Bun venit în cafeneaua virtuală Mobilitate.eu!

Cafeneaua virtuală Mobilitate.eu care în viitorul nu foarte depărtat va deveni realitate și reportajele Mobilitate.eu
Scrie răspuns
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2601
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Vin Oct 04, 2024 12:51 pm

Lucian
Partener forum
Mesaje: 2601
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Sâm Oct 05, 2024 7:21 pm

Ice
Utilizator avansat
Mesaje: 375
Membru din: Mar Mai 03, 2022 10:22 pm
Localitate: Sector 4

Sâm Oct 05, 2024 9:37 pm

243 ca idee e foarte bun, legand nordul de sudul orasului, dar blocajele de pe traseu il transforma intr-o linie total nerentabila, obiectiv vorbind.
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2601
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Lun Oct 07, 2024 5:26 pm

Deci se pare că mai devreme de luna mai 2025,nu mai vedem șantiere deschise privind modernizarea liniilor de tramvaie.
https://greencommunity.ro/tramvai-imper ... transport/
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5636
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Lun Oct 07, 2024 6:21 pm

Eu v-am zis de mult sa nu va impacientati cu marile santiere. Si nu ma bazez nici ca sunt contractele semnate, de la momentul ofertei preturile cresc constant, se vor cere suplimentari si renegocieri, cu risc de penalizari si rezilieri fara sa se dea un ciocan pe teren. Dar a prins pe hartie la alegeri.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2601
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Mar Oct 08, 2024 12:20 pm

Cu mentenanța cred că ar fi mai greu,dar așa la general, foarte tare...
https://piataauto.md/Stiri/2024/10/Elve ... J5TGOSJXkg
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2601
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Mar Oct 08, 2024 2:45 pm

Unele linii ar trebui suplimentate și în afara orelor de vârf. Deja se vede aglomerația din ele...
https://stirileprotv.ro/stiri/social/bu ... cesta.html
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2601
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Vin Oct 11, 2024 1:49 pm

Până la urmă s a semnat și lotul acesta. Ce vroiam să întreb și cine știe,cine i mai avizat,și anume nu se pot începe lucrările pe partea de co-finantare(adică partea care i revine primăriei) și după ce apar ghidurile și toate cele, sa fie acoperite cu restul de bani europeni,toate aceste lucrări de modernizare? Mulțumesc.
https://www.facebook.com/share/p/pCabSv1ej1fo4zcF/
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2601
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Dum Oct 13, 2024 6:02 pm

Cică...s ar fi rezolvat problema cu autorizația de la planșeul Unirii

https://www.gandul.ro/actualitate/probl ... r-20327369
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2601
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Dum Oct 13, 2024 9:02 pm

Relocare de utilități pasaje din sectorul 3
https://economedia.ro/foto-pasaje-subte ... goita.html
bogdan88
Utilizator nou
Mesaje: 23
Membru din: Vin Feb 03, 2023 2:43 pm

Lun Oct 14, 2024 2:08 pm

Lucian scrie:
Dum Oct 13, 2024 6:02 pm
Cică...s ar fi rezolvat problema cu autorizația de la planșeul Unirii

https://www.gandul.ro/actualitate/probl ... r-20327369
Iar se baga tovarasul Negoita peste PMB? Din moment ce au cerut autorizatie la PMB, aceasta nu poate fi emisa de primaria de sector. Oricum Negoita face ce vrea el ca stie ca i se contopesc pedepsele probabil. Asta e, penali ati votat, penali aveti...
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2601
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Lun Oct 14, 2024 2:31 pm

Clar,actualului primar general nu i ar conveni ca planșeul Unirii sa fie gata până în următoarele alegeri de peste 4 ani. Daca tot a fost dat la sectorul 4,din diverse motive, de la a nu avea bani sau altele de genul,cred că i corect să l și lași să facă lucrarea și nu să l ții din scurt din motive,că nu e urgenta mare ca sa se facă acum,această lucrare sau că vrei tu sa deschizi alte șantiere și un astfel de șantier de la Unirii,te ar încurca și mai tare,mai ales din punct de vedere al traficului.
Avatar utilizator
Nicu1252
Utilizator nou
Mesaje: 75
Membru din: Lun Mai 16, 2022 11:09 pm

Lun Oct 14, 2024 6:01 pm

Actualul primar general vrea sa faca totul legal. Daca nu are toate avizele el nu o sa dea autorizatia niciodata, daca nu are la dosar atasata nici o expertiza tehnica care sa arate ca este pericol public nu o sa dea autorizatatie in regim de urgenta. Sunt niste pasi legali care trebuie urmati.
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2601
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Vin Oct 18, 2024 6:22 pm

Din nou...trebuie bani pentru linia 5
https://www.gandul.ro/actualitate/lucra ... i-20331445
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5636
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Vin Oct 18, 2024 6:43 pm

Se va lungi 10 ani cu toate lucrarile astea.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Transport Vibes
Utilizator avansat
Mesaje: 101
Membru din: Mar Aug 29, 2023 9:12 pm

Vin Oct 18, 2024 9:09 pm

Probabil in final nici nu se vor mai concretiza prea multe.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5636
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Vin Oct 18, 2024 9:11 pm

Problema este ca daca nu se grabesc cu finantarea, trece timpul si nu mai sunt valabile preturile din oferta, si stim deja ca administratia nu prea stie sa negocieze cresteri de preturi.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
punmeister
Utilizator avansat
Mesaje: 640
Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
Localitate: Aviatiei City

Sâm Oct 19, 2024 12:16 am

Iar actuala administratie oricum n-are o majoritate REALA in CGMB care sa-i asigure spatele.
Avatar utilizator
Nicu1252
Utilizator nou
Mesaje: 75
Membru din: Lun Mai 16, 2022 11:09 pm

Sâm Oct 19, 2024 12:37 am

Conform documentului acesta Luni se va vota daca PMB ia un imprumut de 300.000.000 euro pentru plata lucrarilor la liniile de tramvai, Depoul Colentina, cumpararea de tramvaie si modernizat reteaua de termoficare.

https://doc.pmb.ro/consiliu/sedinte/538/oz/12333.pdf
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2601
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Sâm Oct 19, 2024 8:30 am

punmeister scrie:
Sâm Oct 19, 2024 12:16 am
Iar actuala administratie oricum n-are o majoritate REALA in CGMB care sa-i asigure spatele.
Cel mai probabil,o sa se voteze.In general,nu se opun,nici unii nici alții,la genul acesta de proiecte. Daca se va vota,s ar mai putea deschide șantiere și până se face organizarea de șantier și dat primul picamăr,intra și împrumutul primăriei, apoi via putut făcut plăți către constructori. Mă gândesc...
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2601
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Joi Oct 24, 2024 10:28 am

La și altele...linia 27 devine ușor ușor,o linie fantoma,mai ales și după suplimentarea lui 23 din timpul săptămânii. Trec de multe ori,2-3 de 19 și 23 până vine un 27,fiind mai mult de umplutura,doar daca se nimerește sa vina înaintea celor 2 linii. Ar ajuta mai mult ducerea lui 27 pe relația Vitan-Mihai Bravu(nu se compara ca și cerere),decât lăsat pe Dudești ,la cum vine acum linia 23. Eram Intr o zi in statia de la Râmnicu Sărat și trecuse 3 de 19 până a venit un 27,și era o doamna in statie,care îmi spusese ceva de genul,cat a așteptat un 27,mai bine se urca în 19(diferența de 7 minute in plus,am înțeles că ar fi) și cât o învârtea acesta,era și ajunsa in zona Ozana...până ia venit 27-le. Dățile viitoare,cică așa va face pentru a merge la sigur...
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5636
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Joi Oct 24, 2024 1:58 pm

23 e cam linia principala din zona, si ca intervale si ca prioritate la modernizarea parcului, va fi si prima care primeste tramvaie noi in zona, deja Bucur LF fiind trimise acolo. Este cea mai aglomerata din zona si devierea ei prin Vitan ar face sa ii dea peste cap intervalele, fiind gandita ca o legatura rapida spre zona de est. Ca grad de aglomerare, 23 si 40 sunt prioritare in zona de est Titan. 27 mai mult cara pensionari pe la pietele din Titan. :twisted:
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2601
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Joi Oct 24, 2024 2:47 pm

De 27 duceam dus pe la Vitan,pentru că atunci când a circulat inelarul pe la Vitan,cu lucrările de la Eroii Revoluției,stațiile erau mult mai pline,aglomerate.Probabil,sa evite cat mai multi de aglomerația din 123. Plus,că între Vitan și Dristor este cea mai mare aglomerație,ce ies de la Kaufland Laborator,plus ce ies din zona Bobocica/Energeticienilor.Pe Dudești,ajunge o singura linie(23),mai mult pentru cei care vin la policlinica Vitan,iar foarte multi reclama faptul că trebuie să o ia prin parcare pentru a ajunge la mall.19 este aglomerat dar are foarte multe goluri,de multe ori de la Eroii Revoluției până la mall Vitan,fiind doar un tramvai. Deci intervale mai mari de 15 minute...Atunci când a circulat pe Viilor venea mai bine 16/11 ca ture,deci mai este loc de o suplimentare în timpul săptămânii...mai ales.
Ice
Utilizator avansat
Mesaje: 375
Membru din: Mar Mai 03, 2022 10:22 pm
Localitate: Sector 4

Joi Oct 24, 2024 4:20 pm

Trebuie tinut cont si de faptul ca frecventa lui 27 e afectata si de traficul la ore de varf de pe Marasesti si Regina Maria.
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2601
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Vin Oct 25, 2024 3:57 pm

Daca se receptionează și ultimul troleu sosit,înseamnă că se pregătește treaba,cel mai probabil de la 1 noiembrie...cu noul 73.
https://www.facebook.com/share/p/TD9gdizZAoEfBJf1/
Scrie răspuns

Înapoi la “Cafeneaua și reportajele Mobilitate.eu”