Tramvaiele Astra Imperio Metropolitan
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6237
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Teoretic ar trebui sa ajunga si 71, 72 pana la revelion, daca nu, din ianuarie.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6237
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Vestea buna este ca 3858 ar putea sa revina pana in 1 ianuarie pentru ca primeste pantograf nou.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6237
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
3870 este receptionat, inca nu are placutele de inregistrare si asigurarea, desi STB a comunicat ca circula, acesta inca nu a iesit, cel mai probabil de maine.
Ne oprim cu 70 de tramvaie acum, seria 3871-3900 urrmand sa fie livrata din 9 ianuarie.
Ne oprim cu 70 de tramvaie acum, seria 3871-3900 urrmand sa fie livrata din 9 ianuarie.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6237
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
De azi circula 3870 in 32, alaturi de 3869, urmand sa ramana singure prin linie pana la mijlocul lui ianuarie. 3871 ajunge in jur de 9 ianuarie, iar 3872 in jur de 15 ianuarie. Cu asta cam incheiem subiectul Imperio pe 2023, un an plin si productiv pentru Astra si pentru modernizarea transportului public din oras.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6237
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
3804 - 90.000 km in seara asta 
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6237
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Vesti proaste in ajun de Craciun, 3851 a fost avariat foarte grav in urma unui accident frontal cu V3Aul 239 la Lizeanu, sper ca vatmanul sa nu fie grav ranit. Cel mai probabil cele doua s-au lovit din cauza macazului, 239 fiind pe acces spre linia 5.
Foto preluata de pe InfoTrafic Bucuresti
Foto preluata de pe InfoTrafic Bucuresti
Oricare ar fi cauza, macaz defect sau eroare umana ar trebui niste investigatii serioase si luate masuri pentru ca nu e in regula ce se intampla. Dincolo de faptul ca avem doua vagoane dintre care un Imperio care vor sta pe dreapta ceva timp sa speram ca vatmanii si eventual calatorii ce se aflau atunci in tramvaid nu sunt foarte grav raniti
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6237
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Si din nou se demonstreaza ca liniile 1 si 10 sunt campioane la macelarit tramvaie, aici sunt cele mai mari probleme cu tamponari, pantografe rupte, locuri plane si alte probleme. Acum cativa ani au dezactivat aproape toate macazurile automate tocmai pentru a evita asemenea accidente, care inca se petrec sistematic, ca sa nu mai zic si de tamponarile vagon de vagon in linie dreapta. Iar in cazul de fata, oricat de mult imi doresc sa fie alta cauza, pe langa ranirea celor doi vatmani, costul reparatiilor este de sute de mii de euro, cel mai probabil este neatentia, 239 facand acces spre linia 5 la stanga spre Lizeanu iar Imperioul mergand pe linia 1, la ora aia nu stiu daca semafoarele functionau sau erau pe intermitent, caz in care cel cu 239 trebuia sa il lase pe 1 sa treaca, iar daca semafoarele functionau, din varii motive unul din cei doi a fortat semaforul sau nu a tinut cont de culoarea acestuia. Chiar sunt curios care vor fi rezultatele anchetei, oricum imi pare rau pentru cei doi vatmani ca nu pot avea sarbatori linistite.
Din pacate 239 facea acces spre Sf. Gheorghe pe la Obor deci trebuia sa mearga inainte ...Marian Andrei scrie: ↑Dum Dec 24, 2023 11:41 amSi din nou se demonstreaza ca liniile 1 si 10 sunt campioane la macelarit tramvaie, aici sunt cele mai mari probleme cu tamponari, pantografe rupte, locuri plane si alte probleme. Acum cativa ani au dezactivat aproape toate macazurile automate tocmai pentru a evita asemenea accidente, care inca se petrec sistematic, ca sa nu mai zic si de tamponarile vagon de vagon in linie dreapta. Iar in cazul de fata, oricat de mult imi doresc sa fie alta cauza, pe langa ranirea celor doi vatmani, costul reparatiilor este de sute de mii de euro, cel mai probabil este neatentia, 239 facand acces spre linia 5 la stanga spre Lizeanu iar Imperioul mergand pe linia 1, la ora aia nu stiu daca semafoarele functionau sau erau pe intermitent, caz in care cel cu 239 trebuia sa il lase pe 1 sa treaca, iar daca semafoarele functionau, din varii motive unul din cei doi a fortat semaforul sau nu a tinut cont de culoarea acestuia. Chiar sunt curios care vor fi rezultatele anchetei, oricum imi pare rau pentru cei doi vatmani ca nu pot avea sarbatori linistite.
- Rathgeber2523
- Utilizator avansat
- Mesaje: 683
- Membru din: Joi Ian 05, 2023 10:32 pm
#3859 la 1500 KM
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6237
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Se pare ca pana la urma ajung 6 Imperio din lotul de 21 la Colentina.
De ce se aplică această măsură? Nu este mai bine cu ele la Dudești?
Măcar dacă țin neapărat să aibă 6 Imperio la Colentina, să nu mai circule niciun V3A-93 pe 21, nici ca ,,înlocuitor", altfel nu am rezolvat nimic. Oare în cât timp vor începe cele 6 să aibă ,,roți pătrate"?
Măcar dacă țin neapărat să aibă 6 Imperio la Colentina, să nu mai circule niciun V3A-93 pe 21, nici ca ,,înlocuitor", altfel nu am rezolvat nimic. Oare în cât timp vor începe cele 6 să aibă ,,roți pătrate"?
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 6237
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Accesul si spatiul la Dudesti sunt problemele. Cele de 10 raman la Militari.
Nu cred ca nu vom mai vedea nici un V3A clasic in 21 pentru ca Imperio care vor fi transferate la Colentina nu vin sa inlocuiasca din vagoanele deja existente. Pe de alta parte, daca s-ar repara 053, 063 si ce CA-uri mai sunt defecte pe acolo, alta ar fi situatia.