Stadler prezintă prima rama Flirt AKKU cu baterii produsă pentru NAH.SH

Mobilitate.eu prezintă companiile și tehnologiile aduse la InnoTrans Berlin 2022
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5636
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Lun Sep 26, 2022 7:22 pm

Anul acesta la InnoTrans, cei de la Stadler au adus un nou model de ramă Flirt, numită AKKU, un vehicul alimentat cu baterii și electric, pentru Nahverkehrsverbund Schleswig-Holstein GmbH (NAH.SH). Operatorul NAH.SH a lansat achiziții pentru construcția de vehicule feroviare cu tehnologii alternative de propulsie, ca parte a primei licitații cu tehnologie deschisă organizată vreodată în Germania și a atribuit contractul pentru 55 de vehicule FLIRT AKKU cu baterie electrică, ca precum și întreținerea acestora pe o perioadă de 30 de ani, către Stadler în 2019.

Modelul FLIRT Akku pentru Schleswig-Holstein, lung de 46 de metri, are 124 de locuri, precum și două zone multifuncționale spațioase și complet accesibile pentru scaune cu rotile, cărucioare și biciclete. Vehiculele regionale echipate total cu aer condiționat și fără trepte au compartimente pentru pasageri luminoase și spațioase și sunt echipate cu o toaletă accesibilă pentru scaunul cu rotile.

Vehiculul este proiectat pentru a opera pe rute neelectrificate sau doar parțial electrificate. Când rulează sub o linie de contact aeriană, vehiculul funcționează în mod electric tradițional și își încarcă bateriile. Când linia de contact aeriană se termină, poate trece la funcționarea cu baterie chiar și în timpul mersului. Acest lucru face ca FLIRT Akku să fie extrem de versatil pentru utilizare pe o gamă largă de rute, fără a produce emisii locale de CO2. Bateria poate fi încărcată nu numai sub liniile aeriene de contact, ci și la opriri electrificate și cu dispozitive standardizate UIC. În plus, energia cinetică este recuperată în timpul frânării.

Directorul general al NAH.SH Dr. Arne Beck: „Schleswig-Holstein a fost un pionier în licitația pentru succesorii vechilor trenuri diesel. Acum așteptăm cu nerăbdare noile trenuri cu baterii, care reprezintă un pas important pentru noi pe drumul spre transportul fără CO2. În același timp, acestea aduc mult mai mult confort pentru pasageri.”
„Prin FLIRT Akku, Stadler aduce o contribuție importantă la implementarea tranziției transportului – prin utilizarea de unități multiple moderne bazate pe sistem baterie-electric, rutele diesel de astăzi pot fi operate electric prin intermediul vehiculului și, prin urmare, într-un mod ecologic și eficient din punct de vedere energetic.”, spune Jure Mikolčić, CEO Stadler Germania.

DSC_6820.jpg
DSC_6820.jpg (222.78 KiB) Vizualizat de 848 ori
DSC_6789.jpg
DSC_6789.jpg (243.86 KiB) Vizualizat de 848 ori
DSC_6787.jpg
DSC_6787.jpg (220.43 KiB) Vizualizat de 848 ori
20220920_115755.jpg
20220920_115755.jpg (188.67 KiB) Vizualizat de 848 ori
20220920_115751.jpg
20220920_115751.jpg (218.91 KiB) Vizualizat de 848 ori
20220920_115730.jpg
20220920_115730.jpg (184.24 KiB) Vizualizat de 848 ori
20220920_115723.jpg
20220920_115723.jpg (203.7 KiB) Vizualizat de 848 ori
20220920_115230.jpg
20220920_115230.jpg (197.3 KiB) Vizualizat de 848 ori
20220920_115209.jpg
20220920_115209.jpg (231.05 KiB) Vizualizat de 848 ori
20220919_154611.jpg
20220919_154611.jpg (162.61 KiB) Vizualizat de 848 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5636
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Lun Sep 26, 2022 7:23 pm

Postul de conducere

20220920_115518.jpg
20220920_115518.jpg (143.68 KiB) Vizualizat de 847 ori
20220920_115515.jpg
20220920_115515.jpg (150.25 KiB) Vizualizat de 847 ori
20220920_115512.jpg
20220920_115512.jpg (160.43 KiB) Vizualizat de 847 ori
20220920_115508.jpg
20220920_115508.jpg (163.73 KiB) Vizualizat de 847 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5636
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Lun Sep 26, 2022 7:23 pm

Interior

DSC_6844.jpg
DSC_6844.jpg (190.31 KiB) Vizualizat de 845 ori
DSC_6843.jpg
DSC_6843.jpg (211.39 KiB) Vizualizat de 845 ori
DSC_6842.jpg
DSC_6842.jpg (166.06 KiB) Vizualizat de 845 ori
DSC_6841.jpg
DSC_6841.jpg (196.87 KiB) Vizualizat de 845 ori
DSC_6840.jpg
DSC_6840.jpg (220.81 KiB) Vizualizat de 845 ori
DSC_6838.jpg
DSC_6838.jpg (190.03 KiB) Vizualizat de 845 ori
20220920_115709.jpg
20220920_115709.jpg (195.24 KiB) Vizualizat de 845 ori
20220920_115702.jpg
20220920_115702.jpg (194.38 KiB) Vizualizat de 845 ori
20220920_115640.jpg
20220920_115640.jpg (115.63 KiB) Vizualizat de 845 ori
20220920_115349.jpg
20220920_115349.jpg (104.53 KiB) Vizualizat de 845 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
punmeister
Utilizator avansat
Mesaje: 640
Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
Localitate: Aviatiei City

Lun Sep 26, 2022 7:26 pm

Ca fapt divers cu FLIRT Akku a fost obtinut si recordul mondial pentru autonomie :D

Scrie răspuns

Înapoi la “InnoTrans 2022 - Reportajele mobilitate.eu”