Tramvaie de serviciu
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
STB SA deține în depouri mai multe tramvaie de serviciu, utilizate pentru transportul pieselor dar și tramvaie utilizate doar in incinta depourilor pentru manevrarea vagoanelor, fara a iesi pe drumurile publice.
Imegini cu Rathgeber 2525 al depoului Bucurestii Noi.
Imegini cu Rathgeber 2525 al depoului Bucurestii Noi.
- LucaTB
- Utilizator nou
- Mesaje: 72
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 9:01 pm
- Localitate: București, România
Tramvaiele de serviciu active ar fi Rathgeberele 2513, 2518, 2523, 2525, 2535, 2612, 2614, 2663 și 2670, Tatra 3320 și EP/V3A-urile S01 (6069), S03 (6089), S04 (6047, fostul 6140), V02 (6048), 6090 și 6133 + cuplul Rathgeber 2416+3474 folosit pentru curățarea șinelor.
Repartizarea lor este astfel:
Alexandria - S04, 2670
Dudești - 2513, 2663, 6090
Giurgiului - 2614
Victoria - 2518, 2535, V02
Militari - 3320
Colentina - S01, S03
Bucureștii Noi - 2525, 6133
Titan - 2523, 2612
Secția Linii - 2416+3474
Atașez o poză cu S04 făcută la începutul anului:
Repartizarea lor este astfel:
Alexandria - S04, 2670
Dudești - 2513, 2663, 6090
Giurgiului - 2614
Victoria - 2518, 2535, V02
Militari - 3320
Colentina - S01, S03
Bucureștii Noi - 2525, 6133
Titan - 2523, 2612
Secția Linii - 2416+3474
Atașez o poză cu S04 făcută la începutul anului:
2525 pare să aibă boghiuri de V3A-93, nu de EP/V3A cum s-au montat inițial cu acea conductă centrală care se găsește la una dintre roți.Marian Andrei scrie: ↑Mie Mai 18, 2022 9:39 pmImegini cu Rathgeber 2525 al depoului Bucurestii Noi.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
2513 si 2663 in depoul Dudesti.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
STB SA deține din anul 2018 un tren polizor nou achiziționat, marca MILANTRACTOR Gruppi Elettrogeni, utilizat pentru polizarea caii dupa reparatii, suduri și incărcarea șinelor, dar și pentru rectificarea uzurilor ondulatorii din exploatare.
Utilajul este garat in mod normal în depoul Bucurestii Noi unde are o linie special amenajata, dar în funcție de zonele unde lucrează ramane garat anumite perioade in cele mai apropiate depouri. In oras a executat lucrari punctuale pe toata reteaua, cea mai importanta lucrare fiind in vara lui 2019 cand a lucrat pentru rectificarea uzurii ondulatorii pe tot traseul liniei 41.
In prezent este stationat in depoul Alexandria, realizand lucrari de rectificare pe linia 32, tronsonul Soseaua Progresului - Depou Alexandria si pe linia 41, pe tot traseul.
Utilajul este garat in mod normal în depoul Bucurestii Noi unde are o linie special amenajata, dar în funcție de zonele unde lucrează ramane garat anumite perioade in cele mai apropiate depouri. In oras a executat lucrari punctuale pe toata reteaua, cea mai importanta lucrare fiind in vara lui 2019 cand a lucrat pentru rectificarea uzurii ondulatorii pe tot traseul liniei 41.
In prezent este stationat in depoul Alexandria, realizand lucrari de rectificare pe linia 32, tronsonul Soseaua Progresului - Depou Alexandria si pe linia 41, pe tot traseul.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
2518 azi in URAC
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
6047 a fost revopsit in depoul Alexandria.
Se știe cam ce tramvaie utilitare vor fi pensionate dacă vor fi înlocuite (din câte am înțeles) de T4R-uri?
În principiu ar trebui cele de uz intern casate, iar o parte din cele care circulă pe uz extern să le înlocuiască pe cele anterior specificate.
La depoul Giurgiului, EP/V3A-ul 6050 este deja tras pe linie moartă, find casabil. Acesta ar trebui casat iar 2614 să treacă la uz intern, urmând ca un T4R să vină pentru transportul tehnologic. Părerea mea.
La Colentina ar trebui ambele EP/V3A retrase și casate, și trimise două Tatre în locul lor că EP-urile arată jalnic.
Bineînțeles, toată asta depinde de livrarea noilor tramvaie. Un Astra livrat, un V3A transferat, un T4R înlocuit, un EP/V3A (poate și Rathgeber) casat.
Presupun că cele care ar avea șanse să ia calea transportului tehnologic, sunt cele care încă circulă în regim normal cu călători și nu din cele retrase.
În principiu ar trebui cele de uz intern casate, iar o parte din cele care circulă pe uz extern să le înlocuiască pe cele anterior specificate.
La depoul Giurgiului, EP/V3A-ul 6050 este deja tras pe linie moartă, find casabil. Acesta ar trebui casat iar 2614 să treacă la uz intern, urmând ca un T4R să vină pentru transportul tehnologic. Părerea mea.
La Colentina ar trebui ambele EP/V3A retrase și casate, și trimise două Tatre în locul lor că EP-urile arată jalnic.
Bineînțeles, toată asta depinde de livrarea noilor tramvaie. Un Astra livrat, un V3A transferat, un T4R înlocuit, un EP/V3A (poate și Rathgeber) casat.
Presupun că cele care ar avea șanse să ia calea transportului tehnologic, sunt cele care încă circulă în regim normal cu călători și nu din cele retrase.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Nu vor fi facute Tatra utilitare. Sunt prea cazute sa mai faci ceva cu ele. In Militari de exemplu 3393 a luat foc acum mai bine de un an iar 3320 de Scoala care facea si transport tehnologic a cazut recent.
Tramvaiele utilitare sunt folosite săptămânal pe diverse rute. De exemplu, pe #6047 îl văd în fiecare joi și vineri, tranzitând Șoseaua Ștefan Cel Mare.
Referitor la aceste tramvaie, unele sunt foarte vechi și mă gândesc că ar putea fi înlocuite cu V3A-uri Faur.
Referitor la aceste tramvaie, unele sunt foarte vechi și mă gândesc că ar putea fi înlocuite cu V3A-uri Faur.
Nu știu cât vom mai trage de EP/V3A și Rathgeber, eu unul mă gândeam la înlocuirea lor cu T4R (faptul că cele care mai circulă au avut un RK nu demult), însă am înțeles că nu-i o idee așa bună. Tramvai lung nu se merită, nu știu nici cât merge să "taie" un V3A de la prima articulație ca să-l facă solo, că rămâne acel boghiu purtător pe jumătate în aer. Nici de Bucur nu știu ce să zic, oarecum singura variantă e să ia un V3A, să-i scoată tronsonul "C" (cel din mijloc, știu că nu prea are logică aparent însă povestea cred că se știe), și să-l facă V2A-93 cu spatele modificat sau unde vor să-i monteze macaraua. Altceva nu știu ce să zic...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
6047 la AFI
2518 aparține depoului Victoria și din ce am văzut, iese destul de rar ,,la plimbare", pentru a lua piese din URAC.
Ieri, în jurul prânzului, am avut norocul de a-l prinde, tranzitand stația Vasile Lascăr:
Ieri, în jurul prânzului, am avut norocul de a-l prinde, tranzitand stația Vasile Lascăr:
- Rathgeber2523
- Utilizator avansat
- Mesaje: 659
- Membru din: Joi Ian 05, 2023 10:32 pm
2416+3474 in Terminalul Sfantul Gheorghe
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Abia revopsit in URAC in 2022, vandalizat de niste psihopati care ar trebui prajiti la 27.000V.
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 636
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Dar de ce n-au folosit vospea rezistenta cum primesc CH-urile de la RK?
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5582
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Pai doar vopseaua verde este antivandalism de la Chimtitan, in rest e vopseaua clasica utilizata general.
- Rathgeber2523
- Utilizator avansat
- Mesaje: 659
- Membru din: Joi Ian 05, 2023 10:32 pm
2663 in Depoul Dudesti