Bun venit în cafeneaua virtuală Mobilitate.eu!

Cafeneaua virtuală Mobilitate.eu care în viitorul nu foarte depărtat va deveni realitate și reportajele Mobilitate.eu
Scrie răspuns
TudorSt
Utilizator avansat
Mesaje: 262
Membru din: Dum Mai 15, 2022 12:15 pm

Joi Dec 12, 2024 3:50 pm

Le dă după RK sau le transferă direct acum în perioada asta?
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5974
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Joi Dec 12, 2024 4:03 pm

Dupa RK.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2776
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Lun Dec 16, 2024 9:06 pm

Și la cel de la Dristor-Vitan,se lucrează susținut,ajunsese cu mutatul de utilități in fața la kauflandul/laborator. Vedem,mai departe ce va fi...
https://www.gandul.ro/actualitate/alexa ... e-20380478
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2776
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Mar Dec 17, 2024 8:22 pm

Este inadmisibil ca și după comasarea lui 313 cu 73 sa mai avem,de exemplu în 123,autobuze din vechiul lot de Mercedes. Sunt 2 bucăți,la ora asta...pai ce sa mai sperăm la linii ca 312 și altele,să vadă autobuze mai bune...euro 6 !!!
Plus...că de la reducerea din vară,nu a mai fost suplimentat...123-ul.
Ice
Utilizator avansat
Mesaje: 423
Membru din: Mar Mai 03, 2022 10:22 pm
Localitate: Sector 4

Mar Dec 17, 2024 11:02 pm

312 a inceput sa vada hybride chiar si in cursul saptamanii ca o consecinta a reinfiintarii lui 73. Ceea ce e o imbunatatire majora, dupa cei 3 ani cat utilizatorii liniei au fost nevoiti sa calatoreasca cu toate cazaturile detasate la depoul Berceni.
Legat de 123, cauza pentru care apar si E4 in traseu e ca in Obregia sunt cel putin 4 Kent / hybride picate din diverse motive, asa ca situatia sigur se va schimba odata cu revenirea la traseu a acestora.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5974
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mar Dec 17, 2024 11:17 pm

Avand in vedere ca Otokar deja ies din garantia full, plus si hibridele se apropie de momentul cand nu va mai conta pe ce linie circula, vom vedea constant amestecaturi de genul. Solutia este o licitatie noua de autobuze cat mai rapid, minim 200, pentru a termina macar cu E3 si E4 in oras.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
punmeister
Utilizator avansat
Mesaje: 672
Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
Localitate: Aviatiei City

Mie Dec 18, 2024 9:56 am

Kent prin 2026-2027 vor iesi treptat din garantie. Citaro Hybrid in 2028.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5974
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mie Dec 18, 2024 10:00 am

Kent deja au iesit din full, era 4 ani.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
punmeister
Utilizator avansat
Mesaje: 672
Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
Localitate: Aviatiei City

Mie Dec 18, 2024 10:03 am

4 ani full plus 4 ani extinsa, cel putin asa era in contract.

Citaro Hybrid au avut intr-adevar 8 ani full de la bun inceput.
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2776
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Mie Dec 18, 2024 12:23 pm

La fiecare 4 ani,primăria ar trebui sa asigure garanția extinsă pentru aceste autobuze. Aici,că vorbim de cele hibrid sau otokare,pentru fiabilitate și a le avea la traseu și nu trase pe dreapta și 6 luni,până vine piesa.
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2776
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Joi Dec 19, 2024 7:13 pm

La un podcast,Nicușor printre altele a vorbit și despre reabilitarea liniilor de tramvaie.Ghidurile pentru fondurile europene se deschid undeva in martie.Sunt constructori care și ar asuma sa lucreze pe cheltuiala lor,cu condiția de a fi plătiți în 9-10 luni.Practic,după ce termina o lucrare,de la a doua sau în funcție de cate șantiere au,sa înceapă să vadă banii,de pe prima...Interesant.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5974
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Sâm Dec 21, 2024 4:17 pm

Urmatoarele linii care ar incepe sunt Dinicu Golescu si Mihalache, deja Mihalache nu se mai redeschide dupa finalizarea lucrarilor la termoficare.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5974
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Sâm Dec 21, 2024 5:34 pm

E lotul 7, nici eu nu inteleg de ce l-au bagat, acolo fiind mai mult necesara mai mult inlocuirea sinei, nu a infrastructurii in totalitate.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Ice
Utilizator avansat
Mesaje: 423
Membru din: Mar Mai 03, 2022 10:22 pm
Localitate: Sector 4

Sâm Dec 21, 2024 6:14 pm

Linia de pe Mihalache da, se prezinta intr-o stare proasta si e o decizie corecta inceperea reabilitarii, dar pe Dinicu Golescu chiar nu era nevoie acum. Mai bine se axau pe estul orasului, acolo e problema mai mare.
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2776
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Sâm Dec 21, 2024 6:41 pm

Dinicu Golescu,clar nu era o urgenta. Înseamnă că dispare și 44 și cu ocazia asta se pune capac și tatrelor. Victoria oricum o sa fie in 47 cu lucrările de pe Mihalache,iar verzile cel mai probabil se vor împărți între 11 și 1. Părerea mea,Buc Noi ar trebui sa intre și în 1 cu verzile in detrimentul căzăturilor de la Victoria care se regăsesc acum,prin inelar.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5974
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Sâm Dec 21, 2024 7:23 pm

BN nu are ce cauta in 1/10, va fi in 5 si 11 in special. Parcul lui 1/10 asa ramane definitiv.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2776
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Mar Dec 24, 2024 2:52 pm

Autobuze electrice și în Popești...
https://www.facebook.com/share/p/ndpSyVtBNxjtpQyk/
Lucian
Partener forum
Mesaje: 2776
Membru din: Mar Mai 17, 2022 9:44 pm

Mar Dec 24, 2024 9:42 pm

Să lucreze și ei pe cheltuiala lor,că așa nu se mai termină niciodată șantierul asta. Și o să își vadă și restul de bani,de bine de rău,au mai primit din bani...

https://observatornews.ro/eveniment/lin ... 04440.html
REDX
Utilizator nou
Mesaje: 96
Membru din: Mar Mai 24, 2022 9:08 pm

Mar Dec 24, 2024 10:22 pm

Marian Andrei scrie:
Sâm Dec 21, 2024 7:23 pm
BN nu are ce cauta in 1/10
La ora aceasta,008 este pe linia 1.
Ice
Utilizator avansat
Mesaje: 423
Membru din: Mar Mai 03, 2022 10:22 pm
Localitate: Sector 4

Mar Dec 24, 2024 11:03 pm

Probabil imprumutat ca tur de Victoria, asa si zilele trecute 226 era prin 55.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5974
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mie Dec 25, 2024 10:44 am

Da, a crapat ceva de Victoria si au luat ce era de rezerva, cum a fost si cu 343 in 41 cand se organiza vagonul de sarbatori 218, la fel cum liniile de BN imprumuta de Victoria, asa si Victoria imprumuta vagoane de BN, la fel cum a fost cazul pe linie de Colentina, acum cele 3 entitati fiind o singura sectie, deci se pot imprumuta vagoane.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
TudorSt
Utilizator avansat
Mesaje: 262
Membru din: Dum Mai 15, 2022 12:15 pm

Mie Dec 25, 2024 12:26 pm

Ar fi interesant un CA de la Colentina pe 41. :D
Avatar utilizator
punmeister
Utilizator avansat
Mesaje: 672
Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
Localitate: Aviatiei City

Mie Dec 25, 2024 12:36 pm

Fereasca Dumnezeu!! :lol:
Ice
Utilizator avansat
Mesaje: 423
Membru din: Mar Mai 03, 2022 10:22 pm
Localitate: Sector 4

Mie Dec 25, 2024 1:03 pm

Sau un "verde" in 36 :twisted:
Avatar utilizator
Marian Andrei
Administrator
Mesaje: 5974
Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mie Dec 25, 2024 11:38 pm

Pai daca vine 242 in 41 se darama podu Grant la cum vibreaza si troncane oala aia.
Mobilitate.eu
TRANSPORT. INFRASTRUCTURA. MOBILITATE
Scrie răspuns

Înapoi la “Cafeneaua și reportajele Mobilitate.eu”