Este vorba de a doua generatie de tramvaie moderne Skoda achiziționate la Praga, dupa 14T, si prima serie 15T. Sunt 125 tramvaie achizitionate in perioada 2009-2011. Sunt dotate cu motor pe fiecare roata, un total de 16 motoare cu puterea de 46,6 kW, ducand tramvaiul la o putere de 745,6 kW.
Tramvaiele NU sunt dotate cu aer conditionat, dupa livrarea primelor unitati existand discutii intre autoritati si Skoda pentru instalarea de aer conditionat mentinand acelasi cost de productie prin reducerea tractiunii cu 4 motoare, dar in final tramvaiul a ramas acelasi, fara aer conditionat si cu cele 16 motoare.
Cele 125 tramvaie fac parte dintr-un contract de 250 de tramvaie, care a fost renegociat dupa primele 125 de tramvaie. Scaunele din salonul calatorilor sunt din lemn, material ales chiar de calatori in urma unui sondaj pe internet.
Se identifica printr-un sistem inovativ cu boghiuri pivotante in capete si boghiuri pivotante pana la 25 grade pe sistem Jacobs in zona articulatiilor. Tramvaiul este 100% LF cu unele pante.
O serie de imagini cu tramvaiele prin traseu, au numere de parc 9201-9325, prototipul avand initial numarul 9200. Schema de vopsire cu care au venit este gri-rosu.
Praga - Tramvaiele Skoda 15T (125 - 2009-2011)
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5636
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5636
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Inca o serie de imagini
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5636
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Inca o serie
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5636
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Continuare
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5636
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
.....
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5636
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Ultimele din iunie 2023
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5636
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Imagini din interior
Pe langa seria de tramvaie de mai sus, alte 100 de tramvaie au fost produse si livrate in Praga, astfel numerele de parc fiind de la 9201 la 9450. Exista mai multe subtipuri: 15TO, 15T1, 15T2, 15T3, 15T4, 15T5, 15T6 si 15T7.
In luna iulie am calatorit cu cateva dintre ele, sunt foarte silentioase, iar interiorul este bine organizat. Afisajele din exterior si cele din salonul calatorilor sunt tot timpul setate corespunzator. De-a lungul unei saptamani nu am vazut un singur tramvai murdar... sau rugina
In luna iulie am calatorit cu cateva dintre ele, sunt foarte silentioase, iar interiorul este bine organizat. Afisajele din exterior si cele din salonul calatorilor sunt tot timpul setate corespunzator. De-a lungul unei saptamani nu am vazut un singur tramvai murdar... sau rugina