Știri generale
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5592
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Primăria Capitalei a lansat pe SEAP licitația pentru modernizarea a peste 44 km de linie de tramvai în valoare de aproape 1,9 miliarde lei
Primăria Capitalei a lansat pe SEAP licitația pentru „Contract de servicii de proiectare și execuție lucrări reabilitare linii de tramvaie având ca obiect ”Achiziții de servicii de proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului și lucrări de execuție reabilitare sistem rutier” împărțită în 15 loturi, după cum urmează (din motive necunoscute, pe SEAP nu este mentionat lotul 3):
Lot 1 “Reabilitare sistem rutier pe Bd. Th. Pallady, Bdul 1 Decembrie 1918, Bdul Basarabia, Calea Călărașilor, Bdul Corneliu Coposu inclusiv Bucla Complex Titan”, lungime traseu 18,000 km, cale dublă linie curentă, acces și retragere;
Lot 2 ”Reabilitare sistem rutier pe Bdul Pache Protopopescu și Str. Traian”, lungime traseu 1,900 km, cale dublă linie curentă;
Lot 4 “Reabilitare sistem rutier pe arterele Sfântul Constantin, Strada Ionel Perlea, Strada Grigore Cobălcescu și traseul de pe B-dul Ion Mihalache, Calea Griviței, B-dul Bucureștii Noi, B-dul Gloriei inclusiv cap terminal Strada Piatra Morii”, lungime traseu 6,700 km cale dublă linie curentă;
Lot 5 “Reabilitare sistem rutier pe arterele Str. Paleologu, Str. Armand Călinescu, Str. Vasile Lascăr, Str. Lizeanu și Intrarea Vagonului”, lungime traseu 1,800 km cale dublă linie curentă;
Lot 6 “Reabilitare sistem rutier pe Bulevadul Dimitrie Pompeiu, Șoseaua Petricani, Bulevardul Lacul Tei, Strada Maica Domnului, Strada Reînvierii și Strada Turmelor” , lungime traseu 5,300 km cale dublă linie curentă;
Lot 7 “Reabilitare sistem rutier pe B-dul Gheorghe Duca, str. Alexandru Ioan Cuza, Calea Griviței și B-dul Dinicu Golescu”, lungime traseu 1,810 km cale dublă linie curentă;
Lot 8 “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Marasesti intre Bulevardul Dimitrie Cantemir si Strada 11 Iunie”, lungime traseu 0,700 km cale dublă linie curentă;
Lot 9 “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Chișinău”, lungime traseu 0,825 km cale dublă linie curentă;
Lot 10 “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Basarabia de la intersectia cu B-dul 1 Decembrie 1918 pana la cap terminal Republica”, lungime traseu 1,200km cale dublă linie curentă;
Lot 11 “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Expoziției, Strada Aviator Popișteanu, Strada Puțul lui Crăciun, Strada Dornei și Strada Clăbucet”, lungime traseu 2,000 km cale dublă linie curentă;
Lot 12 “Reabilitare sistem rutier bucla Gara de Est pe arterele B-dul Gării Obor, B-dul Ferdinand I (între Gara Obor și Șoseaua Pantelimon), Șoseaua Pantelimon, Strada Baicului”, lungime traseu 1,885 km cale dublă linie curentă;
Lot 13 “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Ferdinand I, între Șoseaua Mihai Bravu și Strada Traian”, lungime traseu 0,690 km cale dublă linie curentă;
Lot 14 “Modernizare linia acces Depou Titan pe strada Nicolae Teclu”, lungime traseu 0,400 km cale dublă linie curentă;
Lot 15 “Reabilitare sistem rutier pe Strada Dristorului intre B-dul Camil Ressu si Strada Baba Novac”, lungime traseu 0,220 km cale dublă linie curentă;
Lot 16 “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Timisoara intre Str. Valea Cascadelor si terminal CET Vest”, lungime traseu 1,380 km cale dublă linie curentă”
Valoarea estimată a lucrărilor este 1,88 miliarde lei, loturile totalizând 44,8 km de linie de tramvai ce urmează să fie modernizată. Ofertele pot fi depuse până pe 4 ianuarie 2023, urmând ca atribuirea să fie încheiată până în septembrie 2023. Pentru fiecare lot în parte, termenul de finalizare este de 18 luni de la semnarea contractului.
https://mobilitate.eu/primaria-capitale ... dernizare/
Primăria Capitalei a lansat pe SEAP licitația pentru „Contract de servicii de proiectare și execuție lucrări reabilitare linii de tramvaie având ca obiect ”Achiziții de servicii de proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului și lucrări de execuție reabilitare sistem rutier” împărțită în 15 loturi, după cum urmează (din motive necunoscute, pe SEAP nu este mentionat lotul 3):
Lot 1 “Reabilitare sistem rutier pe Bd. Th. Pallady, Bdul 1 Decembrie 1918, Bdul Basarabia, Calea Călărașilor, Bdul Corneliu Coposu inclusiv Bucla Complex Titan”, lungime traseu 18,000 km, cale dublă linie curentă, acces și retragere;
Lot 2 ”Reabilitare sistem rutier pe Bdul Pache Protopopescu și Str. Traian”, lungime traseu 1,900 km, cale dublă linie curentă;
Lot 4 “Reabilitare sistem rutier pe arterele Sfântul Constantin, Strada Ionel Perlea, Strada Grigore Cobălcescu și traseul de pe B-dul Ion Mihalache, Calea Griviței, B-dul Bucureștii Noi, B-dul Gloriei inclusiv cap terminal Strada Piatra Morii”, lungime traseu 6,700 km cale dublă linie curentă;
Lot 5 “Reabilitare sistem rutier pe arterele Str. Paleologu, Str. Armand Călinescu, Str. Vasile Lascăr, Str. Lizeanu și Intrarea Vagonului”, lungime traseu 1,800 km cale dublă linie curentă;
Lot 6 “Reabilitare sistem rutier pe Bulevadul Dimitrie Pompeiu, Șoseaua Petricani, Bulevardul Lacul Tei, Strada Maica Domnului, Strada Reînvierii și Strada Turmelor” , lungime traseu 5,300 km cale dublă linie curentă;
Lot 7 “Reabilitare sistem rutier pe B-dul Gheorghe Duca, str. Alexandru Ioan Cuza, Calea Griviței și B-dul Dinicu Golescu”, lungime traseu 1,810 km cale dublă linie curentă;
Lot 8 “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Marasesti intre Bulevardul Dimitrie Cantemir si Strada 11 Iunie”, lungime traseu 0,700 km cale dublă linie curentă;
Lot 9 “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Chișinău”, lungime traseu 0,825 km cale dublă linie curentă;
Lot 10 “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Basarabia de la intersectia cu B-dul 1 Decembrie 1918 pana la cap terminal Republica”, lungime traseu 1,200km cale dublă linie curentă;
Lot 11 “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Expoziției, Strada Aviator Popișteanu, Strada Puțul lui Crăciun, Strada Dornei și Strada Clăbucet”, lungime traseu 2,000 km cale dublă linie curentă;
Lot 12 “Reabilitare sistem rutier bucla Gara de Est pe arterele B-dul Gării Obor, B-dul Ferdinand I (între Gara Obor și Șoseaua Pantelimon), Șoseaua Pantelimon, Strada Baicului”, lungime traseu 1,885 km cale dublă linie curentă;
Lot 13 “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Ferdinand I, între Șoseaua Mihai Bravu și Strada Traian”, lungime traseu 0,690 km cale dublă linie curentă;
Lot 14 “Modernizare linia acces Depou Titan pe strada Nicolae Teclu”, lungime traseu 0,400 km cale dublă linie curentă;
Lot 15 “Reabilitare sistem rutier pe Strada Dristorului intre B-dul Camil Ressu si Strada Baba Novac”, lungime traseu 0,220 km cale dublă linie curentă;
Lot 16 “Reabilitare sistem rutier pe Bulevardul Timisoara intre Str. Valea Cascadelor si terminal CET Vest”, lungime traseu 1,380 km cale dublă linie curentă”
Valoarea estimată a lucrărilor este 1,88 miliarde lei, loturile totalizând 44,8 km de linie de tramvai ce urmează să fie modernizată. Ofertele pot fi depuse până pe 4 ianuarie 2023, urmând ca atribuirea să fie încheiată până în septembrie 2023. Pentru fiecare lot în parte, termenul de finalizare este de 18 luni de la semnarea contractului.
https://mobilitate.eu/primaria-capitale ... dernizare/
Se dau "lupte" mari pentru punerea in circulatie a noilor tramvaie...
https://www.gandul.ro/actualitate/exclu ... a-19877276
https://www.gandul.ro/actualitate/exclu ... a-19877276
Sincer să fiu, eu nu mai citesc toate știrile legate de transportul în comun pentru că sunt foarte mulți care își dau cu părerea când și unde nu trebuie, aud prostii de la alții și transmit o grămadă de știri false celorlalți. Cel mai bine ar fi ca presa să vorbească cu cei care știu EXACT ce se întâmplă.
Iar cei din comisia aia de recepție, fie că sunt nou-veniți sau nu, ar trebui să se miște mult mai repede și să își dea acordul. Dacă nu le-ar conveni, atunci să mai dea ture cu toate tramvaiele vechi pline de rugină sau care nu au fost cosmetizate (încă).
Iar cei din comisia aia de recepție, fie că sunt nou-veniți sau nu, ar trebui să se miște mult mai repede și să își dea acordul. Dacă nu le-ar conveni, atunci să mai dea ture cu toate tramvaiele vechi pline de rugină sau care nu au fost cosmetizate (încă).
Nu le vom vedea anul acesta in traseu, daca mai ajunge treaba si la ministerul transporturilor.La anul...vedem ce va mai fi.
https://economedia.ro/tramvaie-noi-in-b ... 3y2aeT8swB
https://economedia.ro/tramvaie-noi-in-b ... 3y2aeT8swB
Orice este posibil...
https://economedia.ro/blidar-patronul-a ... 4HfT-T8swB
https://economedia.ro/blidar-patronul-a ... 4HfT-T8swB
Linia de pe Șincai via Nerva Traian ar trebui să intre printre primele în modernizare...
https://www.gandul.ro/video/exclusiv-vi ... t-19881258
https://www.gandul.ro/video/exclusiv-vi ... t-19881258
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5592
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
STB SA achiziționează o substație electrică pentru înlocuirea substației Nițu Vasile distrusă de un incendiu
STB SA a lansat licitația pentru achiziția unei substații electrice modulare, de tip container, pentru înlocuirea celei de la Nițu Vasile, distrusă de un incendiu, până la reabilitarea acesteia. Substația va costa până la 14,94 milioane lei. Ofertele pot fi depuse până la data de 09.01.2023, urmând ca atribuirea să aibă loc până la data de 09.04.2023. Punerea în funcțiune va avea loc până la 31.12.2022.
Odată cu punerea în funcțiune a substației, troleibuzele liniilor 73, 74 și 76 vor putea circula din nou cu parc maxim și pe trasee normale, iar tramvaiele 1/10 vor circula din nou la terminalul Romprim.
Substatia modulara tip container va fi livrată cu amenajarea amplasamentuluui, montaj si punere in functiune, in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini si a Specificatiei tehnice. Planurile de ansamblu si de montaj cu caracteristicile tehnice ale echipamentelor, accesoriilor si materialelor, inclusiv datele necesare intocmirii detaliilor de montaj (planuri de montaj, cu indicarea tuturor cotelor de gabarit), precum si listele cu testele de tip si testele care se vor realiza la punerea in functiune, trebuie livrate la patru saptamani dupa semnarea contractului, in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini si a Specificatiei tehnice Substatie electrica de tensiune. Substatia modulara tip container se va livra cel tarziu pana la data de 31.12.2023, cu amenajare amplasament, montaj si punere in functiune.
https://mobilitate.eu/stb-sa-substatie-nitu/
STB SA a lansat licitația pentru achiziția unei substații electrice modulare, de tip container, pentru înlocuirea celei de la Nițu Vasile, distrusă de un incendiu, până la reabilitarea acesteia. Substația va costa până la 14,94 milioane lei. Ofertele pot fi depuse până la data de 09.01.2023, urmând ca atribuirea să aibă loc până la data de 09.04.2023. Punerea în funcțiune va avea loc până la 31.12.2022.
Odată cu punerea în funcțiune a substației, troleibuzele liniilor 73, 74 și 76 vor putea circula din nou cu parc maxim și pe trasee normale, iar tramvaiele 1/10 vor circula din nou la terminalul Romprim.
Substatia modulara tip container va fi livrată cu amenajarea amplasamentuluui, montaj si punere in functiune, in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini si a Specificatiei tehnice. Planurile de ansamblu si de montaj cu caracteristicile tehnice ale echipamentelor, accesoriilor si materialelor, inclusiv datele necesare intocmirii detaliilor de montaj (planuri de montaj, cu indicarea tuturor cotelor de gabarit), precum si listele cu testele de tip si testele care se vor realiza la punerea in functiune, trebuie livrate la patru saptamani dupa semnarea contractului, in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini si a Specificatiei tehnice Substatie electrica de tensiune. Substatia modulara tip container se va livra cel tarziu pana la data de 31.12.2023, cu amenajare amplasament, montaj si punere in functiune.
https://mobilitate.eu/stb-sa-substatie-nitu/
Se vor termina lucrările la pasaj,pana repun în funcțiune substatia.Cel mai probabil,pana atunci sunt începute lucrările la celălalt pasaj avut în plan,cel de la Turnu Măgurele cu Ion Iriceanu,daca nu gresesc si tin bine minte.
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 637
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
E doar estimativ.
Lumea ne urmărește.. .
Tramvaiele urmează să circule în zilele lucrătoare, după ora 10. În scurt timp acestea urmează să fie scoase pe traseu în serviciu comercial cu călători, conform mobilitate.eu.
https://b365.ro/prima-proba-pe-timp-de- ... eu-489012/
Tramvaiele urmează să circule în zilele lucrătoare, după ora 10. În scurt timp acestea urmează să fie scoase pe traseu în serviciu comercial cu călători, conform mobilitate.eu.
https://b365.ro/prima-proba-pe-timp-de- ... eu-489012/
În continuare nu se va semna recepția tramvaielor noi. Ce nu înțeleg și anume de ce nu se contesta în instanta deoparte sau de alta faptul pentru care trebuie sau nu sa se semneze recepția... Acolo-i cu probe și vedem cine va avea dreptate. Așa pe vorbe toți avem dreptate...și se va sta mult și bine cu tramvaiele trase pe dreapta și nu se va ști cine are dreptate.
https://buletin.de/bucuresti/axa-firea- ... n-depouri/
https://buletin.de/bucuresti/axa-firea- ... n-depouri/
Da și asta dar ce nu înțeleg eu, de ce cei de la Astra nu da în judecata comisia din primărie și sa facă dovada, dacă vorbim despre motoare, cu expertize tehnice autorizate. Pare, ca se așteaptă la cotitura și probabil celeilalte tabere sa le convină sa o întindă cât mai mult, ca în momentul în care li se va da dreptate, efectul sa fie garantat adversarilor. Și uite asa tot la politic ajungem...
Mai e valabila asta și acum???
https://republica.ro/la-noi-este-o-rusi ... au-zgarcit
https://republica.ro/la-noi-este-o-rusi ... au-zgarcit
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5592
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Doar de la aia care au bembeuri si tot felu de cazane luate sh din vest la pret de fier vechi.
Pe lângă motoare,mai sunt si alte probleme parese,chiar sta vatmanul îngrămădit acolo de cu greu trebuie sa conducă tramvaiul? Eu asta inteleg...
„De exemplu, din ce am auzit, boghiurile sunt ușor diferite, cabina vatmanului este diferită față de caietul de sarcini. Noi vorbim de un caiet de sarcini strict, de la culoare, până la numărul de scaune…”, a declarat Marius Pavel, conform gândul.ro
https://b365.ro/e-o-mare-incurcatura-cu ... at-489262/
„De exemplu, din ce am auzit, boghiurile sunt ușor diferite, cabina vatmanului este diferită față de caietul de sarcini. Noi vorbim de un caiet de sarcini strict, de la culoare, până la numărul de scaune…”, a declarat Marius Pavel, conform gândul.ro
https://b365.ro/e-o-mare-incurcatura-cu ... at-489262/
Imi e greu sa cred ca vatmanul sta inghesuit in cabina, asta nu e o problema care sa se depisteze dupa deja 13 vagoane sosite. Daca era asa, de ce nu s-a semnalat aspectul asta in primele zile de la sosirea lui 3801?
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5592
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Sta pe naiba inghesuit, intra 3 persoane acolo. Nu mai sharuiti pe aici toate ineptiile!!!
Această problemă vine de la lipsa de educație a multora dintre români, dovadă că suntem unde suntem. Cei needucați merg cu mașini luate la mâna a zecea din vestul Europei, în timp ce oamenii educați merg cu metroul, autobuzul, tramvaiul și/sau troleibuzul.Marian Andrei scrie: ↑Dum Dec 04, 2022 1:17 pmDoar de la aia care au bembeuri si tot felu de cazane luate sh din vest la pret de fier vechi.
Consider că ar trebui introduse niște taxe și impozite mult mai mari in România, să fie taxă pentru fiecare loc de parcare, amenzi care să usture rău de tot, ITP făcut la timp ș.a.m.d. și așa poate am scăpa de multe din mașinile vechi din țară. La dube, să fie minim Euro 3, și ce e mai vechi sa fie casat, fără excepții.
În transportul în comun se fac investiții, dar nu toate odată.
Marea provocare o va reprezenta modernizarea liniilor de tramvai,după cum am mai spus.In functie de cat de repede se vor misca si oamenii vor vedea si vor aprecia ca se face ceva.Alt aspect important pe langa celelalte,cum ar fi curățenia si asa mai departe...este punctualitatea.Oamenilor le este "frică" sa foloseasca transportul în comun de teamă că nu vor ajunge la scoala,munca si asa mai departe pentru ca aglomerația sau fie ca se strica din vehicule pe trasee.Si automat asa lumea stie ca vine si greu si daca se mai strica vreunul pe traseu,preferă să nu se riște din start si vin cu masina personala chiar dacă stau in trafic.