Discutii despre trasee si modificari de trasee si parc circulant in regiune
Nu trebuie scos niciun Imperio din liniile 1 si 10, trebuie doar verificate serios si reparate, pentru a nu mai troncani. Inelarele sunt niste linii importante, insa avem aceleasi probleme zi de zi: semafoarele si condusul ,,in bataie de joc"...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Este turul de Victoria in 10, si probabil vor fi mai multe daca se reuseste sa intre mai multe ture cu Imperio in 11.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
E prea devreme sa stim ceva de asta. Depinde cum si daca incep si lucrarile in zona centrala.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Imperio sunt retrase o parte in weekenduri cel putin urmatoarele 2 luni pentru igienizarea si tratarea antibacteriana a scaunelor si interiorului, dupa ceva plosnite aparute culmea pe vagoane care circula mult laudatul inelar dar si pe linia 32
))) Este necesar un tratament care se aplica de mai multe ori la acelasi vagon.

De când au dispărut controlorii permanenți,oamenii străzii sunt într o mare veselie prin Imperii.Aici,va trebui făcut ceva,nu știu ce și cu siguranță nu ar mai trebui sa circule cate 4 deodată printr un singur mijloc de transport.Chiar astăzi am văzut...In inelar urca mai ales din zona Obor,și mai urca cei din zona Răcari/Kaufland.Mai ales seara ii vad....
Ce nu înțeleg,daca 686 se poate strecura prin zona afectata de lucrări de ce nu s a dus o linie de troleibuz(97) pe baza autonomiei la Dridu sau fie la Străulești. Clar,nu avea rost sa duci 2 linii,mai ales că 86 nu are troleibuze autonome.Si nu mai era nevoie nici de 686...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
In mod normal ramanea 97, dar cu traficul din zona nu are sens, se vor forma ambuteiaje majore. Deja dimineata am facut cu 686 de la depou la Clabucet cat fac cu metroul de la Jiului la Gara de Nord.
Sa nu uitam ca Titan are ture si in liniile din Pantelimon iar un traseu de acces/retragere tocmai din Militari ar fi un masacru. Si chiar pentru 19,23 sau 27, tot ar fi anevoios, avem deja experienta recenta cu Tatrele.Lucian scrie: ↑Vin Aug 30, 2024 6:18 pmLa Dudești,după părerea mea,nu trebuiau să mai vina vagoane/ture de Titan. Erau suficiente turele de Dudești pentru accesul și retragerile liniilor din Titan. Asta in timp ce Militari,de exemplu ar avea mai mult loc și ar putea să primească mai multe vagoane de Titan,unde o idee ar fi și asta în funcție și de cat timp va ține toată această treabă,ca sa se facă o rocada între turele de Giurgiu sau Alexandria cu cele de Titan în linii ca 25,47,etc. Mă gândesc ...
Asa este. Bine, anomalii de genul asta, provocate de izolarea unor depouri de restul retelei au mai fost de-a lungul timpului. Ce imi vine in minte acum sunt linia 35 cu iesire din Dudesti, 16 si 36 de la Alexandria o scurta perioada, etc.
Dar ideea este sa se minimizeze pe cat posibil lucrurile astea, sa nu existe vagoane care trebuie sa strabata orasul de la un capat la altul pentru acces si retragere.
Dar ideea este sa se minimizeze pe cat posibil lucrurile astea, sa nu existe vagoane care trebuie sa strabata orasul de la un capat la altul pentru acces si retragere.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Aparitia autobuzelor pe linii de troleibuz, altele inafara de 61, 97 si viitorul 73, este doar provizorie din cauza reorganizarii unitatilor si repartizarii soferilor. Din octombrie totul ar trebui sa revina la normal.
Nu știu unde să scriu mai exact, dar de ieri de la prânz niciun tramvai nu mai ajunge la Zetarilor. 11 și 23 întorc la Depoul Alexandria, iar 19 face o buclă mare prin Șincai - Viilor - Filaret - Mărășești. Cică nu ar fi tensiune în zona Ferentari.
.
.
.
#tpbiro #mobilitatepentrudezvoltare #emw2024 #sharedpublicspace #sharedpubliclines #pmb #cji #stbsa #stvsa #ecotransstcm
- Fişiere ataşate
-
- IMG_1963.jpeg (509.08 KiB) Vizualizat de 4138 ori
Solaris pe 70. 

Informatie pe grupul de Whatsapp Infotrafic Bucuresti si Ilfov, este valabila treaba asta?
- Fişiere ataşate
-
- Screenshot_2024-09-10-21-33-03-68_6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7.jpg (174.51 KiB) Vizualizat de 4054 ori
Chiar daca ar fi adevarata, sunt niste chestii cam problematice: daca il desfiinteaza pe 7, pe portiunea Viilor - 11 iunie ar ramane doar 47 care are un interval destul de jenant. Probabil il modifica pe 19 prin Viilor - Istrate - Marasesti, dar apoi ramane Sincai - Nerva Traian fara tramvai. Deci ramane de vazut ce si cum.
19 rămâne pe Șincai,din ce știu. 23(în locul lui 7) cu 47 rămân pe relația Filaret-Carol iar 11 va veni de pe Progresul/Trafic Greu.TudorSt scrie: ↑Mar Sep 10, 2024 10:16 pmChiar daca ar fi adevarata, sunt niste chestii cam problematice: daca il desfiinteaza pe 7, pe portiunea Viilor - 11 iunie ar ramane doar 47 care are un interval destul de jenant. Probabil il modifica pe 19 prin Viilor - Istrate - Marasesti, dar apoi ramane Sincai - Nerva Traian fara tramvai. Deci ramane de vazut ce si cum.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Am impresia ca sunt aberatii...dar voi intreba, dar deja am obosit sa mai intreb oamenii despre toate aberatiile care circula pe tot felul de grupuri si pagini de net.
De asta si m-am gandit sa va intreb, mi se par putin dubioase modificarile astea. Si mai dubios cum daca intr-adevar a bubuit substatia de la Progresul, de ce doar zona Anghel Alexandru - Zetari - Ferentari e afectata si nu si soseaua Giurgiului impreuna cu depoul.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Si de asemenea, daca crapa substatia, modificarile aveau loc imediat, ca nu era curent...
Pai am înțeles,că e compromisă și cea de la Giurgiului. Chiar sunt curios sa vad ce reorganizări de trasee vor fi in zonă...