Tramvaiele Astra Imperio Metropolitan

Discuții și informații despre tramvaiele STB SA și achiziții viitoare
Scrie răspuns
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2888
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Mie Dec 20, 2023 6:40 pm

Să nu l vedem chiar de mâine,in traseu.Mai vine vreunul săptămână asta sau abia de săptămâna viitoare pe miercuri,joi să mai vedem vreunul sosit?
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 6237
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mie Dec 20, 2023 6:42 pm

Teoretic ar trebui sa ajunga si 71, 72 pana la revelion, daca nu, din ianuarie.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 6237
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mie Dec 20, 2023 7:55 pm

Vestea buna este ca 3858 ar putea sa revina pana in 1 ianuarie pentru ca primeste pantograf nou.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
JaLeTe
Utilizator nou
Mesaje: 98
Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:23 pm

Mie Dec 20, 2023 9:18 pm

Dar e nevoie de altul pentru 3827 sau cat era ala din 25 de azi ...
Avatar utilizator
Albert
Utilizator avansat
Mesaje: 218
Membru din: Dum Mai 08, 2022 2:35 pm

Joi Dec 21, 2023 10:11 am

La câte cazuri avem, ar trebui să aibă tot timpul câteva pantografe pe stoc.
Ice
Utilizator avansat
Mesaje: 443
Membru din: Mar Mai 03, 2022 10:22 pm
Localitate: Sector 4

Joi Dec 21, 2023 11:03 am

Ideal ar fi sa se rezolve cauzele pentru care pantografele se rup, nu sa le schimbe de cateva ori pe an la diverse vagoane.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 6237
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Joi Dec 21, 2023 12:20 pm

3870 este receptionat, inca nu are placutele de inregistrare si asigurarea, desi STB a comunicat ca circula, acesta inca nu a iesit, cel mai probabil de maine.

Ne oprim cu 70 de tramvaie acum, seria 3871-3900 urrmand sa fie livrata din 9 ianuarie.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2888
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Joi Dec 21, 2023 12:28 pm

Până se prinde lumea daca circula,poate iese la schimbul 2...
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 6237
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Vin Dec 22, 2023 8:42 am

De azi circula 3870 in 32, alaturi de 3869, urmand sa ramana singure prin linie pana la mijlocul lui ianuarie. 3871 ajunge in jur de 9 ianuarie, iar 3872 in jur de 15 ianuarie. Cu asta cam incheiem subiectul Imperio pe 2023, un an plin si productiv pentru Astra si pentru modernizarea transportului public din oras.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 6237
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Vin Dec 22, 2023 10:23 pm

3804 - 90.000 km in seara asta 😎
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 6237
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Dum Dec 24, 2023 8:24 am

Vesti proaste in ajun de Craciun, 3851 a fost avariat foarte grav in urma unui accident frontal cu V3Aul 239 la Lizeanu, sper ca vatmanul sa nu fie grav ranit. Cel mai probabil cele doua s-au lovit din cauza macazului, 239 fiind pe acces spre linia 5.

Foto preluata de pe InfoTrafic Bucuresti

459A57B5-3687-41FE-B76E-09A5E4A4166D.jpeg.jpg
459A57B5-3687-41FE-B76E-09A5E4A4166D.jpeg.jpg (128.66 KiB) Vizualizat de 4249 ori
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2888
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Dum Dec 24, 2023 9:42 am

Doamne ferește,dar ce D-zeu se întâmplă acum aici,nu cu mult timp ultima data s a întâmplat la Iancului,parca?
Ice
Utilizator avansat
Mesaje: 443
Membru din: Mar Mai 03, 2022 10:22 pm
Localitate: Sector 4

Dum Dec 24, 2023 10:38 am

Oricare ar fi cauza, macaz defect sau eroare umana ar trebui niste investigatii serioase si luate masuri pentru ca nu e in regula ce se intampla. Dincolo de faptul ca avem doua vagoane dintre care un Imperio care vor sta pe dreapta ceva timp sa speram ca vatmanii si eventual calatorii ce se aflau atunci in tramvaid nu sunt foarte grav raniti
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 6237
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Dum Dec 24, 2023 11:41 am

Si din nou se demonstreaza ca liniile 1 si 10 sunt campioane la macelarit tramvaie, aici sunt cele mai mari probleme cu tamponari, pantografe rupte, locuri plane si alte probleme. Acum cativa ani au dezactivat aproape toate macazurile automate tocmai pentru a evita asemenea accidente, care inca se petrec sistematic, ca sa nu mai zic si de tamponarile vagon de vagon in linie dreapta. Iar in cazul de fata, oricat de mult imi doresc sa fie alta cauza, pe langa ranirea celor doi vatmani, costul reparatiilor este de sute de mii de euro, cel mai probabil este neatentia, 239 facand acces spre linia 5 la stanga spre Lizeanu iar Imperioul mergand pe linia 1, la ora aia nu stiu daca semafoarele functionau sau erau pe intermitent, caz in care cel cu 239 trebuia sa il lase pe 1 sa treaca, iar daca semafoarele functionau, din varii motive unul din cei doi a fortat semaforul sau nu a tinut cont de culoarea acestuia. Chiar sunt curios care vor fi rezultatele anchetei, oricum imi pare rau pentru cei doi vatmani ca nu pot avea sarbatori linistite.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Albert
Utilizator avansat
Mesaje: 218
Membru din: Dum Mai 08, 2022 2:35 pm

Dum Dec 24, 2023 1:35 pm

Tramvaiul Imperio va fi foarte greu de reparat, probabil va trebui tăiat și refăcută de la 0 partea din față, structura pare foarte afectată.
JaLeTe
Utilizator nou
Mesaje: 98
Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:23 pm

Dum Dec 24, 2023 4:24 pm

Marian Andrei scrie:
Dum Dec 24, 2023 11:41 am
Si din nou se demonstreaza ca liniile 1 si 10 sunt campioane la macelarit tramvaie, aici sunt cele mai mari probleme cu tamponari, pantografe rupte, locuri plane si alte probleme. Acum cativa ani au dezactivat aproape toate macazurile automate tocmai pentru a evita asemenea accidente, care inca se petrec sistematic, ca sa nu mai zic si de tamponarile vagon de vagon in linie dreapta. Iar in cazul de fata, oricat de mult imi doresc sa fie alta cauza, pe langa ranirea celor doi vatmani, costul reparatiilor este de sute de mii de euro, cel mai probabil este neatentia, 239 facand acces spre linia 5 la stanga spre Lizeanu iar Imperioul mergand pe linia 1, la ora aia nu stiu daca semafoarele functionau sau erau pe intermitent, caz in care cel cu 239 trebuia sa il lase pe 1 sa treaca, iar daca semafoarele functionau, din varii motive unul din cei doi a fortat semaforul sau nu a tinut cont de culoarea acestuia. Chiar sunt curios care vor fi rezultatele anchetei, oricum imi pare rau pentru cei doi vatmani ca nu pot avea sarbatori linistite.
Din pacate 239 facea acces spre Sf. Gheorghe pe la Obor deci trebuia sa mearga inainte ...
Avatar utilizator
Rathgeber2523
Utilizator avansat
Mesaje: 683
Membru din: Joi Ian 05, 2023 10:32 pm

Lun Ian 01, 2024 11:32 pm

#3859 la 1500 KM
3859.jpg
3859.jpg (458.07 KiB) Vizualizat de 3617 ori
3859 1.jpg
3859 1.jpg (382.98 KiB) Vizualizat de 3617 ori
Razzvan
Utilizator avansat
Mesaje: 113
Membru din: Vin Mai 05, 2023 10:11 am

Mie Ian 03, 2024 10:37 pm

Am vazut recent un videoclip cu un Imperio al liniei 25 care afisa linia 141. Nu era vorba ca tramvaiele Imperio ale unui depou sa aiba doar liniile Imperio detinute de depoul respectiv?
Avatar utilizator
Albert
Utilizator avansat
Mesaje: 218
Membru din: Dum Mai 08, 2022 2:35 pm

Mie Ian 03, 2024 10:47 pm

Thoreb-urile sunt aceleași, au în memorie toate liniile, inclusiv cele de autobuz și troleibuz.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 6237
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Joi Ian 04, 2024 9:14 pm

Se pare ca pana la urma ajung 6 Imperio din lotul de 21 la Colentina.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2888
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Joi Ian 04, 2024 9:36 pm

Motivul? Tot problema distanței accesului a rămas? Așa ar trebui să vedem și din 10 la Dudești ...
Ed4014
Utilizator avansat
Mesaje: 374
Membru din: Mie Mai 04, 2022 5:40 pm
Localitate: Bucuresti

Joi Ian 04, 2024 10:16 pm

De ce se aplică această măsură? Nu este mai bine cu ele la Dudești?
Măcar dacă țin neapărat să aibă 6 Imperio la Colentina, să nu mai circule niciun V3A-93 pe 21, nici ca ,,înlocuitor", altfel nu am rezolvat nimic. Oare în cât timp vor începe cele 6 să aibă ,,roți pătrate"?
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 6237
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Joi Ian 04, 2024 10:28 pm

Accesul si spatiul la Dudesti sunt problemele. Cele de 10 raman la Militari.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Ice
Utilizator avansat
Mesaje: 443
Membru din: Mar Mai 03, 2022 10:22 pm
Localitate: Sector 4

Joi Ian 04, 2024 11:11 pm

Nu cred ca nu vom mai vedea nici un V3A clasic in 21 pentru ca Imperio care vor fi transferate la Colentina nu vin sa inlocuiasca din vagoanele deja existente. Pe de alta parte, daca s-ar repara 053, 063 si ce CA-uri mai sunt defecte pe acolo, alta ar fi situatia.
Scrie răspuns

Înapoi la “Tramvaiele STB SA”