Tramvaie V3A-93 modernizate la Electroputere Craiova
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Este vorba de tramvaiele 014, 097, 133, 137, 180, 246, 267, 293, 326, 352, 358 și 359. 358 și 359 au fost primele din serie, realizate în 1996-1997, urmate de seria Holec, care din cauza costurilor a fost oprita, caroseriile aflate deja in Electroputere fiind modernizate cu sistemul clasic de tractiune. Ulterior s-a incercat modificarea lui 246 cu un sistem de tractiune cu un singur chopper, in colaborare cu ICPE SAERP.
Odata cu modernizarea Holecului 205 cu tractiune asincron in 2009, a existat ideea continuarii cu toata seria de caroserii de Craiova, exceptie 358 si 359, ulterior fiind transformat doar 361 fara alte modernizari, in final proiectul fiind stopat.
In prezent din caroseriile EP mai circula doar 014, restul fiind retrase in vederea casarii sau casate. Sunt casate 133 si 137, si pe lista de casare 097, 180, 246, 267, 326. Cel mai probabil vor fi propuse pentru casare si 293 si 352.
Din cele cu caroserie normala de V3A-93, 359 a trecut prin revopsire anul trecut iar 358 se afla la revopsire la URAC.
Cateva imagini cu vagoanele dupa RKuri, dupa ce au fost modernizate toate au trecut printr-un RK, singurul care a beneficiat si de al doilea RK a fost 014, care a fost primul care a avut RK in anul 2005.
In 2011 la testele de sarcina pe Pasajul Basarab, au fost aduse de la depoul Dudesti si vagoane din seria asta.
Odata cu modernizarea Holecului 205 cu tractiune asincron in 2009, a existat ideea continuarii cu toata seria de caroserii de Craiova, exceptie 358 si 359, ulterior fiind transformat doar 361 fara alte modernizari, in final proiectul fiind stopat.
In prezent din caroseriile EP mai circula doar 014, restul fiind retrase in vederea casarii sau casate. Sunt casate 133 si 137, si pe lista de casare 097, 180, 246, 267, 326. Cel mai probabil vor fi propuse pentru casare si 293 si 352.
Din cele cu caroserie normala de V3A-93, 359 a trecut prin revopsire anul trecut iar 358 se afla la revopsire la URAC.
Cateva imagini cu vagoanele dupa RKuri, dupa ce au fost modernizate toate au trecut printr-un RK, singurul care a beneficiat si de al doilea RK a fost 014, care a fost primul care a avut RK in anul 2005.
In 2011 la testele de sarcina pe Pasajul Basarab, au fost aduse de la depoul Dudesti si vagoane din seria asta.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
O imagine cu 097 in vara anului 2007, cel mai probabil a fost ultimul tramvai care a intrat in bucla de la Bulevardul Expozitiei.
- LucaTB
- Utilizator nou
- Mesaje: 71
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 9:01 pm
- Localitate: București, România
014 este ultimul vagon din această serie (exceptându-le pe cele cu caroserie de 93) care circulă. El a beneficiat de reparații capitale în anii 2005 și 2019. Inițial a aparținut Depoului Alexandria, dar a fost mutat ulterior la Depourile Dudești și Titan.
Ultima oară modificat Sâm Mai 07, 2022 12:01 am de către LucaTB, modificat 1 dată în total.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Iar la ultimul RK acoperisul a trecut prin modificari majore pentru a avea unghiul de scurgere a apei de V3A-93 normal, o operatiune destul de costisitoare, care nu merita din niciun punct de vedere.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
358 a fost revopsit, urmeaza sa fie finisat si pana la finalul saptamanii sa revina pe liniile de Titan.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Nu, si nici nu are rost. Cand va fi cazul va fi pastrat cel mai probabil un V3A-93 de URAC.
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 628
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Ar fi interesant daca ar putea recrea prototipul LHB. La cum a restaurat URAC acel autocar Mercedes IranNational O302, zic ca merge
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
267 in 15 ianuarie 2017
- Rathgeber2523
- Utilizator avansat
- Mesaje: 658
- Membru din: Joi Ian 05, 2023 10:32 pm
#359 pe Bulevardul Theodor Pallady
- Rathgeber2523
- Utilizator avansat
- Mesaje: 658
- Membru din: Joi Ian 05, 2023 10:32 pm
Din Cutia cu Amintiri
-
- Utilizator nou
- Mesaje: 29
- Membru din: Mie Oct 05, 2022 11:22 am
EPC-urile de Colentina au fost maltratate masiv.. Si dupa ce au ajuns la Colentina, dupa 1-2 ani(cu excepția lui 180 care nu a circulat niciodata pe linile colentinei) de circulatie pe linile Colentinei toate au fost trase la Gard!
Si asincroanele de Colentina dupa cativa ani de circulație toate au ajuns niste rable si eu preferam ca toate CA-urile sa fie duse la un oarecare depou care are grija de tramvaie, dar nu la Colentina...
Si asincroanele de Colentina dupa cativa ani de circulație toate au ajuns niste rable si eu preferam ca toate CA-urile sa fie duse la un oarecare depou care are grija de tramvaie, dar nu la Colentina...
Puteau fi duse dupa modelul Imperiilor care vor fi la Dudesti.Dar banuiesc ca nimeni nu s a gandit,asa ca le au dus la Colentina.Cat despre "craiovence",cat timp au fost la Dudesti,au fost bijuterii...dupa s a ales praful de ele.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
267 in 21 prin 2016
- Rathgeber2523
- Utilizator avansat
- Mesaje: 658
- Membru din: Joi Ian 05, 2023 10:32 pm
Din cutia cu amintiri
- Rathgeber2523
- Utilizator avansat
- Mesaje: 658
- Membru din: Joi Ian 05, 2023 10:32 pm
137, 326 si 352.
- Rathgeber2523
- Utilizator avansat
- Mesaje: 658
- Membru din: Joi Ian 05, 2023 10:32 pm
097, 133, 137, 180, 293, 352