Otokar a câștigat licitația pentru 12 autobuze electrice pentru Mogoșoaia și rutele spre București ale Ecotrans STCM
Otokar anunță că a câștigat licitația pentru livrarea a 12 autobuze electrice de 12 metri, pentru operatorul de transport Ecotrans STCM, operator de transport din Mogoșoaia, care operează rute spre Chitila și București. Otokar va livra noul model electric e-KENT C, autobuzele urmând să fie livrate în vara anului 2023, oferind o perioadă de garanție și service de 9 ani. Autobuzele sunt echipate cu baterii Li-ion NMC, având o autonomie de până la 300 km.
https://mobilitate.eu/otokar-electric-mogosoaia/
Ecotrans STCM
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5562
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
EcoTrans STCM detine o flota de autobuze moderne, fie second-hand, fie luate de noi, acestea fiind:
BMC NeoCity: 6 autobuze in total, au o lungime de 8,5m si motoare Diesel Euro 6. Acestea sunt repartizate pe liniile 470 si 429, mai rar pe 476. Doua dintre ele pe care le-am indentificat sunt IF 41 TCM si IF 42 TCM.
Otokar Doruk 220 LE: 3 autobuze in total, au fost achizitionate second-hand de la operatorul Nicarom. Acestea sunt repartizate pe traseele 429 si 476. Numerele lor de inmatriculare sunt: IF 44 TCM; IF 47 TCM si IF 48 TCM.
Otokar Sultan: un singur autobuz, achizitionat second-hand tot de la Nicarom, fiind singurul repartizat pe linia 481. Este singurul din flota care nu este vopsit cu alb.
Temsa Prestij: un singur autobuz, repartizat doar pe linia 470, fiind si singurul care nu are acces pentru persoanele cu dizabilitati. Este inmatriculat IF 11 PCH.
Isuzu Citiport: 4 autobuze, achizitionate second-hand, repartizate doar pe linia 476, si sunt inmatriculate: IF 49 TCM (singurul cu 2 usi de acces si prize USB), IF 56 TCM (cu 3 usi de acces), IF 57 TCM (cu 3 usi de acces) si IF 58 TCM (cu 3 usi de acces). Niciunul nu are cabina soferului separata de salonul calatorilor. De mentionat ca la inceputul acestui an, au fost colantate.
BMC NeoCity: 6 autobuze in total, au o lungime de 8,5m si motoare Diesel Euro 6. Acestea sunt repartizate pe liniile 470 si 429, mai rar pe 476. Doua dintre ele pe care le-am indentificat sunt IF 41 TCM si IF 42 TCM.
Otokar Doruk 220 LE: 3 autobuze in total, au fost achizitionate second-hand de la operatorul Nicarom. Acestea sunt repartizate pe traseele 429 si 476. Numerele lor de inmatriculare sunt: IF 44 TCM; IF 47 TCM si IF 48 TCM.
Otokar Sultan: un singur autobuz, achizitionat second-hand tot de la Nicarom, fiind singurul repartizat pe linia 481. Este singurul din flota care nu este vopsit cu alb.
Temsa Prestij: un singur autobuz, repartizat doar pe linia 470, fiind si singurul care nu are acces pentru persoanele cu dizabilitati. Este inmatriculat IF 11 PCH.
Isuzu Citiport: 4 autobuze, achizitionate second-hand, repartizate doar pe linia 476, si sunt inmatriculate: IF 49 TCM (singurul cu 2 usi de acces si prize USB), IF 56 TCM (cu 3 usi de acces), IF 57 TCM (cu 3 usi de acces) si IF 58 TCM (cu 3 usi de acces). Niciunul nu are cabina soferului separata de salonul calatorilor. De mentionat ca la inceputul acestui an, au fost colantate.
NeoCity chiar a circulat pe linia 476, si am o dovada:
Autobuzele Isuzu Citiport au fost prezentate la mai multe evenimente, apoi Anadolu a participat la licitatia EcoTrans STCM de acum 2 ani, daca nu gresesc.
Autobuzele Isuzu Citiport au fost prezentate la mai multe evenimente, apoi Anadolu a participat la licitatia EcoTrans STCM de acum 2 ani, daca nu gresesc.
Asa este, acum mai bine de un an, (ADI)TPBI a hotărât ca linia 481 să fie operată de EcoTrans STCM, deoarece atât Otokarul Sultan (IF59TCM), cât și Temsa-ul (IF11PCH) și BMC-urile NeoCity, sunt singurele care încap pe străzile destul de înguste din zonă.
Vă prezint o listă cu toate autobuzele operatorului EcoTrans STCM, cu numerele lor de parc:
Tip de autobuz - Număr de parc - Număr de înmatriculare:
Temsa Prestij - 9011 - IF11PCH
BMC NEOCITY - 9427 - IF40TCM;
BMC NEOCITY - 9428 - IF41TCM;
BMC NEOCITY - 9429 - IF42TCM;
BMC NEOCITY - 9430 - IF43TCM;
BMC NEOCITY - 9431 - IF45TCM;
BMC NEOCITY - 9432 - IF46TCM;
Otokar Doruk 220 Low Entry - 9433 - IF44TCM;
Otokar Doruk 220 Low Entry - 9434 - IF47TCM;
Otokar Doruk 220 Low Entry - 9435 - IF48TCM;
Isuzu Citiport - 9436 - IF49TCM;
Isuzu Citiport - 9437 - IF56TCM;
Isuzu Citiport - 9438 - IF57TCM;
Isuzu Citiport - 9439 - IF58TCM;
Otokar Sultan - 9440 - IF59TCM.
Cu ocazia Săptămânii Europene a Mobilității, TPBI a înființat 4 linii verzi, în weekendul 16-17 septembrie 2023: 700, 701, 702, 703. EcoTrans a trimis sâmbătă, 16 septembrie, BMC-urile IF43TCM și IF41TCM, în linia 701 (Piața Charles de Gaulle - Mogoșoaia), însă în ziua următoare au fost înlocuite de 2 VDL Berkhof Ambassador albastre ale STV-ului.
Vă invit să urmăriți o călătorie cu unul dintre cele 2 autobuze turcești:
Partea 1
Partea 2
Ca o mică paranteză, IF43TCM a parcurs peste 388.000km de când a fost achiziționat. Îl puteți găsi titular în linia 429.
Tip de autobuz - Număr de parc - Număr de înmatriculare:
Temsa Prestij - 9011 - IF11PCH
BMC NEOCITY - 9427 - IF40TCM;
BMC NEOCITY - 9428 - IF41TCM;
BMC NEOCITY - 9429 - IF42TCM;
BMC NEOCITY - 9430 - IF43TCM;
BMC NEOCITY - 9431 - IF45TCM;
BMC NEOCITY - 9432 - IF46TCM;
Otokar Doruk 220 Low Entry - 9433 - IF44TCM;
Otokar Doruk 220 Low Entry - 9434 - IF47TCM;
Otokar Doruk 220 Low Entry - 9435 - IF48TCM;
Isuzu Citiport - 9436 - IF49TCM;
Isuzu Citiport - 9437 - IF56TCM;
Isuzu Citiport - 9438 - IF57TCM;
Isuzu Citiport - 9439 - IF58TCM;
Otokar Sultan - 9440 - IF59TCM.
Cu ocazia Săptămânii Europene a Mobilității, TPBI a înființat 4 linii verzi, în weekendul 16-17 septembrie 2023: 700, 701, 702, 703. EcoTrans a trimis sâmbătă, 16 septembrie, BMC-urile IF43TCM și IF41TCM, în linia 701 (Piața Charles de Gaulle - Mogoșoaia), însă în ziua următoare au fost înlocuite de 2 VDL Berkhof Ambassador albastre ale STV-ului.
Vă invit să urmăriți o călătorie cu unul dintre cele 2 autobuze turcești:
Partea 1
Partea 2
Ca o mică paranteză, IF43TCM a parcurs peste 388.000km de când a fost achiziționat. Îl puteți găsi titular în linia 429.
Un nou colaj cu cateva dintre autobuzele acestui operator, de la cele mai noi la cele mai ,,vechi"
Conform info.stbsa.ro, astazi nu avem in circulatie niciun Otokar din cele 4, in locul lor fiind mai multe BMC-uri (chiar si pe 481 in Bragadiru, in locul Sultanului IF59TCM, este IF40TCM). Din ce am inteles, cele trei Otokare Doruk se strica destul de des, iar de ceva timp, nu le-am mai vazut pe IF44TCM si IF48TCM.
Din pacate, nu se stie nimic de receptia celorlalte autobuze Karsan si a Otokarelor electrice e-Kent C12...
Conform info.stbsa.ro, astazi nu avem in circulatie niciun Otokar din cele 4, in locul lor fiind mai multe BMC-uri (chiar si pe 481 in Bragadiru, in locul Sultanului IF59TCM, este IF40TCM). Din ce am inteles, cele trei Otokare Doruk se strica destul de des, iar de ceva timp, nu le-am mai vazut pe IF44TCM si IF48TCM.
Din pacate, nu se stie nimic de receptia celorlalte autobuze Karsan si a Otokarelor electrice e-Kent C12...