Ecotrans STCM - Autobuze Karsan e-ATA 12 si e-ATAK 8 (13+10 - 2023)
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6490
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
In anul 2023 au inceput să soseasca la Ecotrans STCM autobuzeke Karsan e-ATA 12, 13 unitati, si e-ATAK 8, 10 unitati, urmand ca acestea sa circule pe traseele operatorului.
Astazi l-am prins pe IF 24 PCH in teste pe linia 476, pentru a se vedea conditiile de mers si autonomia in traficul traseului.
Autobuzele vor intra pe liniile dintre Chitila si Mogosoaia, pe linia 476 si pe o linie inteleg noua ce va ajunge in zona Baneasa.
Astazi l-am prins pe IF 24 PCH in teste pe linia 476, pentru a se vedea conditiile de mers si autonomia in traficul traseului.
Autobuzele vor intra pe liniile dintre Chitila si Mogosoaia, pe linia 476 si pe o linie inteleg noua ce va ajunge in zona Baneasa.
O parte din autobuzele electrice Karsan au început să circule de ieri, 01.06.2024. Karsanele e-ATA suplimentează linia 476 (Piața Clăbucet - Pasaj CFR Chitila), iar Karsanele e-ATAK suplimentează linia 429 (Valea Cascadelor - Pasaj CFR Chitila). Am reușit să ,,identific" câteva dintre ele, după numerele de înmatriculare:
Karsan e-ATA:
- IF24PCH;
- IF25PCH;
Karsan e-ATAK:
- IF20PCH;
- IF21PCH;
- IF22PCH;
- IF23PCH.
De menționat că toate autobuzele sunt vopsite în verde cu negru și fiecare are montat un suport (în spate) pentru transportul a 4 biciclete. Cele de 12m lungime au cabină separată, spre deosebire de cele 4 Isuzu-uri cu care eram obișnuiți
Karsan e-ATA:
- IF24PCH;
- IF25PCH;
Karsan e-ATAK:
- IF20PCH;
- IF21PCH;
- IF22PCH;
- IF23PCH.
De menționat că toate autobuzele sunt vopsite în verde cu negru și fiecare are montat un suport (în spate) pentru transportul a 4 biciclete. Cele de 12m lungime au cabină separată, spre deosebire de cele 4 Isuzu-uri cu care eram obișnuiți

- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6490
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
IF 25 PCH in Chitila
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6490
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
IF 23 PCH
O parte din autobuzele electrice au primit recent numere de parc, apărând pe info.stbsa.ro. Dintre Karsanele e-ATA, apar acum 9107 și 9108 (pe linia 476), iar dintre cele e-ATAK apar 9166 și 9169 (pe linia 429).
Momentan, sunt in circulatie 6 din cele 23 de autobuze electrice. Corespondenta numerelor de parc (vizibile pe info.stbsa.ro) cu numerele de inmatriculare si repartizarea pe linii, este urmatoarea:
9107 - IF24PCH - Karsan e-ATA pentru linia 476;
9108 - IF25PCH - Karsan e-ATA pentru linia 476;
9166 - IF20PCH - Karsan e-ATAK pentru linia 429;
9167 - IF21PCH - Karsan e-ATAK pentru linia 429;
9168 - IF22PCH - Karsan e-ATAK pentru linia 429;
9169 - IF23PCH - Karsan e-ATAK pentru linia 429.
Astazi am avut ocazia de a calatori cu 9108. Arata bine, interiorul da senzatia de mult spatiu, luneta aduce destul de multa lumina in spatele autobuzului, iar ecranul din fata ce afiseaza pozitia vehicului in trafic functioneaza fara probleme. Usile nu au acel bipait cand se deschid/inchid, asa cum au Karsanele brasovene.
9107 - IF24PCH - Karsan e-ATA pentru linia 476;
9108 - IF25PCH - Karsan e-ATA pentru linia 476;
9166 - IF20PCH - Karsan e-ATAK pentru linia 429;
9167 - IF21PCH - Karsan e-ATAK pentru linia 429;
9168 - IF22PCH - Karsan e-ATAK pentru linia 429;
9169 - IF23PCH - Karsan e-ATAK pentru linia 429.
Astazi am avut ocazia de a calatori cu 9108. Arata bine, interiorul da senzatia de mult spatiu, luneta aduce destul de multa lumina in spatele autobuzului, iar ecranul din fata ce afiseaza pozitia vehicului in trafic functioneaza fara probleme. Usile nu au acel bipait cand se deschid/inchid, asa cum au Karsanele brasovene.
Inca 2 autobuze Karsan au intrat in circulatie, incepand cu luna august 2024:
9161 -> Karsan e-ATAK, repartizat pe linia 470 (Complex Colosseum - Strada Tudor Arghezi);
9110 -> Karsan e-ATA, repartizat in 476 (Pasaj CFR Chitila - Piata Clabucet).
9161 -> Karsan e-ATAK, repartizat pe linia 470 (Complex Colosseum - Strada Tudor Arghezi);
9110 -> Karsan e-ATA, repartizat in 476 (Pasaj CFR Chitila - Piata Clabucet).
Toate autobuzele au fost inmatriculate luna trecuta. Din pacate, exista doar 2 statii de incarcare lenta, montate langa autobaza STCM-ului, asa ca raman in continuare (inactive) 10 autobuze Karsan e-ATA si 6 autobuze Karsan e-ATAK. 9161 (inmatriculat IF18PCH) a mers doar cateva zile in 470, iar de ceva timp sta parcat in autobaza. 9110 (inmatriculat IF41PCH) nu este la fel de mult folosit ca 9107 si 9108, luni l-am gasit parcat in capatul de la Pasaj CFR Chitila, unde in imediata apropiere se construieste viitoarea autobaza a acestor autobuze electrice. Ar fi de preferat sa se foloseasca aproape toate Karsanele, pentru ca in circulatie au ramas in continuare cele 4 Otokare vechi, Diesel, care nu au aer conditionat, iar BMC-urile cand merg, cand nu 

- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6490
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
24 si 25 PCH la Straulesti zilele trecute
Avem parte de o schimbare în bine (și care sper să reziste), anume repartizarea pe linia 470 a unui autobuz Karsan e-ATAK, care a primit numărul de parc 9160.
De asemenea, o altă veste bună, la această oră circulă toate cele 4 autobuze Karsan e-ATA active: 9107, 9108, 9109, 9110
De asemenea, o altă veste bună, la această oră circulă toate cele 4 autobuze Karsan e-ATA active: 9107, 9108, 9109, 9110

A fost finalizata si receptionata noua autobaza a operatorului EcoTrans STCM, de langa pasajul CFR de la marginea Chitilei, unde sunt garate toate autobuzele Otokar e-Kent C12, precum si majoritatea autobuzelor Karsan. Este posibil sa mai fi ramas undeva la 4-5 Karsane e-ATAK in parcarea de langa Stadionul din Chitila, daca nu, inseamna ca toate sunt parcate in noua autobaza.
Intr-un videoclip recent postat de ADITPBI pe retelele de socializare, aflam ca Otokarele vor circula pe 436 (ele in continuare stand nefolosite), si se doreste angajarea de soferi pentru infiintarea a 2 linii regionale noi, cel mai probabil operate cu autobuzele electrice Karsan. Am sa actualizez aici lista vehiculelor functionale:
9107 - IF 24 PCH - e-ATA 12m - linia 476;
9108 - IF 25 PCH - e-ATA 12m - linia 476;
9109 - IF 42 PCH - e-ATA 12m - linia 476;
9110 - IF 41 PCH - e-ATA 12m - linia 476;
9112* - inca neidentificat (banuiesc ca este IF 38 PCH) - e-ATA 12m - apare de astazi pe info.stbsa.ro, pe linia 476;
9160 - IF 19 PCH - e-ATAK - liniile 429/470;
9161 - IF 18 PCH - e-ATAK - liniile 429/470;
9163 - IF 29 PCH - e-ATAK - liniile 429/470;
9166 - IF 20 PCH - e-ATAK - liniile 429/470;
9167 - IF 21 PCH - e-ATAK - liniile 429/470;
9168 - IF 22 PCH - e-ATAK - liniile 429/470;
9169 - IF 23 PCH - e-ATAK - liniile 429/470.
De mai bine de o luna de zile, STCM repartizeaza (si) Karsane e-ATAK pe linia 470, aducand un plus de comfort. Nu inteleg de ce sunt folosite in continuare 9011 si 9440, care nu au aer conditionat, nici podea coborata, nici afisaje functionale. D.p.m.d.v. ar trebui retrase si vandute, existand suficiente vehicule noi, inca nefolosite.
Intr-un videoclip recent postat de ADITPBI pe retelele de socializare, aflam ca Otokarele vor circula pe 436 (ele in continuare stand nefolosite), si se doreste angajarea de soferi pentru infiintarea a 2 linii regionale noi, cel mai probabil operate cu autobuzele electrice Karsan. Am sa actualizez aici lista vehiculelor functionale:
9107 - IF 24 PCH - e-ATA 12m - linia 476;
9108 - IF 25 PCH - e-ATA 12m - linia 476;
9109 - IF 42 PCH - e-ATA 12m - linia 476;
9110 - IF 41 PCH - e-ATA 12m - linia 476;
9112* - inca neidentificat (banuiesc ca este IF 38 PCH) - e-ATA 12m - apare de astazi pe info.stbsa.ro, pe linia 476;
9160 - IF 19 PCH - e-ATAK - liniile 429/470;
9161 - IF 18 PCH - e-ATAK - liniile 429/470;
9163 - IF 29 PCH - e-ATAK - liniile 429/470;
9166 - IF 20 PCH - e-ATAK - liniile 429/470;
9167 - IF 21 PCH - e-ATAK - liniile 429/470;
9168 - IF 22 PCH - e-ATAK - liniile 429/470;
9169 - IF 23 PCH - e-ATAK - liniile 429/470.
De mai bine de o luna de zile, STCM repartizeaza (si) Karsane e-ATAK pe linia 470, aducand un plus de comfort. Nu inteleg de ce sunt folosite in continuare 9011 si 9440, care nu au aer conditionat, nici podea coborata, nici afisaje functionale. D.p.m.d.v. ar trebui retrase si vandute, existand suficiente vehicule noi, inca nefolosite.
Ed4014 - In clipul postat de TPBI, se mentioneaza doar ca autobuzele Otokar e-Kent vor fi utilizate la momentul oportun pe linia 436 - conform caietului de sarcini din cadrul licitatiei organizate de Primaria Comunei Mogosoaia.
Referitor la angajarea altor soferi, acest detaliu nu a fost mentionat in clipul postat de catre TPBI, ci intr-un mesaj postat pe pagina de Facebook a societatii de transport.
Referitor la angajarea altor soferi, acest detaliu nu a fost mentionat in clipul postat de catre TPBI, ci intr-un mesaj postat pe pagina de Facebook a societatii de transport.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6490
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Plus ca la momentul cand vor incepe sa circule, linia 436 va trece de la STB la STCM.
Vă mulțumesc pentru corectare!
În legătură cu autobuzul Karsan e-ATA numerotat 9112, acesta este înmatriculat IF 40 PCH.
Tot la lista vehiculelor active poate fi adăugat IF38PCH (e-ATA, încă nu l-am identificat după numărul de parc).
Parcarea de lângă stadionul din Chitila este închisă, așadar toate autobuzele electrice sunt garate în noua autobază a operatorului STCM.
În legătură cu autobuzul Karsan e-ATA numerotat 9112, acesta este înmatriculat IF 40 PCH.
Tot la lista vehiculelor active poate fi adăugat IF38PCH (e-ATA, încă nu l-am identificat după numărul de parc).
Parcarea de lângă stadionul din Chitila este închisă, așadar toate autobuzele electrice sunt garate în noua autobază a operatorului STCM.