: Aviatiei City

Lun Dec 01, 2025 7:36 pm

Pentru ca multi dintre vatmanii STB-ului sunt niste brute inapoiate ramase in anii 70 la Tatra si V3Aul cu controller clasic. Ca nu degeaba vedem cu abuzeaza astia de frana cu patina atat de mult.
Scrie răspuns

Înapoi la “Cafeneaua și reportajele Mobilitate.eu”