Primarul General Nicusor Dan:
Am început demersurile pentru extinderea rețelei de tramvai din Capitală.
Azi s-a publicat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice documentația pentru achiziția studiilor de fezabilitate aferente construirii de noi linii de tramvai, pentru a face conexiunea între zone importante ale orașului. Este vorba despre aproximativ 15 kilometri de linie de tramvai, împărțiți în patru loturi.
Lotul 1 presupune extinderea liniei de tramvai cu aproximativ 0,9 kilometri în Piața Unirii (da, vom avea tramvai prin Piața Unirii, care va lega linia de tramvai 32, de la poalele Dealului Mitropoliei cu linia de tramvai 21, spre strada Sfânta Vineri).
Lotul 2 va face conexiunile dintre liniile de tramvai din zona de sud-est și cele din nord-est, prin extinderea liniei de tramvai cu aproximativ 10,8 kilometri, între Bd. Chișinău şi str. Alexandru Anghel prin Bd. Nicolae Grigorescu - Str. Iuliu Hațeganu - Șos. Vitan-Bârzeşti - Str. Sergent Ion Iriceanu - Str. Turnu Măgurele - Str. Luică.
Lotul 3 vizează prelungirea liniei de tramvai cu aproximativ 1,4 km între str. Grațioasa şi complexul comercial Băneasa,
Lotul 4 presupune extinderea liniei de tramvai cu 1,6 km între bucla de întoarcere din str. Mezeş şi complexul comercial Colosseum.
Valoarea totală estimată pentru întocmirea documentațiilor tehnico-economice pentru cele 4 loturi este de aproximativ 10 milioane de lei plus TVA, cu termen de execuție de 9 luni, pentru fiecare lot. Așteptăm depunerea ofertelor până pe data de 23 august.
Stiri - Linia de tramvai Chisinau - Grigorescu - Vitan Barzesti - Turnu Magurele - Luica (PROIECT NOU)
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Primăria Municipiului București a atribuit contractele pentru elaborarea Studiilor de Fezabilitate ce vizează extinderea infrastructurii de tramvai în Capitală pe o lungime de traseu de 15 km, pentru a face conexiunea între zone importante ale orașului.
Procedura de achiziție publică a fost împărțită în patru loturi.
Primarul General, Nicușor Dan: “Lotul 1 presupune extinderea liniei de tramvai cu aproximativ 0,9 kilometri în Piața Unirii, prin care se va lega linia de tramvai 32, de la poalele Dealului Mitropoliei, cu linia de tramvai 21, spre strada Sfânta Vineri. Acesta a fost atribuit companiei METROUL S.A., cu o valoare a Studiului de Fezabilitate de 1.041.050 lei fără TVA, iar termenul de elaborare este de 9 luni.
Lotul 2 va face conexiunile dintre liniile de tramvai din zona de sud-est și cele din nord-est, prin extinderea liniei de tramvai cu aproximativ 10,8 kilometri, între Bd. Chișinău şi str. Alexandru Anghel prin Bd. Nicolae Grigorescu - Str. Iuliu Hațieganu - Șos. Vitan-Bârzeşti - Str. Sergent Ion Iriceanu - Str. Turnu Măgurele - Str. Luică. Acesta a fost atribuit companiei METROUL S.A., cu o valoare a Studiului de Fezabilitate de 3.977.000 lei fără TVA, iar termenul de elaborare este de 9 luni.
Lotul 3 vizează prelungirea liniei de tramvai cu aproximativ 1,4 km între str. Grațioasa şi complexul comercial Băneasa. Acesta a fost atribuit companiei Intergroup Engineering S.R.L., cu o valoare a Studiului de Fezabilitate de 1.276.041,67 lei fără TVA, iar termenul de elaborare este de 9 luni.
Lotul 4 presupune extinderea liniei de tramvai cu 1,6 km între bucla de întoarcere din str. Mezeş şi complexul comercial Colosseum. Acesta a fost atribuit companiei Intergroup Engineering S.R.L., cu o valoare a Studiului de Fezabilitate de 1.460.416,67 lei fără TVA, iar termenul de elaborare este de 9 luni.”
Procedura de achiziție publică a fost împărțită în patru loturi.
Primarul General, Nicușor Dan: “Lotul 1 presupune extinderea liniei de tramvai cu aproximativ 0,9 kilometri în Piața Unirii, prin care se va lega linia de tramvai 32, de la poalele Dealului Mitropoliei, cu linia de tramvai 21, spre strada Sfânta Vineri. Acesta a fost atribuit companiei METROUL S.A., cu o valoare a Studiului de Fezabilitate de 1.041.050 lei fără TVA, iar termenul de elaborare este de 9 luni.
Lotul 2 va face conexiunile dintre liniile de tramvai din zona de sud-est și cele din nord-est, prin extinderea liniei de tramvai cu aproximativ 10,8 kilometri, între Bd. Chișinău şi str. Alexandru Anghel prin Bd. Nicolae Grigorescu - Str. Iuliu Hațieganu - Șos. Vitan-Bârzeşti - Str. Sergent Ion Iriceanu - Str. Turnu Măgurele - Str. Luică. Acesta a fost atribuit companiei METROUL S.A., cu o valoare a Studiului de Fezabilitate de 3.977.000 lei fără TVA, iar termenul de elaborare este de 9 luni.
Lotul 3 vizează prelungirea liniei de tramvai cu aproximativ 1,4 km între str. Grațioasa şi complexul comercial Băneasa. Acesta a fost atribuit companiei Intergroup Engineering S.R.L., cu o valoare a Studiului de Fezabilitate de 1.276.041,67 lei fără TVA, iar termenul de elaborare este de 9 luni.
Lotul 4 presupune extinderea liniei de tramvai cu 1,6 km între bucla de întoarcere din str. Mezeş şi complexul comercial Colosseum. Acesta a fost atribuit companiei Intergroup Engineering S.R.L., cu o valoare a Studiului de Fezabilitate de 1.460.416,67 lei fără TVA, iar termenul de elaborare este de 9 luni.”
Ce bine era daca mintile luminate din primarie de acum 20+ ani lasau linia de tramvai la locul ei pe Iriceanu si pe sos. Berceni...acum in cel mai rau caz pe portiunea respectiva se efectua doar o reabilitare, si extinderea pe Turnu Magurele
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
A fost perioada aia de dupa 1989 cand au tot fost inchise linii, mai ales cele din sud spre Berceni și 1 Decembrie. Plus imbecilitatea pe Calea Grivitei cum ca dubleaza metroul care are statiile la 2km...
Clar,la lotul 2 va fi mai mult de muncă.Ramane de vazut,cand vor începe lucrările,vin alegerile,se vor axa mai mult pe campanie si început de promisiuni si imi este sa nu se uite de proiect. In alta ordine de idei,de ce se mai face capătul de la Baneasa,ca la cum se misca si acolo lucrarile,nu știm dacă va mai apuca sa întoarcă vreodată tramvaiul pe acolo,ca brusc incepe extinderea. Deci multe necunoscute...încă.
- Fadeey
- Utilizator avansat
- Mesaje: 191
- Membru din: Vin Iul 08, 2022 10:38 pm
- Localitate: Bucuresti, Sector 2
Pana la extindere clar va fi gata capatul... dar nu stiu de ce s-au mai apucat de el daca vor baga linia in reabilitare la sfarsitul lui 2023/inceput 2024 plus ca siamezele o duc bine pe 5, singurul motiv clar pe care il vad e pentru a aduce inca o linie pe Barbu Vacarescu, pentru ca numai 5-ul poate circula pe acolo cu siamezele, nu exista alte ture pentru alta linie ca sa circule p-acolo, exista 14 tramvaie din acest tip, 10 alocate 5-ului.