Stadler deschide un nou hub de inginerie la Viena și livrează încă 35 de trenuri KISS pentru OBB
Căile Ferate Federale Austriece (ÖBB) au lansat comandă de 35 de noi unități KISS etajate produse de Stadler. Pe lângă cele 14 trenuri pentru servicii pe distanțe lungi, Stadler livrează și 21 de vehicule KISS pentru transportul local. Ordinul face parte din acordul-cadru semnat în 2022 pentru până la 186 de unități multiple cu etaj. Incluzând primul apel, au fost astfel comandate 76 de vehicule. Datorită gradului său ridicat de inovație și spațiului generos, KISS a impresionat clienții din 14 țări. Implementarea noilor trenuri este planificată în etape de la jumătatea anului 2026. Unitățile multiple cu etaj KISS, comandate ca parte a primei serii din aprilie 2022, vor intra în asamblare conform programului și sunt programate pentru operare în regiunea de est începând cu 2026.
„Stadler și ÖBB și-au stabilit obiectivul de a moderniza împreună transportul feroviar austriac. Cu gradul său ridicat de inovație, modelul nostru KISS este o soluție esențială pentru transportul feroviar de pasageri și ecologic - atât pe rute locale, cât și pe distanțe lungi. Dorim să mulțumim ÖBB pentru încrederea acordată în noi. Așteptăm cu nerăbdare să lucrăm împreună pentru a livra următoarea generație de unități multiple cu etaj pentru Austria”, spune Peter Spuhler, președinte executiv al Consiliului de administrație al Stadler.
„La ÖBB, boom-ul de pasageri continuă: transportul pe distanțe lungi a înregistrat un total de 41,6 milioane de pasageri în 2022 - chiar depășind anul nostru record anterior din 2019. Nu numai că suntem foarte mândri de acest rezultat, dar implementăm și alte măsuri pentru Creștem și mai mult capacitatea trenurilor noastre. Investim în inima serviciului nostru pe distanțe lungi - Railjet - și vom adăuga pentru prima dată trenuri moderne Railjet cu etaj în flota existentă", spune CEO-ul ÖBB, Andreas Matthä.
Noua unitate multiplă etajată oferă aproximativ 380 de locuri în configurația cu patru vagoane pentru transportul local. Trenurile de lungă distanță cu șase vagoane oferă aproximativ 480 de locuri în clasa I și a II-a și au două zone de catering. Pot atinge o viteză maximă de 200 km/h.
La proiectarea noului tren, s-a acordat o atenție deosebită dorințelor și cerințelor pasagerilor pentru călătoriile lor zilnice către și de la locul de muncă și în timpul liber. Fiecare vagon are accesul cu podea joasă și o zonă multifuncțională optimizată, cu mai mult spațiu și accesibilitate pentru pasagerii cu biciclete, cărucioare sau bagaje. Această zonă multifuncțională spațioasă este conectată direct cu zonele de îmbarcare și coborâre, permițând pasagerilor să intre și să iasă rapid.
În noul vehicul KISS, pasagerii se pot aștepta și la un design interior modern, scaune confortabile, aer condiționat automat și prize de curent în fiecare rând de scaune. În plus, noile trenuri sunt dotate cu un sistem modern de informare a călătorilor (monitoare cu informații în timp real) și supraveghere video. Pentru pasagerii cu mobilitate redusă, vagonul din mijloc al ramelor are spații special dedicate pentru scaune cu rotile, cu mese laterale, reglabile pe înălțime.
Datorită prezenței crescute a vehiculelor sale și volumului în creștere al comenzilor din Austria, Stadler își extinde în continuare locația din Viena. Acest lucru va permite companiei să se concentreze și mai bine asupra clienților săi din Austria. Pe lângă biroul de vânzări, în Viena este înființat un hub de inginerie pentru a permite implementarea eficientă și rapidă a soluțiilor personalizate pentru clienții din Austria în viitor. Noul centru de competențe va crea aproximativ 50 de noi locuri de muncă calificate pentru ingineri în domeniile dezvoltării, aprobării și service-ului.
Foto&info: Stadler
https://mobilitate.eu/obb-austria-stadler-viena/
Stadler - Ramele KISS și contractul cu OBB Austria
Știri și informații despre companiile și tehnologiile pentru ramele electrice
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5835
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Mergi la
- Platforma de comunicare Mobilitate.eu
- ↳ Despre platforma de comunicare Mobilitate.eu
- ↳ Cafeneaua și reportajele Mobilitate.eu
- ↳ InnoTrans 2022 - Reportajele mobilitate.eu
- ↳ Busworld 2023 - Reportajele mobilitate.eu
- ↳ InnoTrans 2024 - Reportajele mobilitate.eu
- Mobilitatea în regiunea București - Ilfov
- ↳ Mobilitatea în regiunea București - Ilfov
- ↳ Transportul cu metroul în regiunea București - Ilfov
- ↳ Infrastructura tramvaielor din regiune
- ↳ Proiecte în derulare
- ↳ Lucrările la Prelungirea Ghencea (terminal linia 41 - Pasaj Domnesti)
- ↳ Linia 5 - Str. Barbu Văcărescu și Str. Căpitan Av. Alexandru Șerbănescu de la Șos. Ștefan cel Mare la Pod Băneasa - 4,230 km cale dublă
- ↳ LOT 1 - Bd. Th. Pallady, Bdul 1 Decembrie 1918, Bdul Basarabia, Calea Călărașilor, Bdul Corneliu Coposu, Bucla Titan - 18 km cale dublă
- ↳ LOT 2 - Bdul Pache Protopopescu și Str. Traian - 1,900 km cale dublă
- ↳ LOT 4 - Sfântul Constantin, Ionel Perlea, Grigore Cobălcescu, B-dul Ion Mihalache, Calea Griviței, B-dul Bucureștii Noi, B-dul Gloriei inclusiv cap terminal Strada Piatra Morii - lungime 6,700 km cale dublă
- ↳ LOT 5 - Str. Paleologu, Str. Armand Călinescu, Str. Vasile Lascăr, Str. Lizeanu și Intrarea Vagonului” - 1,800 km cale dublă
- ↳ LOT 6 - Bulevadul Dimitrie Pompeiu, Șoseaua Petricani, Bulevardul Lacul Tei, Strada Maica Domnului, Strada Reînvierii și Strada Turmelor - 5,300 km cale dublă
- ↳ LOT 7 - B-dul Gheorghe Duca, str. Alexandru Ioan Cuza, Calea Griviței și B-dul Dinicu Golescu - 1,810 km cale dublă
- ↳ LOT 8 - Bulevardul Marasesti intre Bulevardul Dimitrie Cantemir si Strada 11 Iunie - 0,700 km cale dublă
- ↳ LOT 9 - Bulevardul Chișinău - 0,825 km cale dublă
- ↳ LOT 10 - Bulevardul Basarabia de la intersectia cu B-dul 1 Decembrie 1918 pana la cap terminal Republica - 1,200km cale dublă
- ↳ LOT 11 - Bulevardul Expoziției, Strada Aviator Popișteanu, Strada Puțul lui Crăciun, Strada Dornei și Strada Clăbucet - 2,000 km cale dublă
- ↳ LOT 12 - B-dul Gării Obor, B-dul Ferdinand I (între Gara Obor și Șoseaua Pantelimon), Șoseaua Pantelimon, Strada Baicului - 1,885 km cale dublă
- ↳ LOT 14 - Linia acces Depou Titan pe strada Nicolae Teclu - 0,400 km cale dublă
- ↳ LOT 16 - Bulevardul Timisoara intre Str. Valea Cascadelor si terminal CET Vest - 1,380 km cale dublă
- ↳ Proiecte finalizate
- ↳ Infrastructura troleibuzelor din regiune
- ↳ Proiecte în derulare
- ↳ Sistemul de trenuri metropolitane din regiune
- ↳ Infrastructura rutieră și intermodală din regiune
- ↳ Proiecte în derulare
- ↳ Mobilitatea alternativă în regiune
- Baza logistică a operatorilor din regiunea București - Ilfov
- ↳ Tramvaiele STB SA
- ↳ Troleibuzele STB SA
- ↳ Autobuzele STB SA
- ↳ Baze de exploatare ale STB SA
- ↳ Operatorii de transport din zona metropolitană
- ↳ Istoria rețelei și mijloacelor transport din regiune
- Sistemul de transport feroviar din România
- ↳ Sistemul de transport feroviar din România
- ↳ Operatori de transport feroviar de călători
- ↳ Operatori de transport feroviar de marfă
- ↳ Magistralele și unitățile feroviare
- ↳ Proiectele de întreținere și modernizare a rețelei feroviare
- ↳ Muzeul transportului feroviar din România
- ↳ Trainspotting România și Internațional
- Materialul rulant feroviar din România
- ↳ Locomotive electrice
- ↳ Locomotive diesel
- ↳ Rame electrice
- ↳ Automotoare
- ↳ Vagoane de călători
- ↳ Vagoane de marfă
- ↳ Vagoane seria E
- ↳ Vagoane seria F
- ↳ Vagoane seria G
- ↳ Vagoane seria H
- ↳ Vagoane seria I
- ↳ Vagoane seria K
- ↳ Vagoane seria L
- ↳ Vagoane seria R
- ↳ Vagoane seria S
- ↳ Vagoane seria T
- ↳ Vagoane seria U
- ↳ Vagoane seria Z
- ↳ Utilaje feroviare
- Mobilitatea în regiunile din România
- ↳ Banat
- ↳ Județul Timiș
- ↳ Județul Caraș Severin
- ↳ Bucovina
- ↳ Suceava
- ↳ Crișana
- ↳ Arad
- ↳ Bihor
- ↳ Sălaj
- ↳ Dobrogea
- ↳ Constanța
- ↳ Tulcea
- ↳ Maramureș
- ↳ Maramureș
- ↳ Satu Mare
- ↳ Moldova
- ↳ Bacău
- ↳ Botoșani
- ↳ Galați
- ↳ Iași
- ↳ Neamț
- ↳ Vaslui
- ↳ Vrancea
- ↳ Muntenia
- ↳ Argeș
- ↳ Brăila
- ↳ Buzău
- ↳ Călărași
- ↳ Dâmbovița
- ↳ Giurgiu
- ↳ Ialomița
- ↳ Prahova
- ↳ Teleorman
- ↳ Oltenia
- ↳ Dolj
- ↳ Gorj
- ↳ Mehedinți
- ↳ Olt
- ↳ Vâlcea
- ↳ Transilvania
- ↳ Alba
- ↳ Brașov
- ↳ Bistrița Năsăud
- ↳ Cluj
- ↳ Dej
- ↳ Covasna
- ↳ Harghita
- ↳ Hunedoara
- ↳ Mureș
- ↳ Sălaj
- ↳ Sibiu
- Mobilitatea în Europa
- ↳ Austria
- ↳ Belgia
- ↳ Cehia
- ↳ Germania
- ↳ Italia
- ↳ Transportul feroviar din Italia
- ↳ Luxemburg
- ↳ Olanda
- ↳ Ungaria
- Companii și tehnologii în mobilitate
- ↳ Tramvaie și Tram-Tren
- ↳ Troleibuze
- ↳ Metrouri și trenuri urbane
- ↳ Autobuze
- ↳ Proiecte și tehnologii pentru mobilitatea urbană
- Companii și tehnologii în transportul feroviar
- ↳ Locomotive electrice
- ↳ Locomotive diesel și cu alimentare alternativă
- ↳ Rame electrice
- ↳ Rame electrice alimentate cu hidrogen și baterii
- ↳ Vagoane și sisteme feroviare pentru marfă
- ↳ Vagoane și sisteme feroviare pentru călători
- ↳ Proiecte și tehnologii pentru transportul feroviar