Bun venit în cafeneaua virtuală Mobilitate.eu!
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
97 va fi comasata cu 74 de exemplu.
Personal,sunt curios daca dupa modelul troleibuzelor se vor mai comasa si niste linii de autobuze pentru atunci cand vor incepe sa vina si din autobuzele electrice? Bine,cel putin la cele din proiect avem cateva exemple de linii comasate deja,cum ar fi 300 cu 381 ,173 cu 232...
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Am intrebat pe cei din TPBI, momentan se cauta metoda de reglementare a acestora, fiind vorba de autobuzele si traseul STB SA, nu al unei autoritati. O tampenie dupa parerea mea, STB ar trebui sa isi poata administra si propiile trasee cand vine vorba de turistice, speciale si istorice, fara a necesita reglementarea TPBI.
Din ce știu eu, PMB a împuternicit TPBI pentru a emite licențele de transport aferente acestor linii turistice.
Apoi, TPBI s-a confruntat cu problema ca nu are in statut emiterea de licențe turistice. Deci s-a pus problema modificării statutului. Pentru a modifica statutul, am înțeles ca este nevoie de acordul tuturor primăriilor din Ilfov + acordul PMB. Pentru ca acele primarii sa dea acel acord, este nevoie de întrunirea și votarea unui proiect in toate cele peste 40 de consilii locale din Ilfov. Acum ce nu stiu eu este dacă trebuie făcut doar acest lucru sau mai trebuie și altceva. Din păcate cred ca abia vara viitoare le vom vedea la traseu.
Și da, complet de acord cu tine. Atât timp cât nu se acorda subvenție, nu consider ca TPBI trebuie sa aibă vreo treaba.
Apoi, TPBI s-a confruntat cu problema ca nu are in statut emiterea de licențe turistice. Deci s-a pus problema modificării statutului. Pentru a modifica statutul, am înțeles ca este nevoie de acordul tuturor primăriilor din Ilfov + acordul PMB. Pentru ca acele primarii sa dea acel acord, este nevoie de întrunirea și votarea unui proiect in toate cele peste 40 de consilii locale din Ilfov. Acum ce nu stiu eu este dacă trebuie făcut doar acest lucru sau mai trebuie și altceva. Din păcate cred ca abia vara viitoare le vom vedea la traseu.
Și da, complet de acord cu tine. Atât timp cât nu se acorda subvenție, nu consider ca TPBI trebuie sa aibă vreo treaba.
Daca i asa,inseamna ca vom vedea autobuze turistice,doar atunci cand se vor pune la punct si luat si autobuze si restul primariilor sau poate 50% +1 ,daca i nevoie doar de majoritate.Pana atunci,se vor uita la ele...capitala
Sunt curios daca vor integra cumva sistemul si/cu la aplicatia infotb? Adica,daca vor aparea harti si vor arata unde i vehiculul sau doar estimativ vor pune timpii,pentru ca stim foarte bine ca sunt conflicte in trafic care vor duce la anumite intarzieri...in statii
https://www.g4media.ro/bucurestenii-vor ... r-dan.html
https://www.g4media.ro/bucurestenii-vor ... r-dan.html
Cele mai aglomerate linii STB
https://b365.ro/care-sunt-cele-mai-aglo ... -BaRJ0_OiE
https://b365.ro/care-sunt-cele-mai-aglo ... -BaRJ0_OiE
Din ce vad,la tramvaiul cu numarul 50 afisa in salon statiile dintre burdufuri "Piata Vitan". Sa speram va vor afisa si la celelalte tramvaie...
https://fb.watch/msLZW4s1Qn/
https://fb.watch/msLZW4s1Qn/
In teorie cam alea sunt liniile cele mai aglomerate, dar din moment ce nu toate vehiculele au dispozitiv de numarat calatorii, si nici calatorii la randul lor nu valideaza toti, chiar si posesorii de abonamente, este destul de greu sa se aiba niste statistici exacte.Lucian scrie: ↑Mie Aug 16, 2023 4:59 pmCele mai aglomerate linii STB
https://b365.ro/care-sunt-cele-mai-aglo ... -BaRJ0_OiE
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
La tramvaie daca ne uitam sunt in ordinea eficientei, 41, 32, 25, 21, apoi 1 si 10 ca au traseu lung, eficiente nu prea, iar cel mai probabil dupa le avem pe 7, 11, 23, 27, 40, 45. La auto sunt mult mai multe, cam tot din gama 3xx si nu numai, 102, 226 etc.
27 le,nu mai este demult o linie aglomerata.Doar pe portiunea dintre Dristor/Parklake pana pe la Piata Salajan,este ceva mai plin,dar deja pentru mai incolo,pentru zona Ozana/Pallady lumea deja apeleaza la 19 care vine mai bine,plus ca diferenta este de 6-7 minute. 23 ul da,consider ca ar mai trebui suplimentat mai ales pentru sensul de mers de la Dristor-Posta Vitan este plin spre Rahova/Ferentari.
La autobuze nu au mai toate acel sistem de numarare mai ales daca vorbim de otokare sau mercedes? Chiar si din primul lot parca avea,cele euro 4???
La autobuze nu au mai toate acel sistem de numarare mai ales daca vorbim de otokare sau mercedes? Chiar si din primul lot parca avea,cele euro 4???
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Este vorba doar de lucrari punctuale. Linia 32 ar trebui inchisa o perioada pentru reparatii serioase, sunt mari probleme intre Regina Maria si Chirigiu dar si in multe zone CF dintre Chirigiu si depou. Trebuie trecuta prin reparatii serioase imediat dupa ce se termina lucrarile pe linia 41.
Problema este ca nu sunt precise. Am vazut otokare in care sistemul credea ca sunt peste 1500 de pasageri sau -10 pasageri.



Cum arata un Imperio pe mult iubita linie 32 unde calatorii au facut cele mai multe sesizari pt. ca erau privati de tramvaie noi si curate...
Sursa imagine
Sursa imagine
- Fişiere ataşate
-
- mizerie_linia32.jpg (134.9 KiB) Vizualizat de 4260 ori
Si prin inelar mai sunt probleme,cu oamenii strazii dar mai iau calatorii atitudine,din ce am mai vazut si coboara. Problema este ca au luat decizia ca sa nu mai fie controlori permanenti in aceste tramvaie,ca cica nu au atatia,si coboara din cel din fata si urca in urmatorul care vine...daca mai urca.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5974
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
In 32 inca mai sunt tot felul de samantari si cocalari de serviciu, cu ceva control insistent se pot dezvata destul de repede. Am mers de mai multe ori in traseu si calatorii sunt chiar fericiti cu noile tramvaie, mai ales ca inafara de ce au mai aparut CH PPCuri din 41, in rest au fost plimbati ani buni cu cocioabe de FAUR. Dimineata in 32 erau 4 controlori in tramvai.
Pana acum cel mai bine se tin vagoanele din 41, atat ca tamponari care sunt foarte rare, cat si din partea calatorilor. Iar la extrema cealalta avem vagoanele din 10, care deja majoritatea au locuri plane din cauza liniei cu probleme pe tronsonul comun cu autobuze si sunt lovite si zgariate mai ales pe laterale.
Pana acum cel mai bine se tin vagoanele din 41, atat ca tamponari care sunt foarte rare, cat si din partea calatorilor. Iar la extrema cealalta avem vagoanele din 10, care deja majoritatea au locuri plane din cauza liniei cu probleme pe tronsonul comun cu autobuze si sunt lovite si zgariate mai ales pe laterale.