Bun venit în cafeneaua virtuală Mobilitate.eu!
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Pasajele de la Dristor si Vitan nu ar trebui sa se faca niciodata, sper sa nu se faca, mai mult ar aduce haos si ar distruge zonele alea. Pasajele periferice intr-adevar ajuta, dar in oras nu ajuta niciun pasaj.
Discutabil,dupa parerea mea. Trec zilnic aproape,si este nenorocire cei in zona,personal mi se pare aglomeratia mai mare acum,la Vitan decat la Dristor...in intersectie. Deci 123 si 135 ca sa treaca intersectia prind 2-3 semafoare lejer.Cu siguranta,ceva trebuie facut...
- Vlad D.
- Utilizator avansat
- Mesaje: 140
- Membru din: Joi Mai 05, 2022 8:24 am
- Localitate: Bucuresti - Titangeles
Acolo trebuie făcut ceva cu semaforizarea, că e nenorocire. Nu te poți baza pe pasajele de la Dristor și Vitan că îți fluidizează traficul în mod real, ci doar mută traficul la Baba Novac, respectiv pe Calea Văcărești, care și așa e sufocată de trafic pe sensul spre Sudului. Pe termen scurt, am mai zis, sunt o soluție, dar pe termen lung trebuie configurată semaforizarea în mod corespunzător, cum e la intersecția de la metrou Titan de exemplu, dar configurată din direcția de unde vine fluxul cel mai mare de trafic.
Că tot venea vorba de pasaje, încă mă minunez de mărețul Pasaj Metalurgiei (care, cu toate că nu avea nicio utilitate reală în acea zonă, e mult mai bine executat față de pasajele lui Negoiță unde dacă bagi un pic de viteză la coborâre riști să spargi baia de ulei, fie să avariezi suspensiile mașinii), care are bretelele la sol în ultimul hal de înguste, iar asta generează conflicte de trafic majore în situația în care cedezi trecerea celor care vin de pe pasaj, iar efectele bretelei de la sol foarte înguste se văd încă de mai bine de un an, unde se pierd minute bune pe tot ce înseamnă linii STB care trec pe lângă pasaj, cel mai mult de pierdut având 102, 141 și 220.
Că tot venea vorba de pasaje, încă mă minunez de mărețul Pasaj Metalurgiei (care, cu toate că nu avea nicio utilitate reală în acea zonă, e mult mai bine executat față de pasajele lui Negoiță unde dacă bagi un pic de viteză la coborâre riști să spargi baia de ulei, fie să avariezi suspensiile mașinii), care are bretelele la sol în ultimul hal de înguste, iar asta generează conflicte de trafic majore în situația în care cedezi trecerea celor care vin de pe pasaj, iar efectele bretelei de la sol foarte înguste se văd încă de mai bine de un an, unde se pierd minute bune pe tot ce înseamnă linii STB care trec pe lângă pasaj, cel mai mult de pierdut având 102, 141 și 220.
Se lucreaza la viitoarele statii de incarcare pentru autobuzele electrice.
https://fb.watch/nXb_jBgtMu/
https://fb.watch/nXb_jBgtMu/
Cica,vrea sa faca si alte conexiuni de transport in zona,Victor Brauner-Pallady. Un lucru bun !
https://fb.watch/n-5eNFwGeP/
https://fb.watch/n-5eNFwGeP/
Da,nu stiu ce sa zic,dar dupa parerea mea,ca ies de pe Bratarii,Pallady,Brauner sau chiar Industriilor,ar trebui ca toate aceste linii sa se intalneasca la un capat de tip intermodal undeva in zona Ikea Pallady. Sa fie acolo punctul de intalnire la toate aceste linii ca pana la urma acolo este punctul central al zonei. Si de acolo,lumea sa mearga unde are treaba,in zona marilor magazine,metrou,tramvaie...etc.
S ar parea ca au inceput probele la autobuzele electrice...
https://vm.tiktok.com/ZGJED9B4j/
https://vm.tiktok.com/ZGJED9B4j/
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 672
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Nu e obligatoriu. Le pot incarca daca e la ENGIE unde au incarcat si autobuzele CNG care au fost in probe acum 5 ani.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Pentru probe se incarca oriunde au priza compatibila fiind vorba de traseu si autobuze putine.
Cam asa arata pe joia trecuta la Eroii Revolutiei,dupa parerea mea,mai este mult de lucru.Se lucreaza mult sub traficul de tramvaie,nu stiu cat este de bine si periculos pentru ca doamne fereste...de orice. Si la inaltime.
- Fişiere ataşate
-
- Compress_20231106_223906_6960.jpg (404.08 KiB) Vizualizat de 4629 ori
-
- Compress_20231106_223948_8957.jpg (422.48 KiB) Vizualizat de 4629 ori
Hunedoara,autobuze Solaris Hybrid
https://fb.watch/obAH5jsIlq/
https://fb.watch/obAH5jsIlq/
1.De unde iau 80 de autobuze?
2.De linia 5,se apuca in 2-3 saptamani,cum am auzit de altfel ca in jur de 15 noiembrie,circula ca ultim termen de incepere a lucrarilor acolo.
3.Iar pe Marasesti va fi nenorocire si cred ca acolo cat de curand se va opri circulatia ca cica trebuie sa se apuce de partea de utilitati,canal colector si ce s a mai spus pe acolo,pentru a fi gata cu astea inainte de a se apuca de schimbat linia.
https://fb.watch/ocn3JjzmHT/
2.De linia 5,se apuca in 2-3 saptamani,cum am auzit de altfel ca in jur de 15 noiembrie,circula ca ultim termen de incepere a lucrarilor acolo.
3.Iar pe Marasesti va fi nenorocire si cred ca acolo cat de curand se va opri circulatia ca cica trebuie sa se apuce de partea de utilitati,canal colector si ce s a mai spus pe acolo,pentru a fi gata cu astea inainte de a se apuca de schimbat linia.
https://fb.watch/ocn3JjzmHT/
Sunt multi factori pana a vedea electricele in traseu,de la a veni statiile de incarcare,pana la cat de repede se vor misca cu montatul lor,mai ales la capetele de linie,testatul.Apoi,sa nu avem surprize de ordinul sa nu mearga ceva,sau sa inceapa inceapa sa cada din autobuze pe capete.Si toate astea unde mai punem ca vine sezonul de iarna si daca vom avea viscole? Cine mai monteaza,ce?
Bd. Marasesti nu cred ca il vor inchide pana nu se termina cu distractia de la Eroii Revolutiei. Sau daca avem parte de o surpriza si se da drumul la circulatia tramvaielor din nou de la Sudului spre Romprim intr-un viitor foarte apropiat, atunci sa inceapa lucrarea asta. Orice alta varianta ar implica mutarea inelarului pe Sincai in weekend, si nu cred ca STB isi da singur la gioale, distrugand in mod constient vagoanele noi pe acolo
Nu cred ca asta ar fi problema cu inelarul,il comasezi pe 1 si 10 daca trebuie, pe perioada lucrarilor si il faci un 54,cum a fost cu maratonul. Muti cele Imperio intr o singura linie si de aici ne putem juca cu ideile,parerile si ca sa incep eu am putea avea o linie intre Sura Mare-Basarab si Ghencea. Deci nu asta ar fi problema...Ramane de vazut,cand se vor apuca de utilitati pentru ca din ce se spune in filmare,parea sa fie treaba si daca mai punem la mijloc ca suntem si in sezonul de iarna si din martie vor sa deschida celelalte santiere,pe langa linia 5.Dar nu stiu cum sunt cu licitatiile pe acolo,in ce stadiu pentru a se putea apuca de lucrarile la utilitatile de acolo.
Având în vedere că ne apropiem de începerea modernizării șinelor de pe linia de tramvai dintre Ștefan Cel Mare și podul Băneasa, cele 10 ture care vor fi în plus (din suspendarea liniei 5) vor înlocui toate Tatrele rămase în 19 și 47?
Cu siguranta vor fi moďificari mai ales cu ducerea de Imperio la Colentina pentru 21. Problema este ca si acum ar fi tramvaie,au mai ramas din 11 de victoria in urma celor intrate de la Buc.Noi,plus de pe la Colentina din 21 ramase in urma vagoanelor Imperio intrate in...traseu. Ar fi ceva sa vedem siamezele prin 47...prin 19 au mai fost.