Siemens Mobility - Știri și noutăți despre divizia de locomotive
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
In Berlin am avut ocazia sa vad cateva locomotive Vectron ale operatorului de transport călători de stat din Cehia - České Dráhy. În prezent České Dráhy operează 18 locomotive de acest tip, fiind comandate alte 50 în luna martie 2022, care urmează să fie livrate anii următori și să facă servici pe rutele internaționale ale České Dráhy.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Siemens Mobility a primit o comandă pentru 1.200 de locomotive de 9.000 de cai putere (CP) de la Indian Railways, marcând cea mai mare comandă de locomotive din istoria Siemens Mobility și cea mai mare comandă din istoria Siemens India. Siemens Mobility va proiecta, produce, pune în funcțiune și testa locomotivele. Livrările sunt planificate pe o perioadă de 11 ani, iar contractul include 35 de ani de întreținere completă. Locomotivele vor fi asamblate în fabrica Indian Railways din Dahod, în statul Gujarat, India. Întreținerea va fi efectuată în patru depouri ale căilor ferate indiene situate în Vishakhapatnam, Raipur, Kharagpur și Pune. Asamblarea și întreținerea locomotivei vor fi implementate împreună cu personalul căilor ferate din India. Contractul are o valoare totală de aproximativ 3 miliarde de euro, excluzând taxele și variația prețului.
Locomotivele de ultimă generație vor fi utilizate pentru transportul de mărfuri în toată rețeaua căilor ferate din India și sunt specificate să transporte încărcături de 4.500 de tone cu o viteză maximă de 120 km pe oră. Producând 9.000 CP, acestea vor fi una dintre cele mai puternice locomotive de marfă din lume. Acestea vor fi echipate cu sisteme avansate de propulsie care sunt produse și local în fabricile Siemens Mobility din India. Siemens Mobility va folosi puterea platformei sale Railigent pentru a oferi cea mai mare disponibilitate și performanță.
India are una dintre cele mai mari rețele de transport feroviar și logistică din lume, utilizată zilnic de 24 de milioane de pasageri în peste 22.000 de trenuri. În plus, guvernul Indiei intenționează să crească ponderea căilor ferate pentru transportul de mărfuri la 40-45% de la actualul aproximativ 27%. India este una dintre puținele țări din lume cu o rețea feroviară aproape complet electrificată. Fiind una dintre piețele feroviare cu cea mai rapidă creștere din lume, India are obiective clare în materie de durabilitate și tehnologie. Căile Ferate Indiene și guvernul indian s-au angajat în mod clar să investească în produse de ultimă generație pentru a atinge emisiile nete de CO2 zero până în 2030. Proiectul de 9.000 CP stă mărturie în acest sens. În calitate de lider tehnologic, Siemens Mobility se angajează ferm să furnizeze soluții de clasă mondială pentru a ajuta la transformarea transportului feroviar în India.
Foto&info: Siemens Mobility
https://mobilitate.eu/siemens-1200-loco-india/
Locomotivele de ultimă generație vor fi utilizate pentru transportul de mărfuri în toată rețeaua căilor ferate din India și sunt specificate să transporte încărcături de 4.500 de tone cu o viteză maximă de 120 km pe oră. Producând 9.000 CP, acestea vor fi una dintre cele mai puternice locomotive de marfă din lume. Acestea vor fi echipate cu sisteme avansate de propulsie care sunt produse și local în fabricile Siemens Mobility din India. Siemens Mobility va folosi puterea platformei sale Railigent pentru a oferi cea mai mare disponibilitate și performanță.
India are una dintre cele mai mari rețele de transport feroviar și logistică din lume, utilizată zilnic de 24 de milioane de pasageri în peste 22.000 de trenuri. În plus, guvernul Indiei intenționează să crească ponderea căilor ferate pentru transportul de mărfuri la 40-45% de la actualul aproximativ 27%. India este una dintre puținele țări din lume cu o rețea feroviară aproape complet electrificată. Fiind una dintre piețele feroviare cu cea mai rapidă creștere din lume, India are obiective clare în materie de durabilitate și tehnologie. Căile Ferate Indiene și guvernul indian s-au angajat în mod clar să investească în produse de ultimă generație pentru a atinge emisiile nete de CO2 zero până în 2030. Proiectul de 9.000 CP stă mărturie în acest sens. În calitate de lider tehnologic, Siemens Mobility se angajează ferm să furnizeze soluții de clasă mondială pentru a ajuta la transformarea transportului feroviar în India.
Foto&info: Siemens Mobility
https://mobilitate.eu/siemens-1200-loco-india/
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Siemens a primit autorizarea pentru servicii interoperabile cu locomotive Vectron pe Coridorul Scandinav
Siemens anunță că locomotiva Vectron a primit aprobarea oficială pentru operarea de-a lungul Coridorului Scandinav (AT-DE-DK-SE-NO). Acest lucru permite atât trenurilor de marfă, cât și de pasageri să circule de-a lungul întregului coridor fără a schimba locomotivele. Primul care profită de acest lucru este operatorul feroviar suedez Snälltåget, care a închiriat trei locomotive Vectron de la European Locomotive Leasing (ELL) pentru servicii transfrontaliere de pasageri în Suedia, Danemarca, Germania și Austria. Vectron, fabricat în uzina Siemens Mobility din München-Allach, este prima locomotivă echipată cu sistemul de control al trenului ETCS care are voie să opereze pe legătura Öresund (pod și tunel) de 16 kilometri dintre Suedia și Danemarca. Locomotiva folosește unitatea de bord Trainguard 100/200/300 ETCS, certificată la nivel global, proiect realizat de Siemens.
„Locomotivele noastre extrem de flexibile Vectron permit transportul feroviar transfrontalier durabil, făcând Europa deschisă o realitate pe șine”, a declarat Albrecht Neumann, CEO Rolling Stock la Siemens Mobility. „Suntem deosebit de încântați că locomotiva Vectron a deschis Coridorul Scandinav pentru prima dată.”
Până în prezent, Siemens Mobility a vândut peste 1.700 de Vectron către 63 de clienți din 16 țări, iar flota a acumulat deja peste 700 de milioane de kilometri în serviciu. Locomotivele care utilizează platforma Vectron sunt în prezent aprobate pentru exploatare în 20 de țări europene.
https://mobilitate.eu/siemens-vectron-c ... scandinav/
Siemens anunță că locomotiva Vectron a primit aprobarea oficială pentru operarea de-a lungul Coridorului Scandinav (AT-DE-DK-SE-NO). Acest lucru permite atât trenurilor de marfă, cât și de pasageri să circule de-a lungul întregului coridor fără a schimba locomotivele. Primul care profită de acest lucru este operatorul feroviar suedez Snälltåget, care a închiriat trei locomotive Vectron de la European Locomotive Leasing (ELL) pentru servicii transfrontaliere de pasageri în Suedia, Danemarca, Germania și Austria. Vectron, fabricat în uzina Siemens Mobility din München-Allach, este prima locomotivă echipată cu sistemul de control al trenului ETCS care are voie să opereze pe legătura Öresund (pod și tunel) de 16 kilometri dintre Suedia și Danemarca. Locomotiva folosește unitatea de bord Trainguard 100/200/300 ETCS, certificată la nivel global, proiect realizat de Siemens.
„Locomotivele noastre extrem de flexibile Vectron permit transportul feroviar transfrontalier durabil, făcând Europa deschisă o realitate pe șine”, a declarat Albrecht Neumann, CEO Rolling Stock la Siemens Mobility. „Suntem deosebit de încântați că locomotiva Vectron a deschis Coridorul Scandinav pentru prima dată.”
Până în prezent, Siemens Mobility a vândut peste 1.700 de Vectron către 63 de clienți din 16 țări, iar flota a acumulat deja peste 700 de milioane de kilometri în serviciu. Locomotivele care utilizează platforma Vectron sunt în prezent aprobate pentru exploatare în 20 de țări europene.
https://mobilitate.eu/siemens-vectron-c ... scandinav/
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Siemens Mobility a primit o comandă pentru 40 de locomotive Vectron de la TX Logistik AG
Siemens Mobility și FS Italiane Group, împreună cu filiala sa TX Logistik AG, au semnat un contract la târgul Transport Logistic din München pentru livrarea a 40 de locomotive Vectron. Comanda include întreținerea completă timp de 15 ani plus o prelungire opțională a serviciului la următoarea revizuire respectivă. De asemenea, părțile au convenit asupra unei opțiuni pentru comandarea a 25 de locomotive suplimentare. Locomotivele vor fi construite la uzina Siemens Mobility din München-Allach și sunt planificate să transporte mărfuri de-a lungul coridorului Rin-Alpin. Volumul total al comenzilor este de aproximativ 300 de milioane de euro.
„Suntem deosebit de încântați că acum putem număra și TX Logistik AG printre clienții noștri. Cu Vectron, livrăm o locomotivă de ultimă generație, conectată digital în rețea, care face posibilă operarea în cinci țări diferite, care se întind de la râul Rin până la Alpi. Aplicațiile Railigent X, parte a platformei de afaceri digitale deschise Siemens Xcelerator, vor permite întreținerea predictivă și bazată pe condiții a flotei Vectron pentru a-și asigura fiabilitatea și disponibilitatea optime”, a declarat Michael Peter, CEO al Siemens Mobility.
Locomotivele comandate de TX Logistik vor avea o viteză maximă de 160 km/h și vor fi echipate cu Sistemul european de control al trenurilor (ETCS), precum și cu sisteme naționale de control al trenurilor pentru operarea în Germania, Austria, Elveția, Țările de Jos și Italia. Întreținerea se va face în rețeaua de ateliere Railcover situată de-a lungul Coridorului Rin-Alpin.
https://mobilitate.eu/siemens-40vectron-txlogistik/
Siemens Mobility și FS Italiane Group, împreună cu filiala sa TX Logistik AG, au semnat un contract la târgul Transport Logistic din München pentru livrarea a 40 de locomotive Vectron. Comanda include întreținerea completă timp de 15 ani plus o prelungire opțională a serviciului la următoarea revizuire respectivă. De asemenea, părțile au convenit asupra unei opțiuni pentru comandarea a 25 de locomotive suplimentare. Locomotivele vor fi construite la uzina Siemens Mobility din München-Allach și sunt planificate să transporte mărfuri de-a lungul coridorului Rin-Alpin. Volumul total al comenzilor este de aproximativ 300 de milioane de euro.
„Suntem deosebit de încântați că acum putem număra și TX Logistik AG printre clienții noștri. Cu Vectron, livrăm o locomotivă de ultimă generație, conectată digital în rețea, care face posibilă operarea în cinci țări diferite, care se întind de la râul Rin până la Alpi. Aplicațiile Railigent X, parte a platformei de afaceri digitale deschise Siemens Xcelerator, vor permite întreținerea predictivă și bazată pe condiții a flotei Vectron pentru a-și asigura fiabilitatea și disponibilitatea optime”, a declarat Michael Peter, CEO al Siemens Mobility.
Locomotivele comandate de TX Logistik vor avea o viteză maximă de 160 km/h și vor fi echipate cu Sistemul european de control al trenurilor (ETCS), precum și cu sisteme naționale de control al trenurilor pentru operarea în Germania, Austria, Elveția, Țările de Jos și Italia. Întreținerea se va face în rețeaua de ateliere Railcover situată de-a lungul Coridorului Rin-Alpin.
https://mobilitate.eu/siemens-40vectron-txlogistik/
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
ecco-rail a închiriat 5 locomotive Siemens Vectron de la Akiem
ecco-rail anunță că a închiriat 5 locomotive Siemens Vectron Multisistem de la Akiem, primele două sosind la operator în aprilie, urmate de ale trei în luna mai. Au fost închiriate locomotivele 193-778, 193-779, 193-849, 193-889 și 193-890. Fondată în Austria în anul 2011, ecco-rail oferă o gamă largă de servicii logistice și de leasing material rulant feroviar și nu numai, în prezent compania având un parc de 43 de locomotive Siemens, Bombardier și Stadler.
Foto&info: Akiem
https://mobilitate.eu/ecco-rail-vectron-akiem/
ecco-rail anunță că a închiriat 5 locomotive Siemens Vectron Multisistem de la Akiem, primele două sosind la operator în aprilie, urmate de ale trei în luna mai. Au fost închiriate locomotivele 193-778, 193-779, 193-849, 193-889 și 193-890. Fondată în Austria în anul 2011, ecco-rail oferă o gamă largă de servicii logistice și de leasing material rulant feroviar și nu numai, în prezent compania având un parc de 43 de locomotive Siemens, Bombardier și Stadler.
Foto&info: Akiem
https://mobilitate.eu/ecco-rail-vectron-akiem/
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Green Cargo închiriază 5 locomotive Siemens Vectron AC pentru Coridorul Scandinav
Alpha Trains, un operator logistic de locomotive și trenuri de pasageri din Europa, anunță sprijinul pentru piața scandinavă de marfă cu noile locomotive Siemens Vectron AC. Green Cargo, cel mai mare operator de transport de marfă din Suedia, a semnat un contract de închiriere pe termen lung pentru 5 locomotive Vectron pentru coridorul scandinav. Acestea sunt noi pe piață, iar Green Cargo este unul dintre primii chiriași. Locomotivele sunt omologate pentru funcționare în Germania, Austria, Danemarca, Suedia și Norvegia și pot funcționa cu o viteză de până la 200 km/h.
Cu aceste noi locomotive, Green Cargo își modernizează flota și continuă să își dezvolte traficul internațional de la Malmö, în sudul Suediei, prin Danemarca, până în Germania și înapoi, pentru a-și deservi mai bine clienții. Toate Vectrons sunt echipate cu ETCS, ceea ce va oferi Green Cargo multă flexibilitate pe măsură ce Suedia se îndreaptă treptat către ETCS în următorii ani. Locomotivele vor fi livrate până la finalul lui 2023.
Alpha Trains a contractat Siemens Mobility în Suedia pentru a efectua servicii complete pentru locomotivele Vectron. Serviciile pentru locomotive vor fi efectuate la Centrul de Servicii Feroviare recent deschis din Malmö și punctul de întoarcere din Maschen. Parteneriatul dintre Alpha Trains și Siemens Mobility/Suedia garantează un nivel de întreținere de înaltă calitate, cu accent pe eficiență pentru a maximiza utilizarea locomotivelor și a reduce costurile de operare.
Foto&info: Alpha Trains
https://mobilitate.eu/green-cargo-siemens-vectron/
Alpha Trains, un operator logistic de locomotive și trenuri de pasageri din Europa, anunță sprijinul pentru piața scandinavă de marfă cu noile locomotive Siemens Vectron AC. Green Cargo, cel mai mare operator de transport de marfă din Suedia, a semnat un contract de închiriere pe termen lung pentru 5 locomotive Vectron pentru coridorul scandinav. Acestea sunt noi pe piață, iar Green Cargo este unul dintre primii chiriași. Locomotivele sunt omologate pentru funcționare în Germania, Austria, Danemarca, Suedia și Norvegia și pot funcționa cu o viteză de până la 200 km/h.
Cu aceste noi locomotive, Green Cargo își modernizează flota și continuă să își dezvolte traficul internațional de la Malmö, în sudul Suediei, prin Danemarca, până în Germania și înapoi, pentru a-și deservi mai bine clienții. Toate Vectrons sunt echipate cu ETCS, ceea ce va oferi Green Cargo multă flexibilitate pe măsură ce Suedia se îndreaptă treptat către ETCS în următorii ani. Locomotivele vor fi livrate până la finalul lui 2023.
Alpha Trains a contractat Siemens Mobility în Suedia pentru a efectua servicii complete pentru locomotivele Vectron. Serviciile pentru locomotive vor fi efectuate la Centrul de Servicii Feroviare recent deschis din Malmö și punctul de întoarcere din Maschen. Parteneriatul dintre Alpha Trains și Siemens Mobility/Suedia garantează un nivel de întreținere de înaltă calitate, cu accent pe eficiență pentru a maximiza utilizarea locomotivelor și a reduce costurile de operare.
Foto&info: Alpha Trains
https://mobilitate.eu/green-cargo-siemens-vectron/
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Germania – Rheincargo a achiziționat 7 locomotive Siemens Vectron Dual Mode
Operatorul german logistic și de transport feroviar Rheincargo, anunță sosirea primei din cele 7 locomotive Siemens Vectron Dual mode achiziționate. Locomotivele vor fi utilizate pentru transportul feroviar combinat pe rute unde există porțiuni fără rețea de alimentare. Odată cu achiziția acestui tip de locomotivă, operatorul poate transporta un tren de la un capăt la altul al graficului de circulație fără a mai schimba locomotiva de mai multe ori, singurele schimbări fiind ale echipajului care conduce trenul.
Astfel se obțin economii substanțiale de timp, material rulant și costuri suplimentare pentru manevrarea și gararea locomotivelor care preiau trenul pe fiecare tronson.
Foto&info: Rheincargo
https://mobilitate.eu/germania-rheincargo-vectron-dual/
Operatorul german logistic și de transport feroviar Rheincargo, anunță sosirea primei din cele 7 locomotive Siemens Vectron Dual mode achiziționate. Locomotivele vor fi utilizate pentru transportul feroviar combinat pe rute unde există porțiuni fără rețea de alimentare. Odată cu achiziția acestui tip de locomotivă, operatorul poate transporta un tren de la un capăt la altul al graficului de circulație fără a mai schimba locomotiva de mai multe ori, singurele schimbări fiind ale echipajului care conduce trenul.
Astfel se obțin economii substanțiale de timp, material rulant și costuri suplimentare pentru manevrarea și gararea locomotivelor care preiau trenul pe fiecare tronson.
Foto&info: Rheincargo
https://mobilitate.eu/germania-rheincargo-vectron-dual/
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 628
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
De cel pentru Romania n-am mai auzit nimic nicaieri
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Prin 2025-2026, este in pregatire.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
MSC achiziționează 15 locomotive Vectron MS
Siemens Mobility a primit o comandă de la filiala MSC MEDWAY Belgium NV pentru 15 locomotive Vectron MS. MEDWAY intenționează să folosească locomotivele pentru transportul transfrontalier de mărfuri în Europa și, de asemenea, pentru a suplimenta transportul de containere pe navă în deservirea hinterlandului de est al Anversului.
Pentru a-și extinde și mai mult angajamentul în transportul feroviar din interior și pentru a contribui la creșterea continuă pe piețele de pe continentul de nord-vest, compania de transport maritim și logistică MSC și-a fondat filiala belgiană MEDWAY Belgium NV în 2022. Noile locomotive vor fi implementate pentru îmbunătățirea conexiunilor și a capacității dintre Belgia, Germania, Țările de Jos, Austria și Polonia și țările centrale și de est fără ieșire la mare, cum ar fi Ungaria, Republica Cehă și Slovacia.
Locomotivele, fabricate la uzina Siemens Mobility din München-Allach, au o putere maximă la roată de 6.400 KW și o viteză maximă de 160 km/h. Pe lângă sistemele naționale de control al trenurilor necesare, toate locomotivele vor fi echipate și cu Sistemul european de control al trenurilor ETCS.
Siemens Mobility a vândut deja peste 1.800 de locomotive Vectron către 65 de clienți din 16 țări. Flota Vectron a parcurs peste 750 de milioane de kilometri până în prezent și este aprobată pentru funcționare în Austria, Belgia, Bulgaria, Croația, Cehia, Danemarca, Finlanda, Germania, Ungaria, Italia, Țările de Jos, Norvegia, Polonia, România, Serbia, Slovacia, Slovenia, Suedia și Elveția.
Foto: mobilitate.eu
https://mobilitate.eu/msc-achizitioneaza-15vectron/
Siemens Mobility a primit o comandă de la filiala MSC MEDWAY Belgium NV pentru 15 locomotive Vectron MS. MEDWAY intenționează să folosească locomotivele pentru transportul transfrontalier de mărfuri în Europa și, de asemenea, pentru a suplimenta transportul de containere pe navă în deservirea hinterlandului de est al Anversului.
Pentru a-și extinde și mai mult angajamentul în transportul feroviar din interior și pentru a contribui la creșterea continuă pe piețele de pe continentul de nord-vest, compania de transport maritim și logistică MSC și-a fondat filiala belgiană MEDWAY Belgium NV în 2022. Noile locomotive vor fi implementate pentru îmbunătățirea conexiunilor și a capacității dintre Belgia, Germania, Țările de Jos, Austria și Polonia și țările centrale și de est fără ieșire la mare, cum ar fi Ungaria, Republica Cehă și Slovacia.
Locomotivele, fabricate la uzina Siemens Mobility din München-Allach, au o putere maximă la roată de 6.400 KW și o viteză maximă de 160 km/h. Pe lângă sistemele naționale de control al trenurilor necesare, toate locomotivele vor fi echipate și cu Sistemul european de control al trenurilor ETCS.
Siemens Mobility a vândut deja peste 1.800 de locomotive Vectron către 65 de clienți din 16 țări. Flota Vectron a parcurs peste 750 de milioane de kilometri până în prezent și este aprobată pentru funcționare în Austria, Belgia, Bulgaria, Croația, Cehia, Danemarca, Finlanda, Germania, Ungaria, Italia, Țările de Jos, Norvegia, Polonia, România, Serbia, Slovacia, Slovenia, Suedia și Elveția.
Foto: mobilitate.eu
https://mobilitate.eu/msc-achizitioneaza-15vectron/
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Elveția – SBB Cargo achiziționează în leasing 35 de locomotive Vectron de la Siemens Mobility
Pentru a-și reînnoi flota de vehicule, SBB Cargo AG închiriază 35 de locomotive moderne Vectron de la Siemens Mobility. Închirierea va începe în 2024 și va dura opt ani. Noile locomotive garantează un nivel ridicat de disponibilitate a vehiculelor și, prin urmare, o calitate înaltă a transportului interior de marfă. Achiziția vine în contextul în care este necesară o reînnoire a flotei, deoarece portofoliul SBB Cargo de vechi locomotive principale va ajunge la sfârșitul duratei de viață economică și tehnică în următorii ani.
Pentru a rămâne flexibil din punct de vedere strategic, SBB Cargo a decis să închirieze locomotive. Acesta este administrat de proprietarul NorthRail în cooperare cu banca elvețiană Reichmuth AG. NorthRail și Reichmuth vor închiria locomotivele către SBB Cargo pentru opt ani. Contractul de închiriere include și întreținerea vehiculelor pentru aceeași perioadă de timp în care Siemens va lucra cu SBB Cargo. Vehiculele vor fi fabricate la uzina Siemens Mobility din München-Allach și livrate în 2024.
Locomotiva Vectron de la Siemens Mobility este o locomotiva moderna si bine testata. Locomotivele au parcurs peste 585 de milioane de kilometri ca flotă, în peste 20 de țări europene. Prin urmare, există un nivel ridicat de standardizare. Locomotivele Vectron sunt proiectate pentru o viteză maximă de funcționare de 160 km/h. Noile vehicule pentru SBB Cargo sunt echipate cu sistemul european de control al trenurilor ETCS BL3, precum și cu sistemele naționale de control al trenurilor necesare.
SBB Cargo va continua să-și dezvolte strategia de flotă pe termen lung în consecință, în funcție de decizia politică privind direcția viitoare a transportului de marfă interioară în Elveția. Cu noile locomotive, SBB Cargo investește într-un nivel ridicat de disponibilitate a vehiculelor și, prin urmare, în calitatea transportului în transportul interior de marfă. În acest fel, pot fi îndeplinite cerințele ridicate ale clienților pentru calitate.
SBB Cargo transportă 185.000 de tone pe zi pentru clienții săi în vagoane, trenuri bloc și transport combinat în interiorul Elveției, reducând astfel povara rutieră cu 15.000 de călătorii cu camioanele pe zi și mediul cu 460.000 de tone de CO pe an.
https://mobilitate.eu/sbb-cargo-siemens-vectron-2/
Pentru a-și reînnoi flota de vehicule, SBB Cargo AG închiriază 35 de locomotive moderne Vectron de la Siemens Mobility. Închirierea va începe în 2024 și va dura opt ani. Noile locomotive garantează un nivel ridicat de disponibilitate a vehiculelor și, prin urmare, o calitate înaltă a transportului interior de marfă. Achiziția vine în contextul în care este necesară o reînnoire a flotei, deoarece portofoliul SBB Cargo de vechi locomotive principale va ajunge la sfârșitul duratei de viață economică și tehnică în următorii ani.
Pentru a rămâne flexibil din punct de vedere strategic, SBB Cargo a decis să închirieze locomotive. Acesta este administrat de proprietarul NorthRail în cooperare cu banca elvețiană Reichmuth AG. NorthRail și Reichmuth vor închiria locomotivele către SBB Cargo pentru opt ani. Contractul de închiriere include și întreținerea vehiculelor pentru aceeași perioadă de timp în care Siemens va lucra cu SBB Cargo. Vehiculele vor fi fabricate la uzina Siemens Mobility din München-Allach și livrate în 2024.
Locomotiva Vectron de la Siemens Mobility este o locomotiva moderna si bine testata. Locomotivele au parcurs peste 585 de milioane de kilometri ca flotă, în peste 20 de țări europene. Prin urmare, există un nivel ridicat de standardizare. Locomotivele Vectron sunt proiectate pentru o viteză maximă de funcționare de 160 km/h. Noile vehicule pentru SBB Cargo sunt echipate cu sistemul european de control al trenurilor ETCS BL3, precum și cu sistemele naționale de control al trenurilor necesare.
SBB Cargo va continua să-și dezvolte strategia de flotă pe termen lung în consecință, în funcție de decizia politică privind direcția viitoare a transportului de marfă interioară în Elveția. Cu noile locomotive, SBB Cargo investește într-un nivel ridicat de disponibilitate a vehiculelor și, prin urmare, în calitatea transportului în transportul interior de marfă. În acest fel, pot fi îndeplinite cerințele ridicate ale clienților pentru calitate.
SBB Cargo transportă 185.000 de tone pe zi pentru clienții săi în vagoane, trenuri bloc și transport combinat în interiorul Elveției, reducând astfel povara rutieră cu 15.000 de călătorii cu camioanele pe zi și mediul cu 460.000 de tone de CO pe an.
https://mobilitate.eu/sbb-cargo-siemens-vectron-2/
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Siemens Mobility a ajuns la pragul de 1250 locomotive Vectron produse ce au rulat 800 de milioane de kilometri
Siemens Mobility a livrat locomotiva Vectron cu numărul 1250 către operatorul de leasing Railpool. Railpool a fost unul din primii clienți ai locomotivelor Vectron, în anul 2013. Platforma Vectron produsă de Siemens de mai bine de 10 ani a ajuns la 800 milioane de km rulați în întreaga Europa, fiind achiziționată de toate tipurile de operatori de transport, de la cei de leasing, până la cei de călători și marfă. Locomotivele Vectron sunt produse la uzinele Munich Allach din Germania.
https://mobilitate.eu/siemens-mobility-1250-vectron/
Siemens Mobility a livrat locomotiva Vectron cu numărul 1250 către operatorul de leasing Railpool. Railpool a fost unul din primii clienți ai locomotivelor Vectron, în anul 2013. Platforma Vectron produsă de Siemens de mai bine de 10 ani a ajuns la 800 milioane de km rulați în întreaga Europa, fiind achiziționată de toate tipurile de operatori de transport, de la cei de leasing, până la cei de călători și marfă. Locomotivele Vectron sunt produse la uzinele Munich Allach din Germania.
https://mobilitate.eu/siemens-mobility-1250-vectron/
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
ELL achiziționează 200 de locomotive Vectron în diferite variante de alimentare de la Siemens Mobility
European Locomotive Leasing Group (ELL), cu sediul la Viena și München, și Siemens Mobility au semnat un acord-cadru pentru livrarea a până la 200 de locomotive Vectron. Concret, locomotivele vor fi livrate în diverse variante de sistem de alimentare pentru a fi utilizate atât în serviciul de călători, cât și în cel de marfă. 60 de locomotive au fost comandate inițial și vor fi livrate succesiv începând cu 2025. Acest al patrulea acord-cadru între ELL și Siemens Mobility consolidează și mai mult parteneriatul puternic și de lungă durată dintre cele două companii. Până în 2027, ELL va avea cel puțin 301 de locomotive Siemens Vectron în serviciu și, astfel, va opera cea mai mare flotă Vectron din Europa. Pe termen mediu, noul acord oferă ELL posibilitatea de a-și mări flota Vectron la peste 400 de locomotive.
În acordul-cadru, ELL asigură achiziționarea unei game largi de locomotive cu mai multe sisteme, inclusiv Vectron Dual Mode. Comandând pachete opționale, ELL poate echipa cu precizie locomotivele pentru a îndeplini cerințele și aplicațiile specifice și pentru service în zone speciale. S-a convenit, de asemenea, că Siemens Mobility va sprijini activ ELL pentru a-și consolida în continuare competența în ceea ce privește operarea și întreținerea locomotivelor.
https://mobilitate.eu/ell-200-vectron-siemens/
European Locomotive Leasing Group (ELL), cu sediul la Viena și München, și Siemens Mobility au semnat un acord-cadru pentru livrarea a până la 200 de locomotive Vectron. Concret, locomotivele vor fi livrate în diverse variante de sistem de alimentare pentru a fi utilizate atât în serviciul de călători, cât și în cel de marfă. 60 de locomotive au fost comandate inițial și vor fi livrate succesiv începând cu 2025. Acest al patrulea acord-cadru între ELL și Siemens Mobility consolidează și mai mult parteneriatul puternic și de lungă durată dintre cele două companii. Până în 2027, ELL va avea cel puțin 301 de locomotive Siemens Vectron în serviciu și, astfel, va opera cea mai mare flotă Vectron din Europa. Pe termen mediu, noul acord oferă ELL posibilitatea de a-și mări flota Vectron la peste 400 de locomotive.
În acordul-cadru, ELL asigură achiziționarea unei game largi de locomotive cu mai multe sisteme, inclusiv Vectron Dual Mode. Comandând pachete opționale, ELL poate echipa cu precizie locomotivele pentru a îndeplini cerințele și aplicațiile specifice și pentru service în zone speciale. S-a convenit, de asemenea, că Siemens Mobility va sprijini activ ELL pentru a-și consolida în continuare competența în ceea ce privește operarea și întreținerea locomotivelor.
https://mobilitate.eu/ell-200-vectron-siemens/
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
CARGOUNIT a semnat un acord pentru achiziția a 100 de locomotive Siemens Vectron și Smartron ce vor ajunge și în România
Siemens Mobility și CARGOUNIT, cea mai mare companie independentă de leasing de locomotive din Polonia, au semnat un contract-cadru pentru achiziționarea a 90 de locomotive Vectron MS, din care 30 au fost deja comandate ferm. În plus, CARGOUNIT a comandat și 10 Smartron-uri. Primele livrări de locomotive sunt planificate pentru 2025. Cooperarea dintre Siemens Mobility și CARGOUNIT a început în 2018 cu achiziționarea unei singure locomotive Vectron MS, prezentată în același an la linia de testare a Institutului Feroviar din Zmigrod. Compania a achiziționat apoi alte cinci vehicule în 2019 cu finanțare de la Centrul pentru Proiecte de Transport din UE, iar doi ani mai târziu, la TRAKO 2021, a semnat un contract pentru livrarea, împreună cu mentenanța a altor 30 de Vectron pentru a rula în Europa de Vest și Centrală.
Între timp, între 2021 și 2023, CARGOUNIT și-a dezvoltat și prezența pe piețele sudice, în România cu locomotive dedicate Smartron produse de Siemens Mobility, precum și și-a extins portofoliul de clienți Vectron pentru a include Bahnoperator, DB Cargo Polska, LOTOS Kolej, Freightliner PL, OST-WEST LOGISTIC POLSKA pe piața poloneză ČD Cargo, a.s. si LokoTrain s.r.o pe piata ceha, iar la finele lunii decembrie trecut si HELROM pe piata germana. Locomotivele Vectron de la CARGOUNIT au funcționat atât în transportul de marfă, dar și cu pasageri, inclusiv trenurile BWE (Warsaw-Berlin Express), operate în comun de PKP Intercity și DB Fernverkehr.
La sfârșitul lunii februarie 2024, companiile au semnat un alt acord-cadru la Wroclaw pentru a dezvolta cooperarea în anii începând cu 2025. Comanda acoperă achiziția a 30 de locomotive Vectron și 10 Smartron cu o opțiune suplimentară de achiziție a până la 60 de locomotive de la Siemens Mobility. Cargounit este cel mai mare client de locomotive Siemens din Polonia. Odată cu noua comandă, compania are în flota sa un total de 66 de Vectron și 18 Smartron, iar numărul de locomotive Siemens ar putea crește la aproape 150 de vehicule.
Locomotivele Vectron MS comandate au o putere de 6,4 MW în AC și 6,0 MW în DC și vor fi echipate cu un sistem ETCS care respectă specificațiile actuale (Baseline 3). Noile locomotive Vectron MS pentru CARGOUNIT vor fi destinate operațiunilor în Polonia, Germania, Austria, Cehia, Slovacia, Ungaria, Țările de Jos, România, Slovenia, Croația, Serbia, Italia, Bulgaria și Belgia, printre altele. Locomotivele Smartron, în schimb, vor putea opera în Germania, Bulgaria sau România.
Foto: mobilitate.eu
https://mobilitate.eu/cargounit-100-vectron-smartron/
Siemens Mobility și CARGOUNIT, cea mai mare companie independentă de leasing de locomotive din Polonia, au semnat un contract-cadru pentru achiziționarea a 90 de locomotive Vectron MS, din care 30 au fost deja comandate ferm. În plus, CARGOUNIT a comandat și 10 Smartron-uri. Primele livrări de locomotive sunt planificate pentru 2025. Cooperarea dintre Siemens Mobility și CARGOUNIT a început în 2018 cu achiziționarea unei singure locomotive Vectron MS, prezentată în același an la linia de testare a Institutului Feroviar din Zmigrod. Compania a achiziționat apoi alte cinci vehicule în 2019 cu finanțare de la Centrul pentru Proiecte de Transport din UE, iar doi ani mai târziu, la TRAKO 2021, a semnat un contract pentru livrarea, împreună cu mentenanța a altor 30 de Vectron pentru a rula în Europa de Vest și Centrală.
Între timp, între 2021 și 2023, CARGOUNIT și-a dezvoltat și prezența pe piețele sudice, în România cu locomotive dedicate Smartron produse de Siemens Mobility, precum și și-a extins portofoliul de clienți Vectron pentru a include Bahnoperator, DB Cargo Polska, LOTOS Kolej, Freightliner PL, OST-WEST LOGISTIC POLSKA pe piața poloneză ČD Cargo, a.s. si LokoTrain s.r.o pe piata ceha, iar la finele lunii decembrie trecut si HELROM pe piata germana. Locomotivele Vectron de la CARGOUNIT au funcționat atât în transportul de marfă, dar și cu pasageri, inclusiv trenurile BWE (Warsaw-Berlin Express), operate în comun de PKP Intercity și DB Fernverkehr.
La sfârșitul lunii februarie 2024, companiile au semnat un alt acord-cadru la Wroclaw pentru a dezvolta cooperarea în anii începând cu 2025. Comanda acoperă achiziția a 30 de locomotive Vectron și 10 Smartron cu o opțiune suplimentară de achiziție a până la 60 de locomotive de la Siemens Mobility. Cargounit este cel mai mare client de locomotive Siemens din Polonia. Odată cu noua comandă, compania are în flota sa un total de 66 de Vectron și 18 Smartron, iar numărul de locomotive Siemens ar putea crește la aproape 150 de vehicule.
Locomotivele Vectron MS comandate au o putere de 6,4 MW în AC și 6,0 MW în DC și vor fi echipate cu un sistem ETCS care respectă specificațiile actuale (Baseline 3). Noile locomotive Vectron MS pentru CARGOUNIT vor fi destinate operațiunilor în Polonia, Germania, Austria, Cehia, Slovacia, Ungaria, Țările de Jos, România, Slovenia, Croația, Serbia, Italia, Bulgaria și Belgia, printre altele. Locomotivele Smartron, în schimb, vor putea opera în Germania, Bulgaria sau România.
Foto: mobilitate.eu
https://mobilitate.eu/cargounit-100-vectron-smartron/