Bun venit în cafeneaua virtuală Mobilitate.eu!
Dinicu Golescu,clar nu era o urgenta. Înseamnă că dispare și 44 și cu ocazia asta se pune capac și tatrelor. Victoria oricum o sa fie in 47 cu lucrările de pe Mihalache,iar verzile cel mai probabil se vor împărți între 11 și 1. Părerea mea,Buc Noi ar trebui sa intre și în 1 cu verzile in detrimentul căzăturilor de la Victoria care se regăsesc acum,prin inelar.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5826
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
BN nu are ce cauta in 1/10, va fi in 5 si 11 in special. Parcul lui 1/10 asa ramane definitiv.
Autobuze electrice și în Popești...
https://www.facebook.com/share/p/ndpSyVtBNxjtpQyk/
https://www.facebook.com/share/p/ndpSyVtBNxjtpQyk/
Să lucreze și ei pe cheltuiala lor,că așa nu se mai termină niciodată șantierul asta. Și o să își vadă și restul de bani,de bine de rău,au mai primit din bani...
https://observatornews.ro/eveniment/lin ... 04440.html
https://observatornews.ro/eveniment/lin ... 04440.html
La ora aceasta,008 este pe linia 1.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5826
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Da, a crapat ceva de Victoria si au luat ce era de rezerva, cum a fost si cu 343 in 41 cand se organiza vagonul de sarbatori 218, la fel cum liniile de BN imprumuta de Victoria, asa si Victoria imprumuta vagoane de BN, la fel cum a fost cazul pe linie de Colentina, acum cele 3 entitati fiind o singura sectie, deci se pot imprumuta vagoane.
- punmeister
- Utilizator avansat
- Mesaje: 658
- Membru din: Mar Mai 03, 2022 7:12 pm
- Localitate: Aviatiei City
Fereasca Dumnezeu!!
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5826
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Pai daca vine 242 in 41 se darama podu Grant la cum vibreaza si troncane oala aia.
Clar,nu își permite să crească acum,mai ales că și candidează. Din vară încolo,cel mai probabil...
https://www.din3surse.ro/nicusor-dan-re ... DCrSAwDOCA
https://www.din3surse.ro/nicusor-dan-re ... DCrSAwDOCA
Cel de la Obor mai ales,daca se va intersecta cu lucrările din zonă la liniile de tramvaie,precum Basarabia,Calea Călărașilor,Chișinău etc ... Va fi nenorocire,haos și blocaj total. Mă gândesc.
https://www.libertatea.ro/stiri/pasaje- ... gt9cNagzug
https://www.libertatea.ro/stiri/pasaje- ... gt9cNagzug
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5826
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
La multi ani! Un an nou fericit tuturor!
O mare aberație ce s a făcut,sa fie deviate liniile de tramvaie din zona (19 și 23),când in loc să le lași de parcă mergea lumea pe linie,ca sa preia fluxul mare de oameni și nu se mai punea presiune pe metroul de la Titan. Se mai duceau oamenii la Dristor,plus că în plus când ai astfel de evenimente in zona,neapărat trebuie menținuta și circulația inelarului 1/10 până se termina cu fluxul mare de oameni din zona.
La fel și dacă ar fi avut loc în orice zonă din capitală...dar mai ales când știi că e an de an,aglomerația de acolo de revelion. Mă gândesc...
https://vm.tiktok.com/ZNewtTu1m/
La fel și dacă ar fi avut loc în orice zonă din capitală...dar mai ales când știi că e an de an,aglomerația de acolo de revelion. Mă gândesc...
https://vm.tiktok.com/ZNewtTu1m/
Da, ei s-au bazat ca autobuzele N1 si N10 fac fata la atatia oameni. Macar acum puteau sa bage articulate daca nu voiau sa prelungeasca programul la tramvaie.
De salutat in schimb a fost N41, chiar daca au fost doar 2-3 autobuze, a ajutat. Eu imi mentin parerea ca N41 trebuie sa circule permanent, in fiecare noapte, nu doar de sarbatori.
De salutat in schimb a fost N41, chiar daca au fost doar 2-3 autobuze, a ajutat. Eu imi mentin parerea ca N41 trebuie sa circule permanent, in fiecare noapte, nu doar de sarbatori.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5826
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Exista discutii pentru un N41 si inteleg si un N25, dar nu se pot face atat de usor pentru ca toate liniile noi, autobuzele si vehiculele in plus pe traseu costa, iar bugetul este foarte limitat. Mai mult, au fost alese autobuze si nu tramvaie sau troleibuze pentru ca serviciul de transport cu autobuze costa pe km mai putin decat cel cu transport electric.
- Marian Andrei
- Administrator
- Mesaje: 5826
- Membru din: Vin Apr 29, 2022 5:27 pm
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Evident, chiar ar fi recomandata pe viitor o analiza a acestor linii de noapte si modificarea/suspendarea unora, cu pastrarea unor linii de zi ca linii de noapte, cum ar fi fost mai logic sa fie de la inceputul lor.