Tramvaiele Bucur 1
Din 10,am vazut ca au revenit in "forta" in 25,semn ca acolo inca mai sunt nevoie de ele.Ca altfel le vedeam si prin 19 sau 47 pentru ca ar mai fi inlocuit niste tatre. Din v3a-urile de la Militari,cate sunt apte de traseu ?
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Au fost de la nastere la Militari. 3001-3003 au stat scurte perioade la Dudesti si Alexandria pe vremea modernizarii depoului Militari.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Azi 3006 este singurul tur „vechi” al depoului Militari pe 10, sper ca odata cu intrarea ultimului Imperio sa nu mai vedem albastrele pe aici, sunt prea mici pentru aceasta linie. Oricum, ocazional or sa mai apara cand sunt Imperio indisponibile.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
La Victoria ajunge restul parcului de Militari.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Circula si ele, dar momentan se trage de Tatra pana cad, deja de cand intra Imperio parcul de Tatra s-a redus cu 10 vagoane, ca sa nu mai zic ca anul trecut pe vremea asta erau active vreo 25 vagoane.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Tramvaiele Bucur 1 nu sunt o noutate pe linia 32, ele circuland aici cand depoul Militari era inchis pentru modernizare in perioada 2002-2003. Au circulat 3001-3003. 3003 chiar a circulat de nou pe aici, dupa ce a fost modernizat ieșind doar de proba pe linia 41 o foarte scurta perioada de timp.
Tot 3003 a circulat in acea perioada si din depoul Dudesti, cateva luni bune, pe fosta linie 1 din Cartier Colentina la Romprim, un traseu mult mai placut decat gluma de inelar de acum Tot 3003 a fost condus la schimbul 2 de acelasi titular aproape de nou si pana la venirea Imperio, la schimbul 1 avand cativa titulari, dar tot de lunga durata.
Tot 3003 a circulat in acea perioada si din depoul Dudesti, cateva luni bune, pe fosta linie 1 din Cartier Colentina la Romprim, un traseu mult mai placut decat gluma de inelar de acum Tot 3003 a fost condus la schimbul 2 de acelasi titular aproape de nou si pana la venirea Imperio, la schimbul 1 avand cativa titulari, dar tot de lunga durata.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Da, o sa revina.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
3011 prin 32, vagoanele astea trebuiau date la Victoria fiind total mici pentru linia 32, bine ca nu se apeleaza pentru 10 la ele.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
3009 prin 10, deja implinesc si ele 6 ani de cand circula constant de la reactivarea din anul 2017 cand au fost retrase majoritatea Tatra, oricum 3009 si 3011 au mers cel mai mult din generatia noua, stand destul de putin prin 2016-2017. De anul viitor vor trebui cautate solutii de RK si la ele, mai ales ca incep sa fie la limita cu bandajele, iar bandaje de Tatra nu se mai cumpara momentan.
Astea nu mai ajung nici prin 47 cu atat mai mult prin 19 la cum merg lucrurile.Pe Timisoara nici nu au inceput lucrarile,deci anul asta cel mai probabil cam "pa"cu linia 25,intre timp o sa inceapa lucrarile si pe unele linii care o sa intre in modernizare.Deci,cine stie pe unde vor mai ajunge "albastrelele"...astea intre timp. Ca o sa mai vina si din tramvaiele noi si cu ce o sa ramana daca inchid anumite linii care vor intra in modernizare,intre timp.Cel mai probabil,vor fi folosite ca suplimentare si rezerve in anumite linii.
Ultima oară modificat Sâm Aug 12, 2023 11:51 pm de către Lucian, modificat 1 dată în total.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
In contextul actual clar nu.
Pe Bd. Timisoara suntem limitati de pornirea termoficarii, moment in care trebuie finalizata lucrarea, sau redeschisa linia de tramvai. Oricum este o bataie de joc a primariei generale care administreaza lucrarile.
Pe Bd. Timisoara suntem limitati de pornirea termoficarii, moment in care trebuie finalizata lucrarea, sau redeschisa linia de tramvai. Oricum este o bataie de joc a primariei generale care administreaza lucrarile.
Pentru ele cel mai ok ar fi o modernizare cu tractiune CA si podea coborata, ori cu boghiu Jacobs LF ori cu adaugarea unui tronson complet LF, similar KTNF6 din Tallinn.Marian Andrei scrie: ↑Sâm Aug 12, 2023 11:11 pmDe anul viitor vor trebui cautate solutii de RK si la ele, mai ales ca incep sa fie la limita cu bandajele, iar bandaje de Tatra nu se mai cumpara momentan.